از حرفه ای ترین و بهترین هدست های گیمینگ ساخت شرکت معتبر و پرطرفدار ایسوس می توان به مدل ROG Theta 7.1 اشاره کرد. این مدل هدست مخصوص گیمرهایی طراحی شده که قصد انجام بازی های ویدئویی به صورت حرفه ای را دارند. از قابلیت های مثبت و مهمی که ایسوس در ساخت این مدل از هدست خود مورد استفاده قرار داده می توان به برخورداری از ساب ووفر مجازی قدرتمند و درایورهای متعدد از نوع Essence ایسوس اشاره کرد که باعث می شود تا هدست قادر به منتقل کردن مهیج ترین صداها باشد! ایسوس از یک میکروفون فوق حساس که از قابلیت هایی همچون کاهش میزان نویز و درایورهای متعدد برخوردار هستند استفاده کرده تا کاربر هنگام مکالمه با هیچ گونه چالش و مشکلی روبرو نشود. فناوری 7.1 کاناله و قابلیت برقراری ارتباط به وسیله پورت USB نیز از دیگر ویژگی های اضافه شده محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ ROG Theta 7.1 ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ROG Theta 7.1، از حرفه ای ترین هدست های ASUS

طراحی به صورت ارگونومیک!

طراحی جذاب از ملزومات محصولات گیمینگ محسوب شده که باعث می شود تا کاربر برای تهیه آن ترغیب شود. هدست گیمینگ ROG Theta 7.1 نیز همانند دیگر محصولات گیمینگ در بازار از ظاهری جذاب و گیمر پسند برخوردار است. ایسوس جهت ایجاد راحتی بیشتر، در ساخت این مدل هدست گیمینگ از بالشتک های هیبریدی استفاده کرده است. بالشتک های تعبیه شده به صورت انحصاری توسط مهندسان شرکت ایسوس طراحی شده تا کاربران عینکی هیچ گونه فشاری بر روی دسته های آن احساس نکنند! ایسوس در ساخت بالشتک های این مدل هدست از ترکیب پارچه مخصوص خنک شونده و چرم طبیعی استفاده کرده تا قادر به جلوگیری از ایجاد گرما و کاربردی همچون عایق صوتی داشته باشند! در ضمن بالشتک های استفاده شده دارای شکل D مانند هستند تا کاربر هنگام تنظیم آن با سر خود با هیچ چالشی روبرو نشود. از دیگر ویژگی هایی که به منظور راحتی بیشتر کاربر هنگام استفاده طولانی مدت اضافه شده نیز می توان به ایرکاپ های آن اشاره کرد. ایرکاپ های اضافه شده از جنس آلومینیوم بوده که علاوه بر راحتی بیشتر می تواند در برابر ضربات احتمالی مقاومت زیادی از خود نشان دهد. در ضمن بدنه ای متشکل از رنگ های مشکی و خاکستری به همراه نورپردازی موجود بر روی کاپ ها نیز توانسته میزان جذابیت هدست را تا چندین برابر بیشتر کند.

ROG Theta 7.1، از حرفه ای ترین هدست های ASUS

مجهز به درایورهای انحصاری و فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله!

مهندسان و طراحان شرکت ایسوس جهت بالا بردن میزان کیفیت صدای پخش شده در هر گوشی از 4 درایور بزرگ تر (در مجموع 8 درایور) به جای استفاده از 5 درایور کوچک تر استفاده کرده اند. درایورهای استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Theta 7.1 به صورت انحصاری توسط مهندسان شرکت ایسوس طراحی شده که با عنوان ASUS Essence شناخته می شود. این ویژگی می تواند از مهم ترین و مثبت ترین قابلیت استفاده شده در این مدل هدست گیمینگ ایسوس محسوب شود. از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به برخورداری از ساب ووفر مجازی اشاره کرد. در ضمن این مدل هدست با توجه به برخورداری از درایورهای بزرگ تر می تواند باعث قدرتمندتر شدن ساب ووفر مجازی شود. جهت هیجان و لذت بیشتر گیمرهای حرفه ای نیز از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله استفاده کرده است. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA V و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

میکروفون باکیفیت و حساس یکی از امکانات استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Theta 7.1 ایسوس محسوب می شود. شرکت ASUS در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به فناوری حذف نویز، حساسیتی برابر با -54 دسی بل و فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزار هرتز اشاره کرد. حساسیت -54 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. قابلیت حذف صداهای اضافی محیط نیز باعث می شود تا صدای شما به صورت شفاف و بدون صدای اضافی به طرف مقابل انتقال یابد. در ضمن قابلیت حذف سر و صدای پس زمینه با کمک هوش مصنوعی انجام می پذیرد.

ROG Theta 7.1، از حرفه ای ترین هدست های ASUS

مجهز به نورپردازی و نرم افزار انحصاری!

نورپردازی نیز یکی دیگر از مثبت ترین ویژگی های استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Theta 7.1 ایسوس محسوب می شود. نورپردازی استفاده شده در این مدل هدست از نوع Aura RGB بوده و از قابلیت سازگاری با انواع پلتفرم به همراه پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ و چندین افکت برخوردار است. قابلیت شخصی سازی نورپردازی را می توانید از طریق نرم افزار Armoury Crate انجام دهید. این نرم افزار را می توان یکی از جدیدترین ابزارهایی دانست که به منظور کنترل کردن محصولات گیمینگ به صورت متمرکز و تنظیم راحت سیستم طراحی شده است. کاربر با استفاده از این نرم افزار قادر خواهد بود نورپردازی موجود را به صورت حرفه ای و تنها با چند کلیک تنظیم کرده و یا نورپردازی موجود در دیگر دستگاه های سازگار را با یکدیگر همگام سازی کنید. همگام سازی نیز به شما این امکان را می دهد تا نورپردازی سیستم گیمینگ شما از روشنایی یکپارچه برخوردار شوند!

ایسوس جهت برقراری ارتباط هدست گیمینگ ROG Theta 7.1 از کانکتور USB-C استفاده کرده است. با توجه به بهره مندی از این نوع کانکتور می توان گفت که کاربر قادر به برقراری ارتباط بی دردسر با دستگاه های مختلف همچون انواع کنسول (پلی استیشن 5 و 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوئیچ)، گوشی های همراه، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر شخصی و مک خواهد بود. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ایسوس از داک انحصاری، درایور اختصاصی ESS 9601 و 4 عدد آمپلی فایر مجزا نیز بهره برده است. داک انحصاری استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Theta 7.1 از نوع Rog Home Theater Grade 7.1 با کدک صوتی SupremeFX S12220A است. با ویژگی های یاد شده می توان گفت که این مدل هدست قابلیت پخش صداهایی با بالاترین و بی نظیرترین صداها بوده و می تواند بهترین گزینه برای انتخاب گیمرهای حرفه ای محسوب شود!

منبع: tomshardware