وقت آن رسیده تا خود را از کابل های قدیمی یا اتصال های ضعیف وایرلس نجات دهید و لذت تماشای فیلم در آسایش و آرامش را تجربه کنید! ویدئو پروژکتور بنکیو GV1 دقیقاً همان چیزی است که برای تجربه چنین شرایطی به آن نیاز دارید! این پروژکتور به وای فای، بلوتوث و اندروید داخلی مجهز است و به سادگی هر چه تمام تر به انواع دستگاه های هوشمند متصل می شود. همچنین این پروژکتور از طراحی خلاقانه ای برخوردار است و در کوتاه ترین زمان یک قاب تصویر صاف و مستطیلی شکل را به شما ارائه می دهد. ویدئو پروژکتور بنکیو GV1 یک مدل قابل حمل است و می توانید آن را برای تماشای دسته جمعی فیلم و سریال با خود به خانه دوستانتان ببرید!

پروژکتور بنکیو GV1

راه اندازی بی دردسر

طراحی خلاقانه ویدئو پروژکتور BenQ GV1 از همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند! بدنه این پروژکتور به صورت دو تکه طراحی شده است و بخش های آن از طریق لولا به یکدیگر متصل شده اند. شما می توانید با تغییر زاویه باز بودن لولای این پروژکتور، ارتفاع نمایش تصویر را تنظیم کنید! این طراحی هوشمندانه، مراحل سخت و زمان بر نصب پروژکتور را برای شما از بین می برد و انعطاف پذیری دستگاه را ارتقا می دهد. ویدئو پروژکتور خانگی بنکیو مدل GV1 از قابلیت تصحیح کیستون اتوماتیک (در جهت عمودی) هم برخوردار است و اگر در اثر تغییر زاویه لولای دستگاه، تصویر بر روی پرده پروژکتور حالت ذوزنقه ای به خود بگیرد، آن را در کوتاه ترین زمان اصلاح می کند.

پروژکتور بنکیو GV1

تصویر و صدا در کنار هم

با خرید پروژکتور بنکیو GV1 تصویر و صدا در تمام طول روز همراه شما خواهد بود! این پروژکتور قابل حمل به منبع نور LED مجهز است و از روشنایی 200 لومن و رزولوشن WVGA بهره می برد. طول عمر منبع نور LED این پروژکتور 30000 ساعت اعلام شده است که برای چندین و چند سال تماشای فیلم کفایت می کند!

علاوه بر تصویر، ویدئو پروژکتور خانگی ارزان بنکیو GV1 توانایی پخش صدا را هم دارد. شما می توانید گوشی خود را با بلوتوث به این پروژکتور متصل کنید و موزیک های دلخواهتان را با آن پخش کنید. در این حالت پروژکتور شما به یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تبدیل می شود! لازم به ذکر است که این پروژکتور توانایی پخش صدا با توان خروجی 5 وات را دارد و به خوبی تمام فضای اتاق را پوشش می دهد.

پروژکتور بنکیو GV1

سرگرمی وایرلس را تجربه کنید

اپلیکیشن های اندرویدی را بر روی ویدئو پروژکتور BenQ GV1 نصب کنید و بدون نیاز به اتصال به هیچ گونه دستگاهی به تماشای فیلم بنشینید! حتی می توانید بازی های اندرویدی را بر روی این پروژکتور نصب کنید و آنها را بر روی یک پرده نمایش بزرگ تجربه کنید. لازم به ذکر است که این پروژکتور خانگی به صورت دوره ای و به شکل Over-the-Air (OTA) آپدیت می شود و همیشه از به روز ترین نرم افزارها و سیستم عامل برخوردار خواهد بود.

پروژکتور بنکیو GV1

با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور بنکیو GV1 به وای فای دو بانده و بلوتوث مجهز است، به سادگی می توانید ویدئو، بازی یا موزیک را از روی گوشی، تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر به صورت وایرلس با آن پخش کنید. شاید برایتان جالب باشد که این پروژکتور از قابلیت هات اسپات هم برخوردار است و از طریق آن می توانید گوشی خود را به وای فای وصل کنید!

پروژکتور بنکیو GV1

باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی پنل پشتی ویدئو پروژکتور خانگی بنکیو GV1 یک پورت USB-C تعبیه شده است که امکان اتصال با سیم آن به جدیدترین لپ تاپ ها، تبلت ها و گوشی های هوشمند را فراهم می آورد. از این پورت می توانید برای شارژ کردن گوشی یا نمایش فایل از روی فلش مموری USB هم استفاده کنید.

پروژکتور بنکیو GV1

طول عمر باتری 3 ساعته

باتری داخلی ویدئو پروژکتور بنکیو GV1 امکان نمایش مداوم تصویر به مدت 3 ساعت را به شما می دهد. پس بدون نیاز به اتصال این پروژکتور به برق، می توانید طولانی ترین فیلم ها را با آن تماشا کنید یا مدتی طولانی به انجام بازی بپردازید. برای شارژ باتری دستگاه می توانید از پورت USB-C آن استفاده کنید.

منبع: benq