برند محبوب و شناخته شدۀ چینی، باسئوس، فروش یک جفت ایربادز جدید را با قابلیت اتصال دو گانه آغاز کرده است. این گجت جدید با نام AeQur Series G10 عرضه شده است و پیش از این در حدود ماه جولای به صورت معرفی شده بود. اکنون این هدفون بی سیم به طور رسمی راهی فروشگاه های خرده فروشی کشور چین شده و برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. در ادامه می توانید با مشخصات کلیدی هدفون بی سیم باسئوس Baseus AeQur Series G10 بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

معرفی هدفون بیسیم باسئوس AeQur series G10

مشخصات فنی ایربادز باسئوس AeQur series G10

ایرفون باسئوس AeQur series G10 از یک جفت ایرباد با کیفیت تشکیل شده است و به صورت وایرلس به دستگاه منبع پخش متصل می شود. نکته قابل توجه در رابطه با اینگجت پشتیبانی آن از دو روش اتصال است. روش اول از طریق بلوتوث است و روش دوم از طریق دانگل بلوتوث! به عبارت دیگر اگر دستگاه منبع پخش شما فاقد بلوتوث بود (مثل ضبط ماشین!) می توانید یک دانگل بلوتوث به پورت USB آن متصل کنید و سپس هدفون باسئوس با تشخیص این دانگل به ضبط ماشین شما متصل می شود! لازم به ذکر است که هدفون بی سیم باسئوس AeQur series G10 از اتصال هم زمان به دو دستگاه پشتیبانی می کند و فرآیند سوییچ شدن آن بین این دستگاه ها بسیار سریع و روان انجام می شود.

باسئوس AeQur series G10 از نسل جدید بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و با پروتکل انتقال LE Audio سازگار است. همچنین این هدفون وایرلس از فناوری انکود LC3 بهره می برد که باعث می شود تا زمان تأخیر آن به 25 میلی ثانیه کاهش پیدا کند.

مشخصات فنی ایربادز باسئوس AeQur series G10

باسئوس در ایرفون AeQur series G10 از تکنولوژی آکوستیک نقطه ای ثابت و متریال BPT استفاده کرده است. این مشخصات، قابلیت پشتیبانی از صدای فضایی 360 درجه را به این هدفون بی سیم اضافه کرده اند و تجربه غرق شدن در صدا را به کاربر هدیه می دهند؛ به طوری که در هنگام تماشای فیلم یا بازی، خود را در محیط آنها حس می کنید!

علاوه بر کیفیت صدای عالی و قابلیت های متعدد، ایربادز باسئوس AeQur series G10 از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت نیز جزء مدل های رده بالای بازار به شمار می آید. این گجت در دو رنگ آبی یخی و نارنجی راهی بازار شده و کاملاً راحت است. به طوری که در هنگام استفاده طولانی مدت از آن گوش هایتان با ناراحتی مواجه نخواهد شد. ایرفون باسئوس AeQur series G10 باتری قدرتمندی نیز دارد و با یک بار شارژ شدن در تمام طول روز قابل استفاده خواهد بود.

مشخصات فنی ایربادز باسئوس AeQur series G10

همان طور که اشاره کردیم، هدفون بی سیم باسئوس AeQur series G10 هم اکنون برای خرید عمومی راهی فروشگاه های خرده فروشی کشور چین شده است. قیمت این گجت برای عرضه در چین در حدود 40 دلار است. هنوز برنامه های باسئوس برای توزیع این ایربادز در بازارهای جهانی اعلام نشده است. اطلاعات تکمیلی در این رابطه را می توانید از طریق وب سایت رسمی باسئوس دنبال کنید.

منبع: gizmochina