ایسوس خود را برای عرضه مانیتور ROG Swift OLED PG27AQDM آماده می کند! این مانیتور 27 اینچی از رزولوشن 2.5K پشتیبانی می کند و با نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز سازگاری دارد. در همین راستا ایسوس سرانجام جزئیات مربوط به مشخصات و قیمت این مانیتور گیمینگ اولد را منتشر کرده است که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید.

مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM برای اولین بار در رویداد CES 2023 معرفی شده بود و اکنون قرار است به بازار عرضه شود. این مانیتور همان طور که از نامش مشخص است، به پنل OLED با سایز 26.5 اینچ مجهز است و در زمره مانیتورهای کلاس 27 اینچ قرار می گیرد. مشخصات تصویر این مانیتور شامل رزولوشن 2560x1440 پیکسل (معادل با 2.5K/1440p) و نسبت تصویر 16:9 می شود. علاوه بر این ایسوس اعلام کرده است که مانیتور ROG Swift OLED PG27AQDM در هنگام نمایش محتوای SDR از روشنایی 450nits و در هنگام نمایش محتوای HDR از روشنایی 1000nits برخوردار است.

مشخصات مانیتور گیمینگ جدید اولد ایسوس با نام ROG Swift OLED PG27AQDM منتشر شد

مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM دارای زمان پاسخ دهی 0.3 میلی ثانیه (GtG) و نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز است و 99 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد. همچنین این مانیتور از دلتا E کمتر از 2 برخوردار است و رنگ هایی دقیق و غنی را به ارمغان می آورد. ایسوس اضافه می کند که مانیتور گیمینگ جدید این شرکت به یک هیت سینک اختصاصی و دریچه های هوای عریض مجهز است که به خوبی از افزایش دمای قطعات داخلی مانیتور جلوگیری می کنند. این نوع طراحی به افزایش طول عمر پنل OLED به کار رفته در این مانیتور منجر می شود.

روکش به کار رفته در مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM از نوع «ضد بازتاب با تکسچر میکرو» است که از انعکاس تصاویر بر روی صفحه نمایش در محیط های پر نور جلوگیری می کند. در این مانیتور از فناوری بهینه سازی ولتاژ نیز استفاده شده است که باعث می شود تا روشنایی به طور یکسان در تمامی سطح پنل توزیع شود.

مشخصات مانیتور گیمینگ جدید اولد ایسوس با نام ROG Swift OLED PG27AQDM منتشر شد

سازگاری با فناوری های AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-Sync از دیگر ویژگی های مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM است. از این جهت محدودیتی برای اتصال آن به کارت گرافیک های پرچم دار و رده بالا وجود ندارد. برای این منظور می توان از پورت های DisplayPort 1.4، HDMI 2.0 و USB 3.2 Gen 1 (تایپ A) این مانیتور استفاده کرد. این پورت ها امکان اتصال این مانیتور گیمینگ ایسوس به کنسول های بازی را نیز فراهم آورده اند.

مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM دارای جایگاه پایه نصب دیواری با ابعاد 100x100 میلی متر است و امکان تنظیم ارتفاع پایه آن وجود دارد. برای مشاهده جزئیات بیشتر در رابطه با مشخصات فنی و فیزیکی این مانیتور می توانید به وب سایت رسمی ایسوس مراجعه کنید.

مشخصات مانیتور گیمینگ جدید اولد ایسوس با نام ROG Swift OLED PG27AQDM منتشر شد

در حال حاضر قیمت مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG27AQDM برای عرضه در بازارهای بریتانیا 1098.95 پوند اعلام شده است. همچنین این مانیتور با قیمت 999 دلار در بازارهای ایالات متحده عرضه شده است. کاربران می توانند برای خرید مانیتور گیمینگ جدید ایسوس از وب سایت نیو اگ نیز استفاده کنند.

منبع: notebookcheck