گیمرهایی که قصد تهیه مانیتور جهت پخش محتوای مد نظر خود را دارند، مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2540K را پیشنهاد می کنیم که توسط شرکت معتبر و نام آشنای BenQ طراحی و ساخته شده است. این مانیتور با وجود قابلیت ها و ویژگی های رده بالایی که در اختیار دارد قادر است محتوای مد نظر شما را با کیفیت مطلوب به نمایش دربیاورد! نرخ پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای به همراه نرخ به روز رسانی 240 هرتزی که این مدل مانیتور در اختیار دارد می تواند بازی های رقابتی را بدون کوچک ترین لگ و تار شدن نیز به نمایش دربیاورد! با برخورداری از پایه استاندارد و کاربردی نیز باعث می شود تا کاربر بهترین و مناسب ترین زاویه قرارگیری مانیتور را تنظیم کند. پنل استفاده شده نیز از نوع TN بوده تا ZOWIE XL2540K از سرعت پاسخ گویی بالایی بهره مند باشد! با بهره مندی از پورت های متعدد نیز می توان انواع کنسول، سیستم کامپیوتری و ... را به مانیتور متصل کرد. بنکیو با هدف بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت تصاویر و محافظت از چشمان کاربر فناوری های کاربردی را اضافه کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از مانیتور شرکت BenQ خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مانیتور گیمینگ BenQ ZOWIE XL2540K

قابلیت نمایش تصاویر بدون لگ و تاخیر!

مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2540K بنکیو دارای قابلیت نور پس زمینه مناسب بودئه که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. این مدل مانیتور از پنل TN در سایز 24.5 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی مناسبی که مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2540K در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. کنتراست استاندارد 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. این مدل مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 240 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور بنکیو قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد!

مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2540K از یک صفحه نمایش باکیفیت و رده بالا برخوردار بوده و می تواند لذت و هیجان چندین برابری هنگام انجام بازی های سنگین گرافیکی را برای شما به ارمغان بیاورد. این مانیتور با توجه به بهره مندی از رزولوشن Full HD (1920x1080) می تواند شما را در دنیای بازی غرق کند! این مانیتور همچنین دارای روشنایی برابر با 320 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. شرکت BenQ به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2540K شامل Black eQualizer، Color Vibrance، Low Blue light، Flicker-Free و K Locker می شود.

مانیتور گیمینگ BenQ ZOWIE XL2540K

Black eQualizer: شرکت بنکیو این تکنولوژی را جهت به نمایش درآوردن تصاویر تیره با بالاترین وضوح و بدون تاثیر گذاشتن به مناطق روشن تصویر اضافه شده است. این ویژگی به گیمرهای این امکان را خواهد داد تا بتوانند دشمنان و رقیبان خود را به آسانی شناسایی کنند! Black eQualizer در هنگام تماشای تصویر و فیلم نیز می تواند با روشن کردن مناطق تیره حس و تجربه جدید را برای شما به وجود بیاورد!

Color Vibrance: قابلیت Color Vibrance نیز یکی دیگر از امکانات موجود در این مدل از مانیتور گیمینگ شرکت بنکیو محسوب می شود. این ویژگی شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید با توجه به برخورداری از 20 مدل مختلف، رنگ مانیتور را با محیط گیم پلی وفق دهند.

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

Flicker-Fre: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

مانیتور گیمینگ BenQ ZOWIE XL2540K

راه های ارتباطی!

شرکت بنکیو به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2540K بنکیو از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت بنکیو استفاده شده شامل 3 عدد پورت HDMI 2.0، 1 عدد DisplayPort 1.2 و 1 عدد خروجی جک 3.5 میلی متری می شود. پورت Display Port جایگزین پورت های قدیمی VGA بوده و قادر است تصاویر و صداهای HD را به صورت همزمان پشتیبانی کند. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. در ضمن Display Port نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است. لازم به ذکر است که این مانیتور می تواند در هنگام متصل شدن به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق پورت های DP و HDMI 2.0 می تواند به نرخ تازه سازی 240 هرتز و رزولوشن 1080 رسیده و در هنگام متصل شدن به کنسول های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیز به نرخ تازه سازی 120 هرتز و رزولوشن 1080 برسد! از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 170 درجه ای افقی و 160 درجه ای عمودی اشاره کرد. زاویه دید این مدل مانیتور شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! در آخر باید به این نکته اشاره کرد که مانیتور گیمینگ ZOWIE XL2540K بنکیو از قابلیت تنظیم ارتفاع، شیب، چرخش عمودی و افقی برخوردار بوده و می تواند از 16 میلیون رنگ نیز پشتیبانی کند!

منبع: zowie.benq