در جریان رویداد IFA 2023 که به تازگی در برلین برگزار شد، باسئوس از پاوربانک جدید خود با نام کامل Baseus Blade2 Smart Power Bank رونمایی کرده است. این پاوربانک هوشمند از سرعت شارژ ایده آل 140 وات پشتیبانی می کند و رنگ بندی آن شامل گزینه های متنوع تری از قبل است. باسئوس همچنین اعلام کرده است که قصد دارد در آینده ای نزدیک، یک شارژر دسکتاپ GaN جدید را نیز با قابلیت دستیابی به سرعت شارژ فوق العادۀ 240 وات روانه بازار کند. در این مقاله قصد داریم تا پاوربانک Blade2 Smart بیشتر آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

معرفی پاوربانک باسئوس Blade2 Smart

نسل دوم از پاوربانک های سری Blade برند باسئوس در دو نسخه با سرعت های شارژ 65 و 140 وات عرضه می شود. این پاوربانک ها بدنۀ فوق باریک نسل قبلی را به ارث برده اند و وزن بسیار سبکی دارند. به طور دقیق تر باید گفت که پاوربانک جدید باسئوس (با سرعت شارژ 65 وات) تنها 323 گرم وزن دارد و با ضخامت 7.3 میلی متر عرضه شده است. این ویژگی، حمل و جابجایی پاوربانک باسئوس Blade2 Smart را برای کاربر آسان تر می کند.

در زمینه ظرفیت باید گفت که پاوربانک هوشمند باسئوس Blade2 با ظرفیت عالی 24000 میلی آمپر ساعت معرفی شده است. به این ترتیب می توان از آن برای شارژ انواع گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و دیگر گجت های دیجیتال استفاده کرد. علاوه بر این موارد، رنگ های جدید نقره ای، آبی و نارنجی نیز به رنگ بندی پاوربانک باسئوس Blade2 Smart اضافه شده است. بنابراین اکنون کاربران علاوه بر رنگ استاندارد مشکی، گزینه های متنوع تری برای انتخاب در اختیار دارند.

معرفی پاوربانک باسئوس Blade2 Smart

اما بیایید به شارژر دسکتاپ 240 وات باسئوس هم نگاهی بیندازیم. این گجت می تواند به 5 دستگاه به طور هم زمان شارژ بدهد و به پورت های AC و USB Type-C PD 3.1 مجهز شده است. این شارژر رومیزی وضعیت شارژدهی را به طور لحظه ای نمایش می دهد و از طریق اپلیکیشن قابل کنترل است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که شارژر دسکتاپ 240 وات باسئوس برای مالتی تسکینگ و کاربران حرفه ای تر گزینه ایده آلی خواهد بود.

باسئوس در جریان مراسم IFA 2023 از یک شارژر آهنربایی به نام MagPro نیز رونمایی کرده است که در نسخه های رومیزی، دیواری و مناسب خودرو عرضه خواهد شد. این برند چینی برای تولید یک سری پاوربانکِ سازگار با فناوری MagSafe اپل نیز برنامه هایی دارد. هنوز در مورد مشخصات این گجت های جدید اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

معرفی پاوربانک باسئوس Blade2 Smart

رویداد IFA 2023 امسال از تاریخ 1 تا 5 سپتامبر (معادل با 10 تا 14 شهریور 1402) برگزار شده است و برندهای فعال در حوزه تکنولوژی از جدیدترین دستاوردهای خود در آن رونمایی کرده اند. باسئوس نیز به عنوان یکی از نام های مطرح در بازار لوازم جانبی شارژینگ، حضور فعالی در این مراسم داشته است. در حال حاضر تاریخ عرضۀ پاوربانک Blade2 Smart و دیگر محصولات جدید باسئوس به بازارهای جهانی اعلام نشده است.

منبع: gizmochina