دستگاه های 2 در 1 که از آنها تحت عنوان لپ تاپ های قابل تبدیل هم یاد می شود، معمولاً از قیمت بالایی برخوردارند اما امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهند. مدل های رده بالای این دستگاه ها دارای قیمت حداقل 1000 دلار هستند و دارای ویژگی هایی هستند که لپ تاپ های معمولی از آنها بی بهره اند. از جمله این ویژگی ها می توان به مجهز بودن به صفحه نمایش لمسی و سازگاری با قلم لمسی اشاره کرد. اما این ویژگی ها فاصله چندان زیادی بین این لپ تاپ ها با مدل های میان رده ایجاد نکرده و شما می توانید با صرف هزینه ای کمتر (حدود 500 دلار) از این مدل ها استفاده کنید.

لپ تاپ های قابل تبدیل 2 در 1 از ویژگی هایی مانند چرخش 360 درجه ای برخوردارند که باعث می شود تا کیبورد تا پشت صفحه نمایش بچرخد. همچنین این امکان وجود دارد تا در برخی مدل ها کیبورد را از دستگاه جدا کرده و از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، چهار مدل از بهترین لپ تاپ های قابل تبدیل در سال 2021 را معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این دستگاه ها را در مقاله «بهترین لپ تاپ های قابل تبدیل 2 در 1 در سال 2021 (بخش دوم)» بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

لپ تاپ 2 در یک HP Envy x360 13 (2020) – کوچک اما کارآمد

لپ تاپ 2 در یک HP Envy x360 13 (2020) – کوچک اما کارآمد

لپ تاپ HP Envy x360 13 یک انتخاب ایده آل برای دانشجویان و دیگر افرادی است که به دنبال یک لپ تاپ 2 در 1 کوچک، خوش ساخت و مناسب برای حمل و جابجایی هستند. این لپ تاپ اچ پی دارای وزنی حدود 1.3 کیلوگرم است و علیرغم ابعاد کوچکی که دارد، طول عمر باتری آن فوق العاده بالا است. شما می توانید این لپ تاپ را در مدل مجهز به پردازنده AMD Ryzen 5-4500U یا پردازنده های نسل 11 اینتل تهیه کنید و دستگاه مورد نظر خود را از میان آنها انتخاب نمایید. لپ تاپ 2 در یک HP Envy x360 13 هم برای استفاده در منزل و دورکاری مناسب است و هم می توان آن را به سادگی در کوله پشتی قرار داد و با خود به مکان های مختلف حمل کرد.

لپ تاپ Dell XPS 13 2-in-1 – خوش ساخت و با دوام

لپ تاپ Dell XPS 13 2-in-1 – خوش ساخت و با دوام

این لپ تاپ قابل تبدیل 13.4 اینچی ساده از یک صفحه نمایش، کیبورد و تاچ پد تشکیل شده و در دو نسخه با پردازنده های Intel Core i7 و Intel Core i3 ارائه شده است. پردازنده Core i7 نسل 11 اینتل و پردازنده گرافیکی Iris Xe باعث عملکرد ایده آل این لپ تاپ دل در مقایسه با نمونه های مشابه مجهز به پردازنده های نسل 9 و 10 شده است. لازم به ذکر است که طول عمر باتری لپ تاپ Dell XPS 13 2-in-1 برابر با 10 ساعت است که سبب شده تا این دستگاه از این لحاظ جزء بهترین دستگاه های 2 در یک قرار گیرد. 

لپ تاپ 2 در یک Acer Spin 5 – دارای صفحه نمایش با کیفیت با نسبت تصویر 3:2

لپ تاپ 2 در یک Acer Spin 5 – دارای صفحه نمایش با کیفیت با نسبت تصویر 3:2

این لپ تاپ ایسر به صورت مشترک با اینتل به عنوان بخشی از پروژه آتن (Project Athena) طراحی شده است و به پردازنده Intel Core i7، کیبورد با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت مجهز می باشد. طراحی جدید لپ تاپ Acer Spin 5 به کاربر در حمل آسان تر آن کمک زیادی می کند. همچنین این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش لمسی 13.5 اینچی شفاف با رزولوشن 2256 x 1504 پیکسل است. صفحه نمایش این لپ تاپ از نسبت تصویر 3:2 برخوردار است که باعث می شود تا فضای عمودی بیشتری (به اندازه یک برگ کاغذ) بر روی آن قابل نمایش باشد. لازم به ذکر است که همراه با لپ تاپ Acer Spin 5 یک قلم لمسی نیز ارائه می شود.

لپ تاپ 2 در یک Lenovo Yoga 9i – قابل انتخاب در مدل های 14 و 15.6 اینچی

لپ تاپ 2 در یک Lenovo Yoga 9i – قابل انتخاب در مدل های 14 و 15.6 اینچی

فرقی نمی کند که از مدل 14 یا 15.6 اینچی لنوو Yoga 9i استفاده کنید؛ در هر حال با یک لپ تاپ 2 در یک با کیفیت و رده بالا مواجه خواهید بود! مجهز بودن به صفحه نمایش 4K UHD HDR، اسپیکرهای قدرتمند، پشتیبانی از پورت Thunderbolt 4 (بر روی مدل 14 اینچی)، سرعت عالی در انتقال اطلاعات و پشتیبانی از صفحه نمایش خارجی تنها برخی از ویژگی های این لپ تاپ لنوو است. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به مجهز بودن به کارت گرافیک تجمیع شده سریع و سازگاری با قلم لمسی اشاره کرد. البته شما می توانید در مدل 15.6 اینچی از کارت گرافیک مجزا نیز در آن استفاده کنید. لپ تاپ لنوو Yoga 9i دارای ابعاد کوچکی است و بدنه آن از فلز ساخته شده است. شما می توانید از این دستگاه هم به عنوان لپتاپ و هم به عنوان تبلت استفاده کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع لپ تاپ معمولی و لپ تاپ دو در یک، آماده ارائه خدمات به شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

منبع: cnet