بر اساس یک گزارش جدید، ایسوس به تازگی از یک مانیتور گیمینگ جدید از سری TUF رونمایی کرده است. این مانیتور با مدل VG249QL3A معرفی شده و وضوح تصویر 1080p را به ارمغان می آورد. پنل به کار رفته در این مانیتور از نوع IPS است که علاوه بر ارائه تصاویر شفاف و درخشان، زاویه دید وسیعی را نیز فراهم می آورد. از دیگر مشخصات کلیدی مانیتور ایسوس VG249QL3A باید به نرخ نوسازی تصویر 180 هرتز اشاره کنیم که کیفیت تصاویر اکشن و سریع را ارتقا می دهد. بیایید با این محصول جدید بیشتر آشنا شویم.

رونمایی ایسوس از مانیتور گیمینگ پرسرعت VG249QL3A

مانیتور ایسوس VG249QL3A موفق به دریافت استانداردهای حذف پرش تصویر و کاهش نور آبی از آلمان شده است و از چشم های کاربر محافظت می کند. بنابراین اگر برای چند ساعت متوالی به صفحه نمایش این مانیتور نگاه کنید و به بازی کردن ادامه دهید، چشم هایتان دچار احساس خستگی و ناراحتی نخواهد شد.

مشخصات فنی مانیتور ایسوس ASUS TUF VG249QL3A

مانیتور جدید ایسوس با نام کامل ASUS TUF Gaming VG249QL3A راهی بازا شده است و 23.8 اینچ سایز دارد. این مانیتور از رزولوشن Full HD (معادل با 1920x1080 پیکسل) پشتیبانی می کند و با تکنولوژی Fast IPS سازگاری دارد. این فناوری در مقایسه با IPS معمولی در نمایش تصاویر سریع بهتر عمل می کند. در کنار این موضوع باید به نرخ نوسازی تصویر 180 هرتز و زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای این مانیتور اشاره کنیم که باعث شده تا این مدل به گزینه ای جذاب و ایده آل برای گیمرها تبدیل شود.

رونمایی ایسوس از مانیتور گیمینگ پرسرعت VG249QL3A

ایسوس از تکنولوژی Extreme Low Motion Blur یا ELMB در مانیتور گیمینگ VG249QL3A استفاده کرده است. این تکنولوژی به کاهش سایه های تصاویر در هنگام جابجایی های سریع کمک می کند و کیفیت گیمینگ را برای شما ارتقا می دهد. به این ترتیب در هنگام اجرای بازی های مسابقه ای یا شوتر با مشکلاتی مانند مات شدن تصویر مواجه نخواهید شد و می توانید به گیمر حرفه ای تری تبدیل شوید. مانیتور ایسوس VG249QL3A به قابلیت Shadow Boost نیز مجهز است که کیفیت جزئیات تصویر در قسمت های تاریک را ارتقا می دهد و به شما کمک می کند تا دشمنان خود در سایه ها را بهتر تشخیص دهید.

در زمینه امکانات ارتباطی باید گفت که مانیتور ایسوس TUF VG249QL3A به یک دیسپلی پورت 1.2 و دو پورت HDMI 2.0 مجهز است و یک جک ایرفون نیز بر روی بدنه آن تعبیه شده است. بنابراین محدودیتی برای اتصال آن به نسل جدید کنسول های بازی و سیستم های گیمینگ قدرتمند نخواهید داشت. مانیتور گیمینگ جدید ایسوس با فناوری های AMD FreeSync و Nvidia G-Sync نیز سازگاری دارد و کمترین زمان تأخیر را در هنگام اتصال به کارت گرافیک های این دو برند به ارمغان می آورد.

رونمایی ایسوس از مانیتور گیمینگ پرسرعت VG249QL3A

قیمت مانیتور گیمینگ ایسوس ASUS TUF Gaming VG249QL3A

درون بسته بندی مانیتور جدید ایسوس یک کابل دیسپلی پورت، یک کابل HDMI، پیچ گوشتی L شکل، کابل برق، دفترچه راهنما و کارت ضمانت نامه (متناسب با منطقه جغرافیایی) قرار داده شده است. هنوز ایسوس در مورد قیمت مانیتور گیمینگ TUF VG249QL3A اطلاعاتی را به صورت رسمی اعلام نکرده است. برای اطلاع از این موضوع می توانید به وب سایت رسمی این برند مراجعه فرمایید.

منبع: gizmochina