گوشی هوشمند در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته همراه شما است و به همین دلیل باید همواره به میزان شارژ آن دقت داشته باشید. خوشبختانه فناوری شارژ 18 واتی یا فست شارژ مدت زمان زیادی است که ارائه شده و با گوشی های متعددی شامل گوگل پیکسل 4a و پیکسل 5 سازگاری دارد. با وجود اینکه ظرفیت باتری این دو گوشی موبایل برای استفاده از آنها در تمام طول روز کفایت می کند، اما بهتر است تا همواره یک شارژر 18 واتی برای بهره بردن از قابلیت فست شارژ با خود به همراه داشته باشید. در این بخش قصد داریم تا برخی از بهترین شارژرهای 18 واتی سازگار با این گوشی ها را به شما معرفی کنیم. شما می توانید سایر مدل های این شارژرها را در مقاله «بهترین شارژرهای 18 واتی برای گوشی های گوگل پیکسل 4a و پیکسل 5 بخش دوم» بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

شارژر Google 18W USB-C Power Adapter – شارژر اصلی گوگل

شارژر Google 18W USB-C Power Adapter – شارژر اصلی گوگل

مسلماً بهترین انتخاب برای شارژ سریع گوشی های Pixel 4a و Pixel 5 شارژر اصلی خود گوگل است. گوگل این شارژر 18 واتی را به صورت جداگانه به فروش می رساند و همراه با آن یک کابل تبدیل USB-C به USB-C نیز ارائه می شود. شما می توانید علاوه بر شارژر موجود در جعبه این گوشی ها، شارژر Google 18W USB-C را به عنوان یک شارژر یدکی کارآمد با خود به همراه داشته باشید. این شارژر با رنگ سفید عرضه شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد.

شارژر Aukey Minima Fast Charger – قابلیت تا شوندگی

شارژر Aukey Minima Fast Charger – قابلیت تا شوندگی

این شارژر دیواری به یک دو شاخه تا شو مجهز است و به شما کمک می کند تا به آسانی آن را در کیف خود قرار داده و حمل نمایید. این شارژر به یک پورت USB-C مجهز است و با فناوری شارژ سریع Power Delivery با توان 20 وات سازگار می باشد. به طور دقیق تر می توان گفت که این شارژر شدت جریان 3 آمپر را برای شارژ انواع دستگاه های مجهز به فناوری فست شارژ، مانند گوشی های Pixel 4a و Pixel 5 را به ارمغان می آورد. دستگاه های متصل به شارژر Aukey Minima Fast Charger در برابر اختلالاتی مانند شدت جریان بیش از حد، افزایش دما و شارژ بیش از حد محافظت می شوند. توجه داشته باشید که همراه با این شارژر، کابل ارائه نمی شود.

شارژر Eaxxfly USB-C Fast Wall Charger – شامل کابل

شارژر Eaxxfly USB-C Fast Wall Charger – شامل کابل

بد نیست که شارژر مورد استفاده شما دارای کابل بلندی باشد تا بتوانید به راحتی با گوشی خود در هنگام شارژ شدن کار هم بکنید! شارژر Eaxxfly دارای یک کابل تبدیل USB-C به USB-C با طول یک متر است و از فناوری PD پشتیبانی می کند. بنابراین با خرید این شارژر هم می توانید دو شاخه آن را به طور مستقیم به پریز برق AC متصل کنید و هم می توانید از کابل USB-C آن به صورت جداگانه استفاده نمایید. از این جهت تهیه این شارژر کاملاً مقرون به صرفه به نظر می رسد!

شارژر EWUONU USB-C Charger – ساده اما کارآمد

شارژر EWUONU USB-C Charger – ساده اما کارآمد

این شارژر 18 واتی ساده اما کاربردی با رنگ سفید عرضه شده و دارای دو شاخه باریک و مستطیل شکلی است. ابعاد کوچک این شارژر باعث می شود تا در هنگام متصل کردن آن به پریز برق، پریز کناری به هیچ عنوان اشغال نشود. همراه با شارژر EWUONU یک کابل تبدیل USB-C به USB-C با طول دو متر نیز ارائه می شود. لازم به ذکر است که این شارژر از قابلیت های شارژ هوشمند و شارژ ایمن پشتیبانی می کند.

شارژر Noot Products USB-C Wall Charger – فوق العاده محکم

شارژر Noot Products USB-C Wall Charger – فوق العاده محکم

شارژر Noot Products به یک پورت USB-C با فناوری PD 3.0 مجهز است و همراه با آن یک کابل 1.8 متری عرضه می شود. این شارژر فوق العاده سفت و محکم است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. به این ترتیب با خیالی راحت می توانید از آن در منزل یا به صورت قابل حمل استفاده کنید. همانند دیگر شارژرهای 18 واتی، این شارژر قادر به شارژ کردن گوشی های Pixel 4a و Pixel 5 با سرعت سه برابر بیشتر از شارژرهای معمولی است. 

چنانچه قصد خرید شارژر 18 واتی و سازگار با فناوری فست شارژ دارید، برای اطلاع از قیمت شارژرهای موجود در بازار و نحوه خرید آنها با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید از مدل های موجود بر روی سایت ایده برتر پارسیان دیدن کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید اینترنتی آنها اقدام کنید.

منبع: androidcentral