مسلماً مانیتور هر چه بزرگتر باشد بهتر است، اما واقعاً به چه مقدار از فضای صفحه نمایش نیاز دارید اگر یک گیمر یا یک طراح گرافیکی حرفه ای نیستید؟! اگر قصد خرید مانیتور برای انجام کارهای روزمره و معمولی را با کامپیوتر دارید، یک مانیتور 27 اینچی QHD پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و احتیاجی به صرف هزینه های سنگین برای خرید مانیتورهای بزرگتر ندارید! مانیتورهای 27 اینچی فضای کافی برای این منظور را برای شما فراهم می آورند و در مدل های مختلف در بازار موجود هستند. به طور کلی اگر اهل انجام بازی های روز کامپیوتری نیستید، احتیاجی به نرخ تازه سازی سریع نخواهید داشت و نرخ 60 تا 75 هرتز برای شما مناسب خواهد بود. همچنین اگر قصد طراحی عکس و ویدئو با کامپیوتر را ندارید، لازم نیست تا مانیتور مورد استفاده شما طیف وسیعی از رنگ ها را پوشش دهد یا از قابلیت HDR پشتیبانی کند! برای کارهای روزمره یک مانیتور استاندارد با سایز و رزولوشن مناسب و مجهز به پورت های HDMI و DisplayPort کفایت خواهد کرد. در این بخش قصد معرفی پنج مانیتور 27 اینچ مناسب کاربران عادی را داریم که از کیفیت QHD (رزولوشن 2560 x 1440 پیکسل) برخوردارند و از قیمت مناسبی نیز بهره می برند.

  • مانیتور اچ پی Pavilion 27q

این مدل از مانیتورهای برند اچ پی دارای طراحی ظاهری مدرن و جذابی است و استفاده از آن جلوه ای زیبا به میز کار شما می بخشد! ضخامت بسیار کم قاب اطراف صفحه نمایش و رنگ سفید بدنه باعث شده تا مانیتور اچ پی Pavilion 27q به یکی از مانیتورهای پرطرفدار در میان کاربرانِ علاقه مند به استفاده از محصولات مدرن تبدیل شود! این مانیتور به هر دو نوع پورت HDMI و DisplayPort مجهز است و کیفیتی مناسب در نمایش تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد.

مانیتور اچ پی Pavilion 27q

  • مانیتور دل S2721D

این مانیتور 27 اینچی برند Dell نیز از قاب هایی با ضخامت بسیار کم برخوردار است و طراحی ظاهری جذابی دارد! در مانیتور دل S2721D از پنل IPS با قابلیت نمایش رنگ های طبیعی و زاویه دید وسیع بهره برده شده است. همچنین این مانیتور دل دارای پورت های HDMI و DisplayPort می باشد. شدت روشنایی 350 nits مانیتور دل S2721D به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت بابت عدم افت کیفیت تصاویر، بتوانید از آن در اتاق های پُر نور هم استفاده کنید و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید!

مانیتور دل S2721D

  • مانیتور لنوو ThinkVision S27q-10

شرکت لنوو نیز سابقه درخشانی در تولید مانیتور با قیمت مناسب دارد و محصولات آن همواره با استقبال مناسبی از جانب کاربران روبرو شده است. از جمله مانیتورهای 27 اینچی این شرکت باید به مانیتور مدل ThinkVision S27q-10 اشاره کنیم که به پنل IPS، یک پورت HDMI و یک پورت DisplayPort مجهز است. قاب اطراف صفحه نمایش این مانیتور در سمت های بالا، چپ و راست ضخامت بسیار کمی دارد و این ویژگی باعث ظاهر خاص و جذاب آن شده است.

مانیتور لنوو ThinkVision S27q-10

  • مانیتور لنوو ThinkVision P27q-20

این مدل در مقایسه با مانیتور مدل S27q-10 از طراحی ظاهری متفاوتی برخوردار است و قاب آن در هر چهار طرف صفحه نمایش ضخامت کمی دارد. ضمن اینکه مانیتور لنوو ThinkVision P27q-20 علاوه بر پورت های استاندارد DisplayPort و ورودی HDMI، به پورت خروجی DisplayPort هم مجهز است و این امکان را به شما می دهد تا از چند مانیتور به صورت زنجیره ای در کنار یکدیگر استفاده کنید. این ویژگی برای کاربران نیازمندان به سیستم های چند مانیتوره کاربرد دارد.

مانیتور لنوو ThinkVision P27q-20

  • مانیتور لنوو Q27h-10

شاید بتوان مانیتور لنوو Q27h-10 را به صرفه ترین مانیتور موجود در این لیست دانست! این مانیتور به پورت USB Type-C مجهز است و شما می توانید مک بوک و دیگر لپ تاپ های دارای پورت USB-C را به صورت مستقیم و بدون نیاز به آداپتور یا کابل های تبدیل به آن متصل کنید. این مانیتور 27 اینچی از طراحی ظاهری زیبا و جذابی نیز بهره می برد و باعث مدرن تر شدن و زیبا تر شدن میز کار شما می شود.

مانیتور لنوو Q27h-10

چنانچه قصد خرید مانیتور 27 اینچی QHD با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده دیگر مدل های مانیتور موجود در بازار می توانید به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: cnet