گوشی ایسوس ROG Phone 5 که در اوایل امسال (2021) معرفی شده بود، سرانجام برای پیش فروش در کشور آمریکا عرضه شده است. این گوشی موبایل دارای قیمت ابتدایی 1000 دلار است و همانند دیگر محصولات سری ROG برند ایسوس، برای گیمرها و علاقه مندان به بازی طراحی شده است. لازم به ذکر است که گوشی ایسوس ROG Phone 5 در ماه مارچ 2021 (اسفند 1399) روانه بازارهای جهانی شده بود و اکنون در کشور ایالات متحده نیز در دسترس قرار گرفته است.

گوشی ASUS ROG Phone 5 انتخابی ایده آل برای علاقه مندان به بازی است!

یکی از ویژگی های متمایز گوشی ایسوس ROG Phone 5 (همان طور که از یک گوشی گیمینگ انتظار می رود)، صفحه نمایش آن است. این گوشی به یک صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی از نوع AMOLED مجهز است که دارای رزولوشن FHD+ (2448 x 1080 پیکسل) می باشد. صفحه نمایش این گوشی از نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز و نرخ پاسخ دهی لمسی 300 هرتز است و به شما این امکان را می دهد تا نسبت به اتفاقات در حال وقوع در بازی سریع ترین واکنش را داشته باشید!

گوشی ایسوس ROG Phone 5 از تراشه 5 نانومتری کوالکوم اسنپ دراگون 888 قدرت می گیرد که در اکثر گوشی های پرچم دار و رده بالا مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین این گوشی به 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 3.1 مجهز است.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که با توجه به اینکه گوشی ایسوس ROG Phone 5 برای گیمرها طراحی شده، در آن از ماژول دوربین قدرتمندی بهره برده نشده است. به طوری که این گوشی از لحاظ دوربین و امکانات عکاسی و فیلمبرداری، توانایی رقابت با گوشی های اندرویدی پرچم دار سایر برندها را ندارد. گوشی ایسوس ROG Phone 5 به دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی (مدل IMX686 ساخت سونی) و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز است.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد گوشی ایسوس ROG Phone 5 مجهز بودن آن به باتری حجیم و قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی است که امکان انجام بازی در ساعات طولانی و متوالی را برای شما ایجاد می کند. باتری این گوشی با فناوری فست شارژ 65 واتی سازگار است و با سرعت قابل توجهی شارژ می شود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به قابلیت تشخیص حرکات دست بدون لمس (ultrasonic AirTriggers)، پشتیبانی از وای فای 6، مجهز بودن به اسپیکرهای استریو دوگانه (بهینه شده توسط Dirac)، بلوتوث 5.2 و قابلیت شارژ معکوس اشاره کرد.

در بخش نرم افزاری نیز باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی ایسوس ROG Phone 5 همراه با سیستم عامل اندروید 11 عرضه می شود و در آن از رابط کاربری ROG UI استفاده شده است. همچنین این گوشی دارای ضخامت 10.3 میلی متر و وزن 238 گرم است که برای یک گوشی گیمینگ چندان زیاد به نظر نمی رسد!

شما می توانید برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید انواع گوشی های گیمینگ موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: androidcentral