برای کاربرانی که جهت تکمیل سیستم گیمینگ خود به دنبال یک لوازم جانبی کامپیوتر با کیفیت و یک هدست مناسب می گردند مدل Strix Pro ایسوس می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. تک تک محصولات تولیدی ایسوس مجهز به مدرن ترین تکنولوژی ها و استانداردها بوده و به همین دلیل تبدیل به یکی از برترین و رده بالاترین برند در بازارهای جهانی شده است. این مدل هدست نیز از قائله مستثنی نبوده و در ساخت آن نیز از تکنولوژی ها و استانداردهای روز استفاده شده است. در ساخت این مدل هدست از درایورهای 60 میلی متری نئودیمیومی استفاده شده تا قادر به پخش صدای بی نظیر باشد! در ضمن جهت مکالمه با دیگران نیز از یک میکروفون حساس و باکیفیت استفاده شده که با توجه به قابلیت حذف نویزی که در اختیار دارد می تواند صدای محیطی را تا حد زیادی از بین برده و باکیفیت ترین مکالمه را برای کاربر به ارمغان بیاورد! برای متصل شدن نیز از درگاه USB و جک 3.5 میلی متری استفاده شده تا کاربر برای برقراری ارتباط با دستگاه های مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نشود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Strix Pro ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بهره مندی از وضوح صوتی خارق العاده با هدست گیمینگ Strix Pro ایسوس!

طراحی و ساخت هدست گیمینگ asus strix pro!

طراحی گیمر پسند یکی از ویژگی های مهم و مثبتی است که شرکت ASUS در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Strix Pro مورد استفاده قرار داده اند. بدنه این مدل هدست نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه می توان گفت که می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. از دیگر ویژگی های طراحی این هدست می توان به وزن سبک و راحتی استفاده اشاره کرد. این هدست با توجه به وزن سبکی که دارد به راحتی بر روی سر مستحکم شده تا کاربر بدون هیچ مشکل و ناراحتی از آن استفاده کند. مهندسان طراح شرکت ایسوس به منظور قرارگیری راحت و مناسب هدست بر روی سر کاربر از یک هدبند استفاده کرده اند. هدبند استفاده شده از جنس باکیفیتی برخوردار بوده تا بتواند مدت زمان زیادی برای کاربر کارایی داشته باشد. پدهای استفاده شده در این مدل هدست نیز از دیگر ویژگی های مثبت طراحی محسوب می شود. پدهای موجود در هدست همانند دیگر قطعات دارای کیفیت ساخت بالایی بوده تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت از هدست بدون احساس هیچ خستگی و مشکل خاصی از بازی کردن و یا تماشای فیلم لذت ببرد! عایق صدای استفاده شده در پدها نیز می تواند تمرکز بیشتری را برای کاربر هنگام انجام بازی فراهم کند! کابل رابط استفاده شده نیز علاوه بر کیفیت بالا از طول مناسبی برخوردار بوده تا کاربر هنگام استفاده از هدست، آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

طراحی و ساخت هدست گیمینگ asus strix pro!

درایورهای بزرگ و میکروفون حساس هدست گیمینگ ایسوس strix pro!

شرکت ASUS در طراحی هدست گیمینگ Strix Pro از درایورهای 60 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 60 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان را در اختیار کاربر قرار داده می شود تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شود. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 98 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز و امپدانس مناسب اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! هدست گیمینگ Strix Pro ایسوس با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ می توان گفت که می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد.

میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی نیز برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به حساسیتی بالا و فرکانس پاسخگویی مناسب اشاره کرد. حساسیت -40 dB می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. قابلیت حذف نویز نیز از دیگر ویژگی های مثبت استفاده شده در این مدل هدست محسوب می شود. این مدل هدست با توجه به برخورداری از فناوری حذف نویز ENC قادر به حذف 90 درصد صداهای اضافی موجود در محیط بوده تا مکالمه کاربر را با بالاترین و شفاف ترین حالت خود به طرف مقابل انتقال دهد! با توجه به ویژگی های ذکر شده شما قادر خواهید بود هنگام مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید.

درایورهای بزرگ و میکروفون حساس هدست گیمینگ ایسوس strix pro!

راه های ارتباطی هدست ایسوس مدل strix pro!

طراحان هدست گیمینگ Strix Pro ایسوس جهت راحتی بیشتر کاربر از قابلیت متصل شدن با 2 روش مختلف استفاده کرده اند. پورت USB یکی از روش هایی است که به منظور برقراری ارتباط در اختیار کاربر قرار می گیرد. این روش با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا برای متصل شدن با انواع کامپیوتر شخصی، لپ تاپ و ... اقدام کرده و از پخش صدای باکیفیت بهره مند شود. جک 3.5 میلی متری دومین روش استفاده شده در هدست گیمینگ Strix Pro محسوب می شود. این روش با توجه به قابلیت پشتیبانی از دستگاه های بی شمار از طرفداران بیشتری برخوردار است. با استفاده از جک 3.5 میلی متری می توانید اقدام به برقراری ارتباط با دستگاه هایی همچون انواع مختلف کنسول، گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر شخصی و ... کنید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از هدست شرکت ASUS با توجه به وزن مناسب 320 گرمی که در اختیار دارد علاوه بر حمل راحت می تواند راحتی استفاده را برای کاربرانی که قصد استفاده طولانی مدت از هدست را دارند به وجود آورد!

منبع: pctekreviews