باسئوس یک برند مشهور در زمینه تولید لوازم جانبی گیمینگ است که شرکت اصلی آن در چین مستقر است. اخیراً این برند یک ایربادز semi-in-ear و یک شارژر دیواری GaN5 تاشو را با بدنۀ شفاف به بازار عرضه کرده بود و حالا دامنه محصولات خود را با یک پاوربانک جدید گسترده تر کرده است. پاوربانک جدید باسئوس به یک کابل متصل به بدنه مجهز است و از ظرفیتی معادل با 10000 میلی آمپر ساعت بهره می برد. از دیگر ویژگی های این پاوربانک جدید می توان به قابلیت شارژ وایرلس و خاصیت آهنربایی بدنه اشاره کرد. به این ترتیب می توانید آن را مستقیماً به پنل پشتی گوشی خود متصل کنید. در ادامه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

مشخصات پاوربانک 10000 میلی آمپر باسئوس

پاوربانک جدید باسئوس به عنوان یک «مدل سازگار با شارژ وایرلس» معرفی شده است که یک کابل به بدنه آن متصل شده است (این نوع طراحی کمی نا مأنوس به نظر نمی رسد؟!). به هر حال، این پاوربانک قابلیت های شارژ بی سیم و با سیم را به طور یکجا در اختیار شما می گذارد و می تواند در سناریوهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.

باتری به کار رفته در پاوربانک جدید باسئوس از ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و از فناوری فست شارژ دو طرفۀ 20 وات پشتیبانی می کند. کابل متصل به بدنۀ این پاوربانک در نسخه USB-C و لایتنینگ عرضه شده و شما می توانید متناسب با نیاز خود آنها را تهیه کنید. نسخه USB-C این کابل از فناوری فست شارژ دو جهته پشتیبانی می کند، به این ترتیب می توانید از آن برای شارژ کردن باتری خود پاوربانک هم بهره ببرید.

مشخصات پاوربانک 10000 میلی آمپر باسئوس

اگر چه اعلام شده که پاوربانک جدید باسئوس از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند، اما در صفحه مربوط به مشخصات این محصول در سایت این شرکت اشاره ای به این موضوع نشده است. فقط در این صفحه عنوان شده که این پاوربانک از قابلیت اتصال آهنربایی به گوشی پشتیبانی می کند. همانند شارژر اپل MagSafe، شما می توانید این پاوربانک را به طور مستقیم به بدنه گوشی خود متصل کنید. باسئوس تضمین کرده است که خاصیت آهنربایی این پاوربانک هیچ گونه تأثیر منفی بر روی باتری گوشی نخواهد گذاشت و باعث آسیب دیدن آن نخواهد شد.

همان طور که اشاره شد پاوربانک جدید باسئوس توانایی ارائه شارژدهی با سرعت 20 وات را دارد. به این ترتیب می توانید با آن یک آیفون را در عرض 30 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ کنید. همچنین این گجت از قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف برخوردار است. برای این منظور یک پورت خروجی نیز بر روی بدنه این پاوربانک تعبیه شده است.

مشخصات پاوربانک 10000 میلی آمپر باسئوس

پاوربانک وایرلس جدید باسئوس با قیمت حدود 24 دلار برای خرید عمومی در چین در دسترس قرار گرفته است. در حال حاضر این محصول در بازارهای جهانی توزیع نشده است و حتی این احتمال وجود دارد که باسئوس اصلاً چنین کاری را انجام ندهد! به این ترتیب ممکن است فروش پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت جدید باسئوس فقط به کشور چین محدود شود.

منبع: gizmochina