شرکت باسئوس (Baseus) که سابقه درخشانی در تولید لوازم جانبی موبایل دارد، خانواده تجهیزات صوتی خود را گسترده تر از قبل کرده است. در همین راستا این شرکت از یک هدفون بی سیم جدید با مدل Baseus D03 رونمایی کرده است. این اقدام باسئوس درست یک ماه پس از معرفی هدفون های وایرلس Bowie M2s و H1i TWS انجام پذیرفته است. بیایید با مشخصات و امکانات هدفون بی سیم مدل D03 بیشتر آشنا شویم.

بررسی هدفون بی سیم Baseus D03

امکانات و مشخصات فنی هدفون باسئوس D03

هدفون باسئوس D03 از نوع رو گوشی یا Over-ear است و به صورت وایرلس به دستگاه منبع پخش متصل می شود. این هدفون دارای یک هد بند فلزی است که شما می توانید سایز آن را متناسب با اندازه سر خود تنظیم کنید. در قسمت داخلی هر یک از کاپ های این هدست از پد نرم استفاده شده و به همین دلیل در هنگام استفاده طولانی مدت از آن با احساس ناراحتی در گوش هایتان مواجه نخواهید شد.

کاپ های هدفون باسئوس D03 ابعاد بزرگی دارند و تمام فضای روی گوش را پوشش می دهند. این کاپ ها از قابلیت چرخش تا 95 درجه برخوردارند و انعطاف پذیری هدست را برای استفاده در قالب سناریوهای مختلف بالاتر برده اند. بر روی یکی از کاپ های این هدست دکمه های کنترلی چند منظوره نیز تعبیه شده است که دسترسی به آنها در هنگام بازی، تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی بسیار آسان است.

بررسی هدفون بی سیم Baseus D03

در زمینه کیفیت صدا، هدست وایرلس باسئوس D03 به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند. در این هدفون از یک درایور داینامیک با اندازه 40 میلی متر استفاده شده است که صدایی بالانس شده و شفاف را به شما ارائه می دهد. همچنین این هدست از حالت تأخیر کم یا low-latency mode هم برخوردار است و می توان بر روی آن در هنگام گیمینگ هم حساب باز کرد. در این حالت زمان تأخیر این گجت به حداقل میزان ممکن (0.08 ثانیه) می رسد.

هدفون بی سیم باسئوس D03 از طریق بلوتوث 5.3 به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و از برد وایرلس 10 متری پشتیبانی می کند. علاوه بر این، یک جک 3.5 میلی متری بر روی بدنه این گجت تعبیه شده است که امکان اتصال با سیم را فراهم می آورد. شما می توانید از این قابلیت در مواقعی که شارژ باتری هدست تمام شده یا رو به اتمام است، استفاده کنید.

بد نیست این نکته را هم خاطر نشان کنیم که باتری به کار رفته در این مدل هدست باسئوس از ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت برخوردار است و شارژ کامل آن برای 30 ساعت پلی بک موزیک کافی است. برای شارژ باتری این هدست می توانید از پورت USB-C تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید.

بررسی هدفون بی سیم Baseus D03

در حال حاضر قیمت هدفون بی سیم باسئوس D03 برای توزیع در کشور چین برابر با 15.19 دلار اعلام شده است. این محصول جدید در رنگ های سفید، خاکستری و مشکی عرضه شده و هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی چنین JD.com قابل سفارش است. هنوز اطلاعاتی در رابطه با عرضه این هدست در بازار سایر کشورها منتشر نشده است.

منبع: gizmochina