دستگاه های 2 در 1 که از آنها تحت عنوان لپ تاپ های قابل تبدیل هم یاد می شود، معمولاً از قیمت بالایی برخوردارند اما امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهند. مدل های رده بالای این دستگاه ها دارای قیمت حداقل 1000 دلار هستند و دارای ویژگی هایی هستند که لپ تاپ های معمولی از آنها بی بهره اند. از جمله این ویژگی ها می توان به مجهز بودن به صفحه نمایش لمسی و سازگاری با قلم لمسی اشاره کرد. اما این ویژگی ها فاصله چندان زیادی بین این لپ تاپ ها با مدل های میان رده ایجاد نکرده و شما می توانید با صرف هزینه ای کمتر (حدود 500 دلار) از این مدل ها استفاده کنید.

لپ تاپ های قابل تبدیل 2 در 1 از ویژگی هایی مانند چرخش 360 درجه ای برخوردارند که باعث می شود تا کیبورد تا پشت صفحه نمایش بچرخد. همچنین این امکان وجود دارد تا در برخی مدل ها کیبورد را از دستگاه جدا کرده و از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، چهار مدل از بهترین لپ تاپ های قابل تبدیل در سال 2021 را معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این دستگاه ها را در مقاله «بهترین لپ تاپ های قابل تبدیل 2 در 1 در سال 2021 (بخش اول)» بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

لپ تاپ 2 در یک Microsoft Surface Pro 7 – امکان جدا کردن کیبورد

لپ تاپ 2 در یک Microsoft Surface Pro 7 – امکان جدا کردن کیبورد

مایکروسافت همچنان بهترین تبلت PC ها را روانه بازار می کند! آخرین نسخه Surface Pro از طراحی چندان منحصر به فردی نسبت به لپ تاپ های 2 در یک سنتی برخوردار نیست، اما عملکرد سریع و روان این لپ تاپ باعث جلب توجه کاربران به سمت آن شده است. در سرفیس پرو 7 از پردازنده نسل 10 اینتل استفاده شده است. سایر ویژگی های این لپ تاپ مایکروسافت شامل طول عمر ایده آل باتری و قابلیت جدا کردن کیبورد از آن می شود. به این ترتیب شما می توانید از این دستگاه هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت استفاده کنید. 

لپ تاپ 2 در یک Lenovo Duet – یک کروم بوک با کیفیت

لپ تاپ 2 در یک Lenovo Duet – یک کروم بوک با کیفیت

این لپ تاپ را می توان نسخه کروم بوک لپ تاپ مایکروسافت Surface Go دانست. همانند Go، کروم بوک Duet نیز در واقع یک تبلت 10 اینچی است که به کیبورد با قابلیت جدا شدن مجهز می باشد. صفحه نمایش این لپتاپ از نوع لمسی است و از شدت روشنایی مناسبی بهره می برد. کروم بوک لنوو Duet از قیمت پایین تری نسبت به سرفیس Go (فاقد کیبورد) برخوردار است و یک انتخاب مقرون به صرفه برای شما خواهد بود. به طور دقیق تر باید گفت که نسخه 64 گیگابایتی این لپ تاپ با قیمت 279 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن با قیمت 299 دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسند.

لپ تاپ 2 در یک Asus Flip C436 – یک کروم بوک با قابلیت حمل فوق العاده آسان

لپ تاپ 2 در یک Asus Flip C436 – یک کروم بوک با قابلیت حمل فوق العاده آسان

این لپ تاپ در واقع نسخه جدیدتر کروم بوک ایسوس Flip C434 است و در آن از پردازنده های Core i3 و Core i5 نسل دهم اینتل و حافظه داخلی اس اس دی از نوع NVMe استفاده شده است. از این جهت می توان از عملکرد سریع و روان آن اطمینان کامل داشت. لازم به ذکر است که این کروم بوک از وای فای 6 نیز پشتیبانی می کند. اگر از طرفداران سیستم عامل سبک و کاربردی گوگل هستید، لپ تاپ ایسوس Flip C436 بهترین انتخاب برای شما است! این لپ تاپ ایسوس تجربه ای لذت بخش از کار با سیستم عامل Chrome OS را برای شما به ارمغان می آورد و با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد، به سادگی می توان آن را حمل و جابجا نمود.

لپ تاپ 2 در یک Lenovo Yoga C630 – بهترین کروم بوک 15.6 اینچی

لپ تاپ 2 در یک Lenovo Yoga C630 – بهترین کروم بوک 15.6 اینچی

این لپ تاپ لنوو به صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 4K UHD مجهز است و از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد. بدنه لپ تاپ لنوو Yoga C630 از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. در مجموع این دستگاه هر آنچه را که از یک کروم بوک 2 در یک با کیفیت انتظار دارید، در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این کروم بوک می توانید با سرعتی بالا اپلیکیشن های مورد نظر خود را اجرا کرده و وب سایت های اینترنتی را مرور کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع لپ تاپ معمولی و لپ تاپ دو در یک، آماده ارائه خدمات به شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

منبع: cnet