ویدئو پروژکتور کنفرانسی بنکیو LK935 با منبع نور لیزری و رزولوشن 4K به تازگی راهی بازار شده است. این ویدئو پروژکتور به طور اختصاصی برای برگزاری ویدئو کنفرانس طراحی شده و از مشخصاتی مانند نسبت تصویر 21:9 و روشنایی 5500 لومن بهره می برد. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور بنکیو LK935 به حالت های نمایش Video Conferencing و Presentation مجهز است که با انتخاب هر یک از آنها تنظیمات دستگاه به صورت اتوماتیک بهینه سازی می شود. قابلیت تصحیح کیستون سه بعدی و اسپیکر داخلی سایر امکانات پروژکتور جدید بنکیو را تکمیل می کنند.

بررسی ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK935

ویدئو پروژکتور 4k بنکیو LK935 با بهره بردن از منبع نور لیزریِ BlueCore، توانایی دستیابی به روشنایی ایده آل 5500 لومن را دارد و تصاویر شفاف و درخشانی را ارائه می دهد. این پروژکتور از طول عمر حداکثر 20000 ساعت برخوردار است و برای چند سال می توان بر روی آن حساب باز کرد. دلیل این طول عمر عالی، استفاده از تکنولوژی DustGaurd در بخش اپتیکال دستگاه است که از ورود گرد و غبار به این بخش جلوگیری می کند.

نسبت پرتاب ویدئو پروژکتور بنکیو LK935 در محدوده 1.36-2.18 قرار دارد. به این ترتیب شما می توانید با قرار دادن این گجت در فاصله 6 متری از دیوار یا پرده نمایش، به سایز تصویر 200 اینچ (508 سانتی متری) دست پیدا کنید. این پروژکتور 92 درصد از محدوده رنگ Rec. 709 را پوشش می دهد و رنگ هایی غنی و شفاف را به نمایش می گذارد.

بررسی ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK935

ویدئو پروژکتور بنکیو LK935 به طور طبیعی از رزولوشن 4K UHD با نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می کند. در این پروژکتور از فناوری نمایش DLP استفاده شده که باعث ارتقای نسبت کنتراست تا رقم خیره کنندۀ 3000000:1 می شود. لازم به ذکر است که این گجت علاوه بر توانایی نمایش تصاویر واید و مجهز بودن به حالت اختصاصی Video Conference، به طور کامل با سرویس مایکروسافت تیمز نیز سازگاری دارد و جلسات کاری شما را چند سطح ارتقا می دهد. سایر حالت های نمایش ویدئو پروژکتور بنکیو LK935 شامل Presentation Mode (مناسب برای ارائه مطلب در جلسات کاری یا محیط های آموزشی)، Infographic Mode (مناسب برای نمایش نمودار، چارت و اینفوگرافی) و Spreadsheet Mode (مناسب برای نمایش اکسل و جدول) می شود.

بررسی ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK935

مجهز بودن به یک اسپیکر داخلی 10 وات، امکانات ویدئو پروژکتور بنکیو LK935 را تکمیل می کند. این دستگاه به ابزارهای متعددی برای تنظیم تصویر مجهز است که از میان آنها می توان به لنز شیفت (تا 60 درصد)، زوم 1.6 برابر و تصحیح کیستون سه بعدی اشاره کرد. پورت های این گجت نیز شامل HDMI، DisplayPort، USB-A و HDBaseT می شود. ویدئو پروژکتور بنکیو LK935 از سیستم های کنترلی Crestron، Extron، AMX و PJ-Link نیز پشتیبانی می کند و کارایی بالایی در بستر شبکه های کابلی دارد.

در حال حاضر ویدئو پروژکتور کنفرانسی بنکیو LK935 برای خرید عمومی در آمریکا، بریتانیا و اروپا در دسترس قرار گرفته است. قیمت این دستگاه در این بازارها به ترتیب برابر با 4499 دلار و 6499 یورو اعلام شده است.

منبع: notebookcheck