شرکت نام آشنای بنکیو از دو مانیتور حرفه ای جدید در چین رونمایی کرده است. این مانیتورها متعلق به سری PhotoVue هستند و با مدل های SW272U و SW272Q معرفی شده اند. هر دوی این مدل ها 99 درصد از محدوده رنگ Adobe RGB را پوشش می دهند و به خصوص برای عکاسان حرفه ای، طراحان و گرافیست ها گزینه های ایده آلی هستند. برای آشنایی بیشتر با مانیتورهای جدید بنکیو با ما تا انتهای این خبر همراه باشید.

رونمایی از مانیتورهای بنکیو SW272U و SW272Q

مانیتورهای PhotoVue جدید بنکیو را می توان نسخه های ارتقا یافتۀ مدل های SW271C و SW270C دانست. این دستگاه ها با سایز 27 اینچ عرضه شده اند و دقت رنگ بی نظیری را به ارمغان می آورند. لازم به ذکر است که مانیتور بنکیو SW272U از رزولوشن 4K و مدل SW272Q از رزولوشن 2K پشتیبانی می کنند. بنکیو خاطر نشان کرده است که این محصولات جدید می توانند بازدهی کاری افراد را ارتقا دهند و به حرفه ای تر شدن فضاهای کاری و تجاری کمک کنند.

بنکیو در هر دو مانیتور جدید سری PhotoVue از تکنولوژی های رده بالا و مدرن خود استفاده کرده است. این مانیتورها از فناوری اختصاصی بنکیو AQCOLOR بهره می برند و به صورت کارخانه ای کالیبره شده اند. این موارد کیفیت و دقت عالی رنگ های تولید شده توسط این دستگاه ها را تضمین می کنند. همچنین این گجت های جدید از قابلیت BenQ Paper Color Sync برخوردارند و یک پیش نمایش از عکس را جهت چاپ بر روی کاغذ به کاربر ارائه می دهد. در واقع این قابلیت، عکس دیجیتال را به صورت عکس چاپ شده بر روی کاغذ شبیه سازی می کند و آن را به نمایش می گذارد. به این ترتیب عکاس یا طراحی می تواند پیش از اقدام به پرینت، نسخه چاپ شده عکس را بر روی مانیتور خود ببیند و آخرین تغییرات را بر روی آن اعمال نماید.

رونمایی از مانیتورهای بنکیو SW272U و SW272Q

مانیتورهای بنکیو SW272U و SW272Q بیش از 99 درصد از محدوده رنگ های Adobe RGB، DCI P3 و Display P3 را پوشش می دهند و دلتا E آنها کمتر از 1.5 است. این موارد باعث می شوند تا رنگ ها با دقت فوق العاده ای بر روی این مانیتورها نمایش داده شوند و امکانات متعددی در اختیار طراحان و عکاسان حرفه ای قرار گیرد. همچنین هر دو مانیتور جدید سری PhotoVue بنکیو موفق به دریافت استانداردهای Pantone، Skintone و Calman شده اند. این استانداردها نیز کیفیت رنگ بی نظیر این دستگاه ها را تضمین می کنند. در کل مانیتورهای بنکیو SW272U و SW272Q برای عکاسان، فیلم برداران، طراحان، گرافیست ها و ادیتورها از بهترین انتخاب های موجود به حساب می آیند.

رونمایی از مانیتورهای بنکیو SW272U و SW272Q

در حال حاضر قیمت مانیتور بنکیو SW272U برای عرضه در بازارهای کشور چین در حدود 1602 دلار اعلام شده است. هنوز در مورد قیمت مانیتور بنکیو SW272Q اطلاعاتی به صورت رسمی منتشر نشده است. با اینکه این محصولات جدید برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته اند، اما برنامه های بنکیو برای عرضه آنها به بازارهای جهانی هنوز مشخص نیست.

منبع: gizmochina