از اقتصادی ترین و بهترین مانیتورهای تولیدی شرکت ASUS می توان به مدل VP28UQGL اشاره کرد. به جرئت می توان گفت که این مدل مانیتور با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعددی که در اختیار دارد قادر است تصاویری با سرعت بالا را برای نمایش به ارمغان بیاورد. از ویژگی های مهم و مثبت این مدل مانیتور می توان به قابلیت به نمایش درآوردن تصاویر با رزولوشن 4K، روشنایی 300 cd/m2، فناوری های کاربردی، قابلیت پشتیبانی از HDCP 2.2، نور پس زمینه WLED و ... اشاره کرد. از معایب این مدل مانیتور نیز می توان به پایین بودن میزان نرخ به روز رسانی و پنل TN اشاره کرد. پنل TN برخلاف دیگر پنل ها از زاویه دید متفاوتی برخوردار بوده و در هنگام مشاهده تصاویر از زوایای گوناگون شاهد تغییر رنگ و کنتراست خواهیم بود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ VP28UQGL ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

دریافت تصاویر 4K با مانیتور گیمینگ VP28UQGL ایسوس!

دارای وضوح و دقت فوق العاده مانیتور مخصوص بازی ASUS VP28UQGL!

از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که عکاسان، گیمرها و یا ادیتورهای حرفه ای در هنگام انتخاب مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور 28 اینچ VP28UQGL  ایسوس یکی از نمونه مانیتورهایی است که می تواند محتوا را با بالاترین دقت و وضوح به نمایش دربیاورد. قابلیت ها و ویژگی های متعدد این مدل مانیتور به این چند مورد ختم نشده و با توجه به بهره مندی از رزولوشن مناسب می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات همراه با عمقی فوق العاده را به معرض نمایش دربیاورد. میزان وضوح مانیتور 28 اینچ VP28UQGL ایسوس برابر با (3840x2160) پیکسل بوده و می تواند تصاویری با کیفیت 4K را به وجود آورد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور گیمینگ 4k برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته باشد و شما کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

از معایب این مدل مانیتور نیز می توان به پایین بودن میزان نرخ به روز رسانی و پنل TN اشاره کرد. پنل TN برخلاف دیگر پنل ها از زاویه دید متفاوتی برخوردار بوده و در هنگام مشاهده تصاویر از زوایای گوناگون شاهد تغییر رنگ و کنتراست خواهیم بود. زاویه دید 170 درجه ای افقی و زاویه دید 160 درجه عمودی نیز به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید تنها در صورت مشاهده مانیتور از روبرو، تصاویری با جزئیات کامل همراه با کیفیت 4K را تماشا کنید. این مدل از مانیتور شرکت ایسوس دارای روشنایی 300 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه WLED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. این مدل مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 60 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با گرافیک مناسب را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را با سرعت مناسب و روان پخش کرده و تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را نمایش دهد.

دارای وضوح و دقت فوق العاده مانیتور مخصوص بازی ASUS VP28UQGL!

فناوری های کاربردی و پل های ارتباطی متعدد مانیتور 28 اینچ ایسوس VP28UQGL!

شرکت ایسوس به منظور محافظت از چشم کاربر و بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری های مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور 28 اینچ VP28UQGL  ایسوس شامل فناوری TraceFree، SPLENDID، GamePlus، QuickFit، VRR، FreeSync، Low Blue Light و Flicker-Free می شود.

فناوری های کاربردی و پل های ارتباطی متعدد مانیتور 28 اینچ ایسوس VP28UQGL!

  • FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.
  • Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • GamePlus: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!

ASUS جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور 28 اینچ VP28UQGL   خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 1 عدد پورت DisplayPort 1.2 و 2 عدد پورت HDMI 2.0 می شود! مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور مخصوص بازی ایسوس را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. از دیگر ورودی های موجود در این مدل مانیتور نیز می توان به جک هدفون اشاره کرد. با استفاده از این پورت نیز قادر خواهید بود اسپیکر و یا هدست خود را به مانیتور متصل کنید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور 28 اینچ VP28UQGL  ایسوس از دیگر ویژگی هایی همچون کنتراست 1000:1، قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ، وزن 7.38 کیلوگرمی (با پایه) و ابعاد 660.4x(542.5~672.5)x226.3 میلی متری برخوردار است.

منبع: dlcdnimgs.asus