این روزها ویدئو پروژکتورهای قابل حمل طرفداران زیادی پیدا کرده اند. مسلماً اینکه بتوانید پروژکتور خود را به خانۀ دوستانتان ببرید و فیلم ها و سریال های مورد علاقه تان را در کنار هم تماشا کنید، لذت زیادی دارد! یکی از برندهایی که پروژکتورهای قابل حمل با کیفیتی را راهی بازار کرده، ایسوس است! این شرکت در یکی از جدیدترین اقدامات خود در این زمینه، از ویدئو پروژکتور ZenBeam L2 رونمایی کرده است. این پروژکتور یک مدل هوشمند LED است و مجموعه ای از امکانات کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. بیایید با این گجت جذاب بیشتر آشنا شویم.

بررسی پروژکتور قابل حمل ایسوس ZenBeam L2

مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور پرتابل ایسوس ZenBeam L2

پروژکتور ایسوس ZenBeam L2 به طور طبیعی رزولوشن 1080p را ارائه می دهد، اما با محتوای 4K HDR نیز سازگار است. به عبارت دیگر، شما می توانید فیلم های 4K را بدون افت چشمگیر در کیفیت تصویر با این پروژکتور به نمایش بگذارید. لازم به ذکر است که پروژکتور پرتابل جدید ایسوس از منبع نور LED بهره می برد و روشنایی 960 لومن را ارائه می دهد. پس بهتر است تا آن را در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار دهید.

با توجه به اینکه پروژکتور ایسوس ZenBeam L2 بیش از 120 درصد از محدوده رنگ sRGB را پوشش می دهد، می توان از دقت عالی آن در بازتولید رنگ ها اطمینان داشت. در این گجت از لنز شورت ترو (برد کوتاه) استفاده شده است و شما می توانید با قرار دادن آن در فاصلۀ تنها 1 متری از پرده نمایش، به سایز تصویر 40 اینچ دست پیدا کنید. همچنین با قرار دادن پروژکتور ZenBeam L2 در فاصله 3.1 متری از پرده نمایش، می توانید از سایز تصویر 120 اینچی آن لذت ببرید.

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam L2 می توان به تصحیح ذوزنقه ای تصویر در هر دو راستای افقی و عمودی، فوکوس خودکار و تشخیص موانع در مسیر تصویر اشاره کرد. این ویژگی ها به شما کمک می کنند تا در پیدا کردن بهترین مکان برای قرار دادن پروژکتور کار آسان تری در پیش داشته باشید.

بررسی پروژکتور قابل حمل ایسوس ZenBeam L2

علاوه بر کیفیت تصویر ایده آل، پروژکتور ایسوس ZenBeam L2 صدای قدرتمندی را نیز ارائه می دهد. برای این منظور از اسپیکرهای 10 وات ساخت برند هارمن کاردن در آن استفاده شده است. همچنین این پروژکتور از تکنولوژی هوشمند Smart Amp بهره می برد که برای ارتقای کیفیت صدا کاربرد دارد.

بر روی ویدئو پروژکتور پرتابل ایسوس ZenBeam L2 به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید تی وی 12 و برنامه هایی استریم ویدئو مانند نتفلیکس نصب است. این پروژکتور از کروم کست نیز پشتیبانی می کند و می توانید گجت های مورد نظر خود را از طریق قابلیت اسکرین میرورینگ به طور وایرلس به آن متصل نمایید. این پروژکتور با دستیار صوتی Google Assistant نیز سازگار است.

بررسی پروژکتور قابل حمل ایسوس ZenBeam L2

ایسوس در طراحی ویدئو پروژکتور ZenBeam L2 بر روی ویژگی های قابل حمل بودن آن تمرکز ویژه ای داشته است. در همین راستا این پروژکتور به یک بند چرمی مجهز است که می تواند به عنوان دستگیره در هنگام حمل و جابجایی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این گجت دارای یک باتری داخلی 65 وات ساعتی است که امکان 3.5 ساعت نمایش بدون وقفه را فراهم می آورد. از دیگر قابلیت های این پروژکتور باید به ایسوس Light Wall اشاره کنیم که 26 حالت مختلف برای نمایش محتوا را در اختیار شما قرار می دهد. با بهره بردن از این قابلیت می توانید از پروژکتور ایسوس ZenBeam L2 در هر اتاقی با شرایط محیطی متفاوت استفاده کنید.

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam L2 با محیط زیست سازگار است و در آن از منبع نور LED بدون تولید بخارهای سمی جیوه استفاده شده است. لازم به ذکر است که این گجت هم اکنون با قیمت 722 دلار بر روی وب سایت آمازون قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: هر چیزی که باید در مورد ویدئو پروژکتور بدانید

منبع: gizmochina