به آن دسته از کاربرانی که قصد تهیه مانیتوری را دارند تا با استفاده از آن در گیم پلی بازی غرق شده و میزان هیجان خود را بالا ببرند مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM را پیشنهاد می کنیم. این مدل مانیتور توسط شرکت ASUS طراحی و ساخته شده است. مانیتورهایی که از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار هستند می توانند بر روی عملکرد گیمرها تاثیر مستقیم گذاشته و آن ها را به سمت پیروزی در نبردهای حساس سوق دهند. این مدل از مانیتور شرکت ایسوس نیز همانند دیگر مانیتورهای مجهز بازار از ویژگی ها و قابلیت های به روزی برخوردار بوده که شامل نرخ به روزرسانی 280 هرتز، پنل پرسرعت Fast IPS، نرخ پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای، فناوری های کاربردی و پیشرفته و ... می شود. ایسوس جهت برقراری ارتباط مانیتور با سایر دستگاه های دیجیتال نیز از پورت های متعدد و جهت دسترسی به تنظیمات کلی مانیتور نیز از کلید همه کاره استفاده کرده تا کاربر هنگام استفاده از مانیتور با هیچ گونه چالش و مشکلی روبرو نشود! در ضمن به دلیل برخورداری از روشنایی مناسب نیز این امکان به کاربر داده می شود تا در محیط هایی با نور متوسط نیز از تصاویر واضح و شفاف بهره مند باشد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

 

بررسی مانیتور گیمینگ ASUS GAMING VG279QM

نرخ به روز رسانی فوق العاده و فناوری های پیشرفته!

به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای که مانیتور TUF GAMING VG279QM ایسوس در اختیار دارد قادر خواهید بود جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ به روزرسانی 280 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را مشاهده کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! در واقع نرخ به روزرسانی وجود در این مدل مانیتور قادر است نسبت به مانیتورهای گیمینگ رایج در بازار که از نرخ به روزرسانی 144 هرتزی برخوردار هستند سرعت 2 برابری را ارائه کرده تا کاربر جلوه های بصری موجود در بازی های ویدئویی در واقعی ترین زمان خود دریافت کند! شرکت ASUS همچنین به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از ویژگی های متعدد و فناوری های مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM شامل Nvidia G-SYNC، VESA DisplayHDR 400، Low Blue Light، Flicker Free، Shadow Boost، GameFast، VRR (Adaptive-Sync)، ELMB، HDCP، GamePlus، GameVisual و HDR10 می شود.

  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • Flicker Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • GamePlus: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!
  • ELMB: این فناوری نیز به منظور جلوگیری از تاری حرکت اضافه شده و می تواند تصاویری متحرک و فوق العاده ای را به نمایش دربیاورد.
  • Game Visual: فناوری Game Visual برای نمایش انواع مختلف محتوا از چند نوع تنظیم پیش فرض برخوردار بوده که شامل حالت های مخصوص می شود.
  • Shadow Boost: این فناوری با روشن تر کردن نواحی تاریک بازی بدون تغییر دادن نواحی روشن تر می تواند دید کلی کاربر را بهبود بخشیده و با نمایان کردن دشمنان پنهان شده اقدام به نابود کردن آنان بکنید!
  • G-SYNC: فناوری G-SYNC نیز به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده است. این فناوری با کمک نرخ تازه سازی متغیر (VRR) موجود در کارت گرافیک قدرتمند سری GeForce GTX 10 انویدیا می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند!
  • Adaptive Sync: فناوری Adaptive Sync نیز وظیفه توسعه نرخ فریم پایین و جلوگیری از بریدگی تصاویر را برعهده داشته و می تواند از لکنت و لگ ورودی را نیز به کم ترین میزان خود برساند.
  • DisplayHDR 400: با توجه به برخورداری از گواهی VESA DisplayHDR 400 می توان تضمین داد که تصاویر واقعی تری را همراه با سایه های عمیق و نقاط برجسته روشن برای شما فراهم خواهد شد!
  • HDR10: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که فناوری HDR قادر است پس از فعال سازی گوشه های تاریکی که در صفحه نمایش وجود دارد را به صورت شفاف و واضح در معرض نمایش قرار داده تا کاربر هیچ نقطه ای از گیم پلی بازی را از دست ندهد! بالاتر رساندن شدت رنگ های به نمایش درآمده به همراه تنظیم میزان تعادل و تراکم رنگی محتوای به نمایش درآمده از دیگر قابلیت های این فناوری محسوب می شود.

 

بررسی مانیتور گیمینگ ASUS GAMING VG279QM

پنل فوق سریع و پورت های متعدد!

این مدل از مانیتور شرکت ایسوس دارای روشنایی 400 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور گیمینگ VG279QM از پنل Fast IPS در سایز 27 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور نیز برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. لازم به ذکر است که با استفاده از مانیتور گیمینگ TUF GAMING VG279QM ایسوس قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن FullHD لذت ببرید. طراحان شرکت ایسوس در ساخت مانیتور بازی TUF GAMING VG279QM از طراحی ارگونومیک استفاده کرده اند. این مدل مانیتور به لطف برخورداری از این نوع طراحی می تواند قابلیت تنظیم میزان شیب، تنظیم میزان چرخش، تنظیم میزان ارتفاع و محور را برای کاربر به ارمغان بیاورد. کاربر با وجود این ویژگی می تواند اقدام به تنظیم مانیتور بر اساس موقعیت دید خود و میز کار اقدام کرده و بهترین زاویه دید را برای خود به وجود آورد.

بررسی مانیتور گیمینگ ASUS GAMING VG279QM

از ویژگی های مثبت طراحی این مانیتور نیز می توان به قابلیت سازگاری با VESA اشاره کرد تا به کاربر این امکان را بدهد که برای نصب مانیتور به دیوار با هیچ چالشی روبرو نشود. ایسوس به منظور برقراری ارتباط مانیتور بازی VG279QM با سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور استفاده شده شامل یک عدد پورت DisplayPort 1.2 و 2 عدد پورت HDMI 2.0 می شود. پورت DisplayPort جایگزین پورت های قدیمی VGA بوده و قادر است تصاویر و صداهای HD را به صورت همزمان پشتیبانی کند. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. در ضمن DisplayPort نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است. از دیگر ورودی های تعبیه شده در این مدل مانیتور نیز می توان به Earphone Jack اشاره کرد. با استفاده از این جک قادر خواهید بود انواع هدفون، هدست، هندزفری و ... را به مانتیور متصل کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از مانیتور برند ASUS دارای قابلیت به نمایش درآوردن طیف رنگی 100 درصدی sRGB بوده و از دو عدد اسپیکر دو واتی نیز برخوردار است که باعث می شود تا کاربر نیاز خود را بدون تهیه اسپیکر جداگانه و صرف هزینه های اضافی برطرف کند!

منبع: asus