اگر سری به بازار ویدئو پروژکتور زده باشید، حتماً با محصولات برند بنکیو مواجه شده اید! این شرکت یکی از تولید کنندگان اصلی ویدئو پروژکتور در دنیاست و دستگاه های ساخت آن همیشه با استقبال بالایی از جانب کاربران مواجه شده اند. اگر بخواهیم چند مدل از بهترین پروژکتورهای اداری بنکیو را نام ببریم، قطعاً باید به مدل MX560 هم اشاره ای داشته باشیم! این پروژکتور به طور اختصاصی برای ارائه مطالب در جلسات اداری طراحی شده و محیط جلسه شما را پویاتر از قبل می کند! اما ویدئو پروژکتور بنکیو MX560 چه ویژگی هایی دارد که سبب متمایز شدن آن با مدل های دیگر می شود؟

تصاویر شفاف کریستالی را با ویدئو پروژکتور بنکیو MX560 در جلسات کاری خود تجربه کنید!

دیگر خبری از متن ها و شکل های مبهم و تار نیست! ویدئو پروژکتور BenQ MX560 تلفیقی از تصاویر شفاف و رنگ های دقیق را برای شما به ارمغان می آورد و باعث می شود تا حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز برای افراد حاضر در جلسه واضح باشد. برای این منظور شرکت بنکیو از یکی از با کیفیت ترین لنزهای شیشه ای خود در این پروژکتور استفاده کرده است. این لنز به هیچ عنوان باعث تغییر رنگ اصلی عناصر تصویر نمی شود و یک تصویر درخشان کریستالی را به شما ارائه می دهد! به طوری که می توانید تک تک حروف موجود در تصویر را به خوبی تشخیص دهید!

تصاویر شفاف کریستالی را با ویدئو پروژکتور بنکیو MX560 در جلسات کاری خود تجربه کنید!

نمایش تصویر در حالت Presentation Mode

یکی از مزایای خرید پروژکتور بنکیو MX560 این است که این دستگاه دارای سه حالت مختلف برای نمایش محتوا در جلسات اداری است. حالت اول، Presentation Mode است که باعث می شود تا رنگ ها طبیعی تر نمایش داده شوند. در این حالت شدت روشنایی دستگاه متناسب با ظرفیت نمایش رنگ کامپیوتر یا لپ تاپ متصل به آن بهینه سازی می شود. پس می توانید مطمئن باشید که کیفیت اصلی سیگنال های ورودی به این پروژکتور همیشه حفظ می شود.

نمایش تصویر در حالت Presentation Mode

نمایش تصویر در حالت Infographic Mode

ویدیو پروژکتور بنکیو MX560 توانایی نمایش در حالت Infographic Mode را هم دارد. این حالت به طور اختصاصی برای نمایش نمودارهای متنی یا گرافیکی طراحی شده و باعث می شود تا دستگاه با بالاترین میزان روشنایی خود عمل کند! همچنین در این حالت رنگ ها شفاف تر و زنده تر نمایش داده می شوند. بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتور بنکیو MX560 از شدت روشنایی حداکثر 4000 لومن بهره می برد و حتی در محیط های روشن نیز از شفافیت و وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود.

نمایش تصویر در حالت Infographic Mode

نمایش تصویر در حالت Data Review Mode

ممکن است در جلسه کاری خود به ارائه یک سری گزارش در قالب فایل اکسل یا PDF نیاز پیدا کنید. در این شرایط می توانید ویدئو پروژکتور بنکیو MX560 را در حالت Data Review Mode قرار دهید. در این حالت پروژکتور تصاویر را با بالاترین رزولوشن و نسبت کنتراست خود به نمایش می گذارد و باعث می شود تا متون و اعداد موجود در تصویر خواناتر از قبل شوند. لازم به ذکر است که پروژکتور بنکیو MX560 از رزولوشن XGA و نسبت کنتراست 20000:1 برخوردار است که برای مصارف اداری مناسب به نظر می رسد.

تصاویر شفاف کریستالی را با ویدئو پروژکتور بنکیو MX560 در جلسات کاری خود تجربه کنید!

کمی هیجان انگیزتر!

مطالبی که در بالا به آنها اشاره کردیم به شما کمک می کند تا محتوای مورد نظرتان را با بهترین کیفیت موجود به همکاران خود ارائه دهید و حضوری پر رنگ و تأثیرگذار در جلسات داشته باشید! اما گاهی ممکن است بخواهید در ارائه مطالب کمی خلاقیت به خرج دهید و همکاران خود را شگفت زده کنید! در این شرایط می توانید ویدئو پروژکتور بنکیو MX560 را در حالت نمایش تصویر سه بعدی قرار دهید! بله، این پروژکتور از اتصال به دستگاه های پخش 3D پشتیبانی می کند و لحظات هیجان انگیزی را برای شما خلق می کند. فقط توجه داشته باشید در این حالت باید عینک سه بعدی بنکیو را حتماً به چشم بزنید!

ویدئو پروژکتور بنکیو MX560 امکانات متعدد دیگری شامل مجهز بودن به دو پورت HDMI، امکان نصب و راه اندازی سریع و طول عمر عالی لامپ هم دارد که ما آنها را در مقالات جداگانه ای بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مورد بررسی قرار داده ایم. ضمن اینکه امکان خرید این دستگاه با بهترین قیمت ویدئو پروژکتور هم از سایت ما برای شما فراهم است! برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: techhypermart