شرکت ایسوس مانیتورهای گیمینگ سری TUF خود را با یک عضو جدید با مدل VG34VQL3A به روز رسانی کرده است. این مانیتور خمیدۀ 34 اینچی از پنل VA قدرت می گیرد و از درجه انحنای 1500R بهره می برد. شما می توانید با استفاده از این مانیتور رده بالا، لذت بازی کردن با رزولوشن 3440x1440 را تجربه کنید! بیایید با مشخصات کلیدی مانیتور ایسوس VG34VQL3A بیشتر آشنا شویم.

عرضه مانیتور منحنی 34 ایچنی مدل VG34VQL3A توسط ایسوس

یک گیم پلی روان و سریع با بهره بردن از زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه و نرخ نوسازی 180 هرتز

مانیتور ایسوس VG34VQL3A با بهره بردن از زمان پاسخ دهی فوق سریع 1 میلی ثانیه (GtG) و رفرش ریت چشمگیر 180 هرتز، یک گیم پلی روان و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. این مدل مانیتور ایسوس از روشنایی حداکثر 400 نیت و نسبت کنتراست 4000:1 بهره می برد و تصاویری مشابه با واقعیت را ارائه می دهد. رنگ های طبیعی و درخشان این مانیتور تجربه گیمینگ شما را اراتقا داده و باعث می شوند تا از بازی کردن لذت بیشتری ببرید.

مانیتور VG34VQL3A موفق به اخذ استانداردهای VESA DisplayHDR 400 و TUV Low Blue Light شده و به همین دلیل کیفیت تصویر ایده آل آن تضمین شده است. به این ترتیب این مانیتور قادر است تا محتوای HDR را با روشنایی 400 نیت به نمایش بگذارد و در عین حال از آسیب دیدن چشم کاربر در اثر نگاه کردن طولانی مدت به تصاویر جلوگیری کند. به این ترتیب با خیال راحت می توانید ساعت ها به بازی کردن ادامه دهید و هیچ گونه حس ناراحتی و خستگی در چشمان خود احساس نکنید. تصاویر مانیتور ایسوس VG34VQL3A حتی در محیط های روشن نیز وضوح خود را از دست نمی دهند و محدودیتی برای استفاده از آن در هیچ ساعتی از طول روز یا شب وجود ندارد.

عرضه مانیتور منحنی 34 ایچنی مدل VG34VQL3A توسط ایسوس

در زمینه امکانات ارتباطی باید گفت که مانیتور منحنی ایسوس VG34VQL3A به یک پورت DP 1.4، دو پورت HDMI 2.0 و سه پورت USB 3.2 Gen2 Type-A مجهز است. به این ترتیب محدودیتی برای اتصال آن به انواع دستگاه های گیمینگ وجود ندارد. این مانیتور دارای یک جک هدفون 3.5 میلی متری و دو اسپیکر استریوی 2 وات نیز هست و نیازهای صوتی شما را به خوبی برطرف می کند.

طراحی ارگونومیک یکی از مشخصه های کلیدی مانیتور ایسوس VG34VQL3A است. این مدل مانیتور ایسوس از قابلیت تنظیم شیب صفحه نمایش (5- تا 20 درجه)، چرخش افقی (25- تا 25 درجه) و تنظیم ارتفاع پایه (0 تا 130 میلی متر) مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا بهترین و راحت ترین زاویه دید را به آن داشته باشید. علاوه بر این امکان نصب این مانیتور با پایه 100x100 میلی متری بر روی دیوار وجود دارد.

عرضه مانیتور منحنی 34 ایچنی مدل VG34VQL3A توسط ایسوس

در مجموع مشخصات مانیتور ایسوس VG34VQL3A به خوبی توقعات گیمرها را برآورده می کند. پنل خمیده، نرخ نوسازی بالا و بازتولید عالی رنگ ها باعث شده تا این عضو جدید خانوادۀ مانیتورهای TUF ایسوس آینده درخشانی داشته باشد و از هم اکنون بتوان از فروش بالای آن در بازار مطمئن بود. با این حال هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه آن به بازارهای جهانی اطلاعاتی منتشر نشده است و برای مطلع شدن از این موارد باید چند هفته ای منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina