از شرکت های تولید کننده مانیتورهای باکیفیت و مقرون به صرفه بازار می توان به شرکت ASUS اشاره کرد. این شرکت به دلیل تولید محصولات باکیفیت توانسته کاربران زیادی را به تهیه و استفاده از مانیتورهای خود مجاب کند. مانیتور نیز همانند دیگر محصولات این شرکت (ماوس، کیبورد، کارت گرافیک، مادربرد، صندلی و ...) توانسته رضایت اکثر کاربران را جلب کرده و میزان رضایت آن ها را تا حد زیادی افزایش دهد. مانیتورهای شرکت ایسوس به دلیل قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که در اختیار دارند علاوه بر ارتقای تجربه دیداری کاربر از قیمت های مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند. در این مقاله قصد بررسی یکی از مانیتورهای شرکت ایسوس که با عنوان VA279HAE تولید شده در کنار شما خواهیم بود! این مدل مانیتور همانند دیگر محصولات تولیدی شرکت ASUS علاوه بر کیفیت بالا و برخورداری از استانداردهای روز دنیا، از قابلیت ها و ویژگی های متعددی نیز بهره مند است! از نمونه ویژگی های مورد استفاده شده در مانیتور VA279HAE می توان به فناوری های حفاظتی، پل های ارتباطی متعدد، زاویه دید وسیع، وضوح تصویر Full HD، نرخ به روزرسانی مناسب و ... اشاره کرد. ویژگی های یاد شده باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده در این مدل مانیتور از کیفیت و وضوح بسیار مناسبی برخوردار شود. طراحی ارگونومیک بدنه و پایه نیز از دیگر ویژگی های مثبت این مدل مانیتور محسوب می شود. پایه ارگونومیک این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند زاویه مناسب نسبت به دید مانیتور را برای خود تنظیم کرده و از تماشای صفحه نمایش لذت ببرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور VA279HAE ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی تخصصی مانیتور ایسوس VA279HAE

مجهز به پنل VA و زاویه دید وسیع!

مانیتور VA279HAE ایسوس دارای روشنایی 300 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. مانیتور VA279HAE ایسوس از پنل VA در سایز 27 اینچی بهره برده تا از جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن FHD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی مناسب 6 میلی ثانیه ای که مانیتور VA279HAE ایسوس در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

این مانیتور همچنین با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 60 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام فعالیت های روزانه و یا حتی بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با گرافیک مناسب را تجربه کنید. ویژگی های موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! از دیگر ویژگی های موجود در مانیتور VA279HAE می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید این مدل مانیتور شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید!

بررسی تخصصی مانیتور ایسوس VA279HAE

دارای طراحی ارگونومیک و فناوری های پیشرفته!

طراحان شرکت ایسوس در ساخت مانیتور VA279HAE از طراحی ارگونومیک استفاده کرده اند. این مدل مانیتور به لطف برخورداری از این نوع طراحی علاوه بر حس استفاده از یک مانیتوری با عریض مناسب و احساس غوطه ور شدن در محتوای به نمایش درآمده، می تواند قابلیت تنظیم میزان شیب از +20 تا -5 درجه را برای کاربر به ارمغان بیاورد. کاربر با وجود این ویژگی می تواند اقدام به تنظیم مانیتور بر اساس موقعیت دید خود و میز کار اقدام کرده و بهترین زاویه دید را برای خود به وجود آورد. از دیگر ویژگی های طراحی این مدل مانیتور نیز می توان به ابعاد 622.6x430.55x194.94 میلی متری (با پایه) و وزن 4.6 کیلوگرمی (با پایه) اشاره کرد. شرکت ایسوس به منظور برقراری ارتباط مانیتور VA279HAE با سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور استفاده شده شامل یک عدد پورت HDMI 1.4 و یک عدد پورت VGA می شود. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت VGA نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت ها متصل شوید.

بررسی تخصصی مانیتور ایسوس VA279HAE

گواهینامه TUV Rheinland نیز از دیگر ویژگی های این مدل مانیتور محسوب می شود که به دلیل برخورداری از تکنولوژی های متعدد و کاربردی کسب کرده است! کنتراست استاندارد 3000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. شرکت ASUS در ساخت مانیتور VA279HAE خود از حالت های متعدد تصویر و فناوری های مدرن نیز بهره برده تا کاربر بدون نگرانی از بابت خستگی و یا آسیب های چشمی قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های موجود در این مدل از مانیتور شامل Low Blue Light، Flicker-Free، HDCP، QuickFit، GamePlus، SPLENDID و Trace Free Technology می شود!

Flicker-Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

GamePlus: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!

SPLENDID: این فناوری به صورت انحصاری توسط مهندسان شرکت ایسوس طراحی شده و با اضافه شدن آن به مانیتور می تواند تجربه بصری بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های فناوری اضافه شده نیز می توان به قابلیت بهبود کنتراست، رنگ و وضوح تصویر اشاره کرد که موجب می شود تا تصاویر با وضوح بسیار بالا به نمایش دربیاید!

منبع: asus