از نمونه مانیتورهای باریک عرضه شده در بازارهای جهانی می توان به مانیتور گیمینگ VZ229HE اشاره کرد که توسط شرکت معتبر و قدیمی ایسوس طراحی و تولید شده است! این مدل مانیتور با توجه به طراحی بدون قاب این امکان را به کاربران می دهد تا با چند مانیتوره کردن سیستم خود بتوانند حس استفاده از یک مانیتور عریض را به دست آورده و احساس غوطه ور شدن در محتوای به نمایش درآمده را تجربه کنند! از مشخصات مهم و مثبتی که در ساخت این مدل مانیتور کامپیوتر استفاده شده نیز می توان به پنل مناسب IPS، نور پس زمینه LED همراه با روشنایی مناسب و کنتراست ایده آل اشاره کرد که باعث می شود تا تصاویر با مطوب ترین و استانداردترین حالت خود به نمایش دربیاید! طراحان این مدل مانیتور با اضافه کردن فناوری های کاربردی این قابلیت را به کاربر داده اند که علاوه بر قابلیت مشاهده تصاویر بی نظیر، نگرانی بابت آسیب دیدن چشمان خود نداشته باشند! زاویه دید گسترده نیز این امکان را به کاربر می دهد تا از قابلیت مشاهده تصاویری با وضوح و کیفیت مناسب در زاویه های مختلف برخوردار باشد! لازم به ذکر است که با وجود پورت های متعدد نیز می توان گفت که برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال با هیچ گونه چالش و مشکلی روبرو نخواهید شد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ VZ229HE ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مشخصات مانیتور گیمینگ ایسوس VZ229HE

پنل باکیفیت و پل های ارتباطی!

مانیتور گیمینگ VZ229HE ایسوس دارای روشنایی 250 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور گیمینگ VZ229HE از پنل IPS در سایز 21.5 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور نیز برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. لازم به ذکر است که با استفاده از مانیتور گیمینگ VZ229HE ایسوس قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن Full HD لذت ببرید.

طراحان شرکت ایسوس در ساخت مانیتور گیمینگ VZ229HE از طراحی ارگونومیک و بسیار نازک استفاده کرده اند. این مدل مانیتور به لطف برخورداری از این نوع طراحی علاوه بر حس استفاده از یک مانیتور عریض و احساس غوطه ور شدن در محتوای به نمایش درآمده، می تواند قابلیت تنظیم میزان شیب از +20 تا -5 درجه را برای کاربر به ارمغان بیاورد. کاربر با وجود این ویژگی می تواند اقدام به تنظیم مانیتور بر اساس موقعیت دید خود و میز کار اقدام کرده و بهترین زاویه دید را برای خود به وجود آورد. شرکت ایسوس به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ VZ229HE با سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور ایسوس استفاده شده شامل یک عدد پورت HDMI 1.4 و یک عدد پورت VGA می شود. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت VGA نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید.

مشخصات مانیتور گیمینگ ایسوس VZ229HE

دارای رزولوشن 1080p و فناوری های کاربردی!

با استفاده از مانیتور گیمینگ VZ229HE قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن FHD لذت ببرید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 5 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور شرکت ایسوس در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. این مانیتور همچنین با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 75 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با گرافیک مناسب را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! شرکت ASUS در ساخت مانیتور گیمینگ VZ229HE خود از حالت های متعدد تصویر و فناوری های مدرن نیز بهره برده تا کاربر بدون نگرانی از بابت خستگی و یا آسیب های چشمی قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های موجود در این مدل از مانیتور گیمینگ شامل فناوری Low Blue Light، Flicker-Free، HDCP، QuickFit، GamePlus، SPLENDID و Trace Free می شود!

مشخصات مانیتور گیمینگ ایسوس VZ229HE

Flicker-Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

GamePlus: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!

SPLENDID: این فناوری به صورت انحصاری توسط مهندسان شرکت ایسوس طراحی شده و با اضافه شدن آن به مانیتور می تواند تجربه بصری بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های فناوری اضافه شده نیز می توان به قابلیت بهبود کنتراست، رنگ و وضوح تصویر اشاره کرد که موجب می شود تا تصاویر با وضوح بسیار بالا به نمایش دربیاید!

گواهینامه TUV Rheinland نیز از دیگر ویژگی های مانیتور گیمینگ VZ229HE ایسوس محسوب می شود که به دلیل برخورداری از تکنولوژی های متعدد و کاربردی کسب کرده است! در آخر باید به این نکته اشاره کرد که این مدل مانیتور شرکت ایسوس از دیگر مشخصاتی همچون ابعادی برابر با 798x380x210 میلی متر (با پایه)، وزن 2.5 کیلوگرم (با پایه)، قفل کنیسنگتون، قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ و طیف رنگی 92 درصدی sRGB می شود!

منبع: asus