مانیتور گیمینگ EW2780Q را می توان یکی از حرفه ای ترین و برترین محصولات تولیدی شرکت بنکیو محسوب کرد. این مدل مانیتور با هدف نمایش تصاویری با بالاترین کیفیت و بالاترین وضوح تولید شده و به همین دلیل می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای انجام بازی های ویدئویی و یا تماشای فیلم هایی با کیفیت بالا باشد! از ویژگی ها و قابلیت هایی که این مدل مانیتور را تبدیل به یکی از برترین های دنیای مانیتور کرده می توان به قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن بالا، روشنایی کاملا مناسب، بلندگوهای دوگانه و برخورداری از صدای treVolo، فناوری های کاربردی، پورت های ورودی و کنترل هوشمند اشاره کرد! طبق اعلام سایت بنکیو، این مدل از مانیتور به دلیل برخورداری از قابلیت مراقبت چشمان کاربر موفق به کسب گواهینامه TUV Rheinland شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ EW2780Q بنکیو خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تجربه بصری بی نظیر با مانیتور گیمینگ EW2780Q بنکیو!

فناوری اختصاصی HDRi و فناوری های کاربردی!

شرکت بنکیو به منظور بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت محتوای در حال پخش، در اکثر مانیتورهای رده بالای خود از فناوری اختصاصی HDRi بهره برده تا قادر باشند تصاویری با روشنایی بهبود یافته و باکیفیت را برای نمایش دربیاورند. شرکت بنکیو در طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ EW2780Q نیز از این فناوری استفاده کرده است. این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که فناوری HDRi قادر است پس از فعال سازی، گوشه های تاریکی که در صفحه نمایش وجود دارد را به صورت شفاف و واضح در معرض نمایش قرار داده تا کاربر هیچ نقطه ای از گیم پلی بازی را از دست ندهد! بالاتر رساندن شدت رنگ های به نمایش درآمده به همراه تنظیم میزان تعادل و تراکم رنگی محتوای به نمایش درآمده از دیگر قابلیت های این فناوری محسوب می شود. در ضمن این مانیتور گیمینگ بنکیو علاوه بر این فناوری، از فناوری های دیگری همچون Flicker-Free، Low Blue Light، Brightness Intelligence Plus، Color Weakness ، ePaper و Eye Reminder نیز برخوردار است!

Brightness Intelligence Plus: این فناوری با بهینه سازی تصاویر هنگام تماشا کردن فیلم و یا اجرای بازی های کامپیوتری از آسیب به چشم های کاربر جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این فناوری به صورت کاملا هوشمند و با توجه به میزان نور و روشنایی محیط، رنگ تصویر نمایش را تنظیم می کند و با تشخیص دادن محتوای در حال پخش و تنظیم خودکار آن می تواند صحنه های بیش از حد تاریک و صحنه های بیش از روشن را به صورت واضح و با کیفیت به نمایش دربیاورد.

Low Blue Light و Flicker-Free: بنکیو این دو تکنولوژی را به منظور حفاظت از چشمان کاربر اضافه کرده است. این قابلیت با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید! فناوری Flicker Free از آسیب های جبران ناپذیر چشم مانند سندروم چشمی کار با رایانه و یا آب مروارید جلوگیری می کند.

Eye Reminder: از هوشمندترین فناوری های استفاده شده در این مدل مانیتور محسوب می شود. این فناوری با استفاده از حسگر حساس فروسرخ که در اختیار دارد می تواند وجود و یا عدم وجود کاربر پشت سیستم را متوجه شده و به آن ها پیشنهاد می دهد که به چشمان خود استراحت بدهند!

Color Weakness Mode: شرکت بنکیو به منظور راحت تر کردن افرادی که دچار کور رنگی هستند از این فناوری استفاده کرده است. این فناوری وظیفه متمایز کردن رنگ ها از طریق فیلتر سرخ و سبز را بر عهده دارد.

تجربه بصری بی نظیر با مانیتور گیمینگ EW2780Q بنکیو!

سیستم صوتی حرفه ای و قابلیت پخش تصاویر باکیفیت!

از دیگر ویژگی های مثبت استفاده شده در مانیتور گیمینگ EW2780Q می توان به سیستم صوتی حرفه ای اشاره کرد. شرکت بنکیو به منظور حرفه ای کردن سیستم صوتی این مدل مانیتور از 2 بلندگو بهره برده است. لازم به ذکر است که بلندگوهای اضافه شده دارای قدرتی برابر با 5 وات بوده که می توانند کاربر را از نیاز به اسپیکر جداگانه بی نیاز کنند. در ضمن شرکت بنکیو جهت تقویت فرکانس بالا و صداهای میدرنج از تکنولوژی treVolo بهره برده است. با این ویژگی ها می توان گفت که هنگام تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی از لذت و هیجان چند برابری برخوردار خواهید شد! با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (2560x1440) پیکسل لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته باشد و شما کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست استاندارد 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید این مدل مانیتور شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید!

مانیتور گیمینگ EW2780Q بنکیو دارای روشنایی 350 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور EW3880R بنکیو از پنل IPS در سایز 27 اینچی بهره برده تا جذابیت دو چندانی برخوردار باشد. به لطف مدت زمان پاسخ گویی 5 میلی ثانیه این مدل مانیتور قادر خواهید بود مناسب ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. در ضمن این مانیتور از نرخ تازه سازی 60 هرتزی نیز برخوردار بوده که به شما این امکان را می دهد تا هنگام تماشای فیلم بتوانید تصاویری با کیفیت مطلوب را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور گیمینگ 27 اینچ قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جزئیات را مشاهده کند.

تجربه بصری بی نظیر با مانیتور گیمینگ EW2780Q بنکیو!

دارای پل های ارتباطی متعدد و کنترل هوشمند!

شرکت بنکیو به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ EW2780Q از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت بنکیو استفاده شده شامل 2 عدد پورت HDMI 2.0 و 1 عدد پورت DisplayPort 1.4 می شود. می شود. پورت DisplayPort جایگزین پورت های قدیمی VGA بوده و قادر است تصاویر و صداهای HD را به صورت همزمان پشتیبانی کند. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. در ضمن DisplayPort نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است. از دیگر ورودی های تعبیه شده در این مدل مانیتور نیز می توان به جک 3.5 میلی متری اشاره کرد. با استفاده از این جک قادر خواهید بود انواع هدفون، هدست، هندزفری و ... را به مانیتور متصل کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که طراحان شرکت بنکیو از یک کنترل هوشمند در ساخت مانیتور گیمینگ EW2780Q استفاده کرده اند. این کنترل با تشخیص میزان نور و نوع محتوای به نمایش درآمده اقدام به کنترل میزان روشنایی صفحه نمایش خواهد کرد.

منبع: benq