اگر قصد خرید یک پروژکتور کلاسی/ اداری را دارید و برای این کار بودجه محدودی در نظر گرفته اید، ویدئو پروژکتور بنکیو MX528 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این پروژکتور برای ارائه محتوا در اتاق هایی با ابعاد کوچک و متوسط طراحی شده است و از مشخصاتی مانند روشنایی 3300 لومن و کنتراست 13000:1 بهره می برد. همچنین این پروژکتور از رزولوشن XGA، معادل با 1240x768 پیکسل با نسبت تصویر 4:3 پشتیبانی می کند. این مشخصات در کنار هم، منجر به ارائه تصاویری با کیفیتِ استاندارد می شود. در واقع می توان ویدئو پروژکتور بنکیو MX528 را برای مراکز آموزشی و سازمان هایی که به دنبال کیفیت تصویر معمولی با هزینه های پایین هستند، از بهترین انتخاب ها دانست.

ویدئو پروژکتور بنکیو MX528

مصرف برق بهینه با بهره گیری از تکنولوژی های اختصاصی شامل SmartEco

تکنولوژی SmartEco بنکیو باعث می شود تا مصرف برق دستگاه به صورت داینامیک و متناسب با حجم کاری آن بهینه سازی شود. همچنین این تکنولوژی با بهینه کردن روشنایی خروجی، طول عمر لامپ پروژکتور را هم ارتقا می دهد. ویدیو پروژکتور بنکیو MX528 با بهره بردن از این تکنولوژی، نسبت به یک مدل معمولی تا 70 درصد مصرف برق کمتری دارد و به صرفه جویی در هزینه های شما کمک می کند. لازم به ذکر است که تکنولوژی SmartEco به خوبی با فناوری نمایش DLP (که از آن در ویدئو پروژکتور Epson MX528 استفاده شده) سازگاری دارد و کیفیت تصویر را فدای کاهش مصرف برق نمی کند!

می توان گفت که تمرکز شرکت بنکیو در طراحی ویدئو پروژکتور مدل MX528 بر روی کاهش هزینه های نگهداری از آن بوده است. به عقیده این شرکت، جایگزین کردن لامپ پروژکتور و هزینه های مربوط به آن، یکی از مسائل چالش برانگیز برای کاربران پروژکتورهای اداری است. در همین راستا بنکیو ویدئو پروژکتور MX528 را به یک قابلیت اختصاصی به نام LampSave مجهز کرده است. این قابلیت باعث می شود تا مصرف برق لامپ پروژکتور متناسب با سطح روشنایی محتوای در حال نمایش به شکل داینامیک تنظیم شود. به این ترتیب طول عمر لامپ پروژکتور در حالت LampSave تا 50 درصد نسبت به حالت نرمال افزایش می یابد و این یعنی 50 درصد صرفه جویی در هزینه های شما!

ویدئو پروژکتور بنکیو MX528

از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور بنکیو MX528 در این زمینه باید به حالت Eco Blank اشاره کنیم که باعث می شود تا به جای نمایش تصویر، یک قاب تماماً مشکی رنگ نمایش داده شود. این ویژگی در مواقعی کاربرد دارد که می خواهید تا توجه افراد حاضر در کلاس یا جلسه به طور کامل به شخص شما (به عنوان فرد ارائه دهنده محتوا) جلب شود. یا در مواقعی که قصد ایجاد یک زمان استراحت (Break) را دارید، می توانید پروژکتور خود را در این حالت قرار دهید. در حالت Eco Blank، مصرف برق ویدئو پروژکتور Epson MX528 تا 70 درصد کاهش پیدا می کند. لازم به ذکر است که اگر این پروژکتور برای 3 دقیقه بدون استفاده باقی بماند، به شکل اتوماتیک در حالت Eco Blank قرار می گیرد تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

ویدئو پروژکتور بنکیو MX528

پشتیبانی از بلوری های فول اچ دی سه بعدی!

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور میان رده بنکیو MX528 از قابلیت نمایش محتوای سه بعدی بهره می برد! بله، این پروژکتور با بهره گیری از جدیدترین نسل فناوری DLP، از اتصال به بلوری پلیرهای 3D پشتیبانی می کند و به مدارس و مراکز آموزشی اجازه می دهد تا از تکنولوژی روز دنیا برای جذب دانش آموزان به مطالب درسی بهره مند شوند. برای این منظور باید دستگاه منبع پخش سه بعدی را از طریق پورت HDMI به ویدئو پروژکتور بنکیو MX528 متصل کنید و عینک 3D سازگار با این پروژکتور را نیز به صورت جداگانه تهیه نمایید.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که سایز تصویر خروجی ویدئو پروژکتور بنکیو MX528 بین 36 تا 300 اینچ قابل تنظیم است و این دستگاه از قابلیت هایی مانند زوم 1.1 برابر و تصحیح حالت ذوزنقه ای عمودی (به میزان 40 درجه) بهره می برد. پس برای نصب، راه اندازی و تنظیم تصویر این پروژکتور کار سختی پیش رو نخواهید داشت و می توانید در کوتاه ترین زمان به سراغ آغاز کلاس یا جلسه خود بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید ویدئو پروژکتور بنکیو MX528 با قیمت مناسب با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: justprojectors