بر اساس گزارشی که توسط وب سایت IT Home منتشر شده، ایسوس به صورت رسمی از لپ تاپ گیمینگ رده بالای Tinaxuan 4R رونمایی کرده است. این لپ تاپ با برچسب قیمت رقابتی 1079 دلار عرضه شده و به مجموعه ای از امکانات جذاب برای گیمرها مجهز است. از جمله این امکانات می توان به صفحه نمایش 16 اینچ IPS با نرخ نوسازی 165 هرتز اشاره کرد. در ادامه با مشخصات لپ تاپ گیمینگ ایسوس Tinaxuan 4R بیشتر آشنا خواهید شد.

بررسی لپ تاپ ایسوس Tunaxuan 4R

یکی از ویژگی های درخشان لپ تاپ ایسوس Tinaxuan 4R، قدرت پردازشی عالی آن است. این لپ تاپ به پردازنده AMD Ryzen 7 7735H مجهز است که هسته اصلی آن توانایی دستیابی به فرکانس حداکثر 4.75 گیگاهرتز را دارد. همچنین در این لپ تاپ از کارت گرافیک RX 7600S استفاده شده است. این کارت گرافیک بر مبنای معماری RDNA 3 طراحی شده و از تکنولوژی هایی مانند AMD FSR 3.0، SmartAccess و SmartShift بهره می برد. این تکنولوژی ها باعث می شوند تا فریم ریت تصاویر بازی و عملکرد کلی لپ تاپ به طور خیره کننده ای ارتقا پیدا کند.

صفحه نمایش 16 اینچ IPS یکی دیگر از مشخصات قابل توجه لپ تاپ ایسوس Tinaxuan 4R است. این صفحه نمایش زاویه دید گسترده ای دارد و از نرخ نوسازی تصویر فوق العادۀ 165 هرتز پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات صفحه نمایش لپتاپ گیمینگ جدید ایسوس می توان به پوشش دهی 100 درصد از محدوده رنگ sRGB و تعدیل نور به روش DC (DC dimming) اشاره کرد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش لپتاپ Tinaxuan 4R حدود 90 درصد از سطح پنل داخلی دستگاه را پوشانده و ضخامت قاب های اطراف آن بسیار کم است.

بررسی لپ تاپ ایسوس Tunaxuan 4R

لپ تاپ ایسوس Tinaxuan 4R به 512 گیگابایت حافظه PCIe 4.0 SSD و 16 گیگابایت رم DDR5 مجهز است و عملکردی سریع و روان را ارائه می دهد. این مدل دارای کانکتورهای اضافه M.2 نیز هست و امکان ارتقای حافظه رم آن تا 64 گیگابایت برای کاربر وجود دارد.

ایسوس در طراحی لپ تاپ Tinaxuan 4R کاملاً به دغدغه های گیمرها توجه داشته است. به عنوان مثال این لپتاپ به کیبورد دیجیتال با نور پس زمینه سفید مجهز است و عمر ضربه پذیری کلیدهای آن تا 20 میلیون ضربه هم می رسد! همچنین این نوت بوک گیمینگ تنها 2.2 کیلوگرم وزن دارد و می توان آن را بدون صرف انرژی اضافه حمل کرد. باتری به کار رفته در آن هم 90 وات ساعت ظرفیت دارد و از فست شارژ PD با توان 100 وات پشتیبانی می کند. ایسوس اعلام کرده است که این باتری در عرض فقط 30 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ می شود که در بازار لپتاپ های گیمینگ بی نظیر است!

بررسی لپ تاپ ایسوس Tunaxuan 4R

سایر ویژگی های لپ تاپ ایسوس Tinaxuan 4R شامل اسپیکر دو گانه، وای فای 6 و سازگاری با پایگاه نرم افزاری Armory Crate Altron Intelligent Control Center می شود.

اگر می خواهید بهترین تجربه گیمینگ با لپ تاپ را داشته باشید، این مدل جدید از ایسوس تمام خواسته های شما را برطرف خواهد کرد. لپ تاپ Tinaxuan 4R از تاریخ 18 می در بازار عرضه شده و پیش بینی می شود تا طوفانی را در این بازار به پا کند!

منبع: gizmochina