ایسوس از اولین مانیتور گیمینگ 4K OLED دنیا با سایز 32 اینچ رونمایی کرده است. این مانیتور گیمینگ جدید از نرخ تازه سازی فوق العاده سریع 240 هرتز برخوردار است و با نام کامل ROG Swift OLED PG32UCDM راهی بازار شده است. این مانیتور پس از مدل 49 اینچ PG49WDCD که چندی پیش راهی بازارهای آمریکا شده بود، به بازار آمده است و از ویژگی ها و مشخصات رده بالایی بهره می برد. در ادامه قصد داریم با مشخصات این مانیتور گیمینگ جدید بیشتر آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

مشخصات مانیتور ایسوس Swift OLED PG32UCDM

مشخصات فنی مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG32UCDM

مانیتور گیمینگ جدید ایسوس با سایز 32 اینچ عرضه شده و از یک پنل اولد با رزولوشن 4K بهره می برد. این مانیتور از نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز و زمان پاسخ دهی 0.03 میلی ثانیه برخوردار است و تصاویری روان و سریع را به شما ارائه می دهد. در مانیتور PG32UCDM از نسل دوم تکنولوژی OLED استفاده شده که رنگ هایی دقیق و درخشان را به ارمغان می آورد و چینش پیکسل های تصویر را بهینه سازی می کند.

مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG32UCDM توانایی دستیابی به روشنایی حداکثر 1000 نیت را دارد. کاربرانی که بر روی سیستم آنها یکی از کارت گرافیک های انویدیا نصب است، می توانند بازی های روز را بدون کوچکترین مات شدگی بر روی این مانیتور تجربه کنند. در همین راستا این مانیتور از فناوری انویدیا G-Sync پشتیبانی می کند و بهترین عملکرد را در هنگام اتصال به کارت گرافیک های Nvidia ارائه می دهد.

مشخصات فنی مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG32UCDM

در مانیتور 32 اینچ جدید ایسوس از یک هیت سینک سفارشی استفاده شده است که به شکلی بهینه برد اصلی دستگاه را خنک نگه می دارد. به این ترتیب حتی در هنگام اجرای بازی های سنگین و پرتحرک نیز مشکلی برای این مانیتور پیش نخواهد آمد و با اختلالاتی مانند گرم شدن پنل و آسیب دیدن آن مواجه نخواهید شد.

پورت های سریع و مدرن HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 بر روی پنل پشتی مانیتور ایسوس PG32UCDM تعبیه شده است. این مانیتور با قابلیت Display Stream Compression (DSC) هم سازگار است و بهترین عملکرد را در هنگام اتصال به انواع دستگاه ها و سیستم های گیمینگ ارائه می دهد. شما می توانید دو دستگاه مختلف را به طور هم زمان به این مانیتور متصل کرده و آن را از طریق سوئیچ KVM کنترل نمایید. برای این منظور قابلیت Smart KVM به این مانیتور اضافه شده است.

مشخصات فنی مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG32UCDM

از دیگر ویژگی های مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG32UCDM می توان به قابلیت نمایش تصویر در تصویر (PIP) اشاره کرد. به این ترتیب شما می توانید دو دستگاه را به طور هم زمان به این مانیتور متصل کرده و تصاویر آنها را با هم به نمایش بگذارید.

در حال حاضر قیمت و زمان عرضه مانیتور 32 اینچ ایسوس PG32UCDM به طور رسمی اعلام نشده است. فقط پیش بینی می شود که این مانیتور در اوایل سال 2024 راهی بازار شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم میزان استقبال از این محصول جدید به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina