باسئوس از هدفون بی سیم Bowie MA10 با حمایت جمعی از ستاره های شناخته شده دنیای موسیقی رونمایی کرده است! از جمله آهنگسازان معتبری که کیفیت صدای ایربادز جدید باسئوس را تأیید کرده اند می توان به Joel Goodman، Pedro Osuna و Chad Cannon اشاره کرد! هدفون باسئوس Bowie MA10 علاوه بر کیفیت صدای عالی در هنگام پخش موسیقی، از ویژگی های رده بالای دیگری مانند قابلیت حذف نویز فعال و محیطی (ANC+ENC) و طول عمر باتری 140 ساعته هم بهره می برد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

بررسی مشخصات هدفون بی سیم Baseus Bowie MA10

هدفون بی سیم باسئوس Bowie MA10 به دلیل کیفیت صدای عالی، توسط آهنگساز برندۀ جایزۀ اسکار تأیید شده است! این استراتژی تبلیغاتی جالب باسئوس می تواند افراد زیادی را به خرید این گجت ترغیب کند! البته این طور که مشخص است، تبلیغات انجام شده بر روی این مدل از هدفون باسئوس چندان هم بی دلیل نیست و این گجت از فناوری های مدرنی بهره می برد.

به عنوان مثال ایربادز باسئوس Bowie MA10 از قابلیت حذف نویز فعالِ دو منظوره (Hybrid ANC) و حذف نویز محیطی (ENC) بهره می برد و صدای شما را به شکلی کاملاً شفاف و واضح در هنگام مکالمه به طرف مقابل انتقال می دهد. به این ترتیب حتی در محیط های شلوغ و پرازدحام نیز می توانید از عملکرد ایده آل این گجت در هنگام مکالمه بهره مند شوید. لازم به ذکر است که هدفون وایرلس باسئوس Bowie MA10 از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و زمان تأخیر فوق العاده پایینِ 0.038 ثانیه را ارائه می دهد! این میزان زمان تأخیر عملاً توسط گوش انسان قابل تشخیص نیست و شما می توانید با این هدفون تجربۀ گوش دادن به موسیقی به صورت کاملاً سینک را به دست آورید. شرکت باسئوس با استفاده از تکنولوژی Dual Channel Low-Latency (DCLL) توانسته زمان تأخیر این گجت را به پایین ترین حد ممکن برساند.

بررسی مشخصات هدفون بی سیم Baseus Bowie MA10

در گزارش ها آمده است که ایربادز باسئوس Bowie MA10 در هنگام پخش «کنسرتو پیانو شماره 5 بتهوون» به طرز بی سابقه ای خوش درخشیده است! این گجت کیفیت ساخت بالایی نیز دارد و در آن از تیتانیوم فوق العاده با کیفیت (قابل استفاده در صنایع هوافضا) بهره برده شده است. این متریال باعث دو برابر شدن دیافراگم این هدفون شده است و در کنار درایورهای بزرگ، کیفیت صدای آن را به طور چشمگیری ارتقا داده است.

درجه حفاظتی IPX6 و طراحی ارگونومیک هدفون بی سیم باسئوس Bowie MA10 به شما این امکان را می دهد تا نهایت آسایش و راحتی را در هنگام استفاده از آن تجربه کنید. تکنولوژی ANC دو منظوره نیز به ایربادز این توانایی را داده است تا نویزهایی با شدت 48 دسی بل را به راحتی تشخیص داده و تأثیر منفی آنها بر روی کیفیت صدا را به حداقل برساند.

بررسی مشخصات هدفون بی سیم Baseus Bowie MA10

با یک بار شارژ کردن ایربادز باسئوس Bowie MA10 می توانید تا 8 ساعت از آن استفاده کنید. البته زمانی که این گجت در کنار کیس شارژ مدرن Basues Rapid Charging Case قرار داشته باشد، شارژدهی باتری آن به 140 ساعت هم می رسد.
در حال حاضر هدفون بی سیم جدید باسئوس با قیمت 129.99 دلار از طریق وب سایت آمازون قابل تهیه است. باید ببینیم که ویژگی های منحصر به فرد این گجت و البته تأیید ستاره های سرشناس دنیای موسیقی تا چه اندازه بر روی فروش ایربادز باسئوس Bowie MA10 تأثیرگذار خواهد بود!

منبع: gizmochina