خیلی از گیمرهای حرفه ای با سری محصولات ROG ایسوس آشنایی کاملی داشته و به منظور بالا بردن میزان عملکرد خود در هنگام انجام بازی های ویدئویی این سری از محصولات ایسوس را به دیگر برندهای موجود در بازار ترجیح می دهند! گروه تولید محتوای شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه به دلیل محبوبیت زیاد این برند در بین گیمرها اقدام به بررسی انواع مختلف سری محصولات ROG کرده است. جهت دسترسی به مقاله های تولید شده می بایست به قسمت اخبار و مقاله سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید! در این مقاله نیز قصد بررسی یکی دیگر محصولات گیمینگ شرکت ایسوس را داریم که با عنوان هدست گمینگ ROG Delta S Core طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است! این مدل هدست گیمینگ با توجه به متریال های باکیفیت و سبکی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته باعث شده اند تا وزن هدست به 270 گرم برسد! این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون خستگی و چالش خاصی به استفاده از هدست بپردازد! در ساخت این هدست از گوشی های D شکل استفاده شده که با توجه به ارگونومیک بودن می تواند بهترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! درایوهایی از نوع ASUS Essence، صدای فراگیر 7.1 کاناله، میکروفون فوق العاده و قابلیت سازگاری با اکثر دستگاه های دیجیتال نیز از دیگر مشخصات مثبت و مهم هدست گمینگ ROG Delta S Core محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدست شرکت ASUS خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی تخصصی هدست ایسوس ROG Delta S Core

مجهز به درایورهای اختصاصی ایسوس و فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله!

شرکت ASUS در ساخت هدست گمینگ ROG Delta S Core از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف تر و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! درایور استفاده شده در این مدل هدست از نوع ASUS Essence بوده و با توجه به قابلیت های کاربردی که در اختیار دارد قادر است صدای تولید شده را علاوه بر تفکیک صدا در انواع فرکانس ها (بالا، متوسط و پایین) می تواند موجب پایین آمدن تداخل بین دامنه های فرکانس شود! در نتیجه این ویژگی می تواند صدایی با بالاترین وضوح را به ارمغان بیاورد! در ضمن درایورهای این مدل هدست از امپدانس 32 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست مخصوص بازی ایسوس نیز می توان به حساسیت بالا و فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 40 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! مهندسان و طراحان شرکت ایسوس جهت هیجان و لذت بیشتر گیمرهای حرفه ای نیز از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله استفاده کرده اند. لازم به ذکر است فناوری استفاده شده در هدست گمینگ ROG Delta S Core نسبت به دیگر هدست ها از قدرت و دقت بالاتری برخوردار بوده و قادر است صدای های موجود در بازی را به صورت کاملا واقعی و بهینه شده پخش کند. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت همچنین می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA V و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

بررسی تخصصی هدست ایسوس ROG Delta S Core

مجهز به میکروفون بی نظیر و طراحی بی نظیر!

شرکت ASUS در طراحی هدست گمینگ ROG Delta S Core از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. این میکروفون با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهید. از ویژگی های مهم میکروفون تعبیه شده نیز می توان به قابلیت جداسازی و طراحی شده با الگوی تک جهته (Unidirectional) اشاره کرد. قابلیت جداسازی این امکان را به کاربر می ده تا در هنگام عدم نیاز به اقدام به جداسازی کند. الگوی تک جهته نیز به منظور ارتباط صوتی بی نظیر و فوق العاده موثر با هم تیمی های خود داشته باشید. حساسیت -40 dB و فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزارهرتز می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! رابط استفاده شده در این مدل هدست از نوع جک 3.5 میلی متری بوده که با توجه به کاربرد بالایی که در اختیار دارد می تواند سازگاری بیشتر را برای کاربر به ارمغان بیاورد! از نمونه دستگاه هایی که قابلیت سازگاری با این مدل هدست را دارند می توان به کامپیوترهای شخصی، مک، پلی استیشن 4 و 5، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و S، تبلت و موبایل اشاره کرد.

بررسی تخصصی هدست ایسوس ROG Delta S Core

ASUS در ساخت هدست گمینگ ROG Delta S Core اگوشی هایی با طراحی D شکل استفاده کرده که علاوه بر بالا رفتن میزان جذابیت باعث شده تا هدست ارگونومیک بودن خود را تا حد زیادی افزایش دهد. در ضمن این نوع گوشی ها با توجه به طراحی خاصی که در اختیار دارند قادر به هماهنگی بیشتر با گوش و سر داشته و نسبت به گوشی های بیضی شکل هدست های رایج می توانند راحتی بیشتری را برای کاربر داشته باشند. از دیگر ویژگی گوشی های D شکل این مدل هدست نیز می توان به کاهش 20 درصدی تماس با پوست کاربر اشاره کرد. مزیت های این طراحی بی شمار بوده و رسیدن مستقیم سیگنال های صدا با کم ترین افت کیفیت از مهم ترین مزیت این نوع گوشی ها محسوب می شود. کلیدهای کنترلی به منظور کنترل راحت و بدون دردسر هدست اضافه شده که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون دردسر و انجام حرکات اضافی به کنترل میزان صدا و قطع / وصل میکروفون بپردازد! این مدل هدست ایسوس نیز همانند دیگر محصولات گیمینگ در بازار از ظاهری جذاب و گیمر پسند برخوردار بوده که موجب می شود تا کاربر برای تهیه و استفاده آن ترغیب شود. طراحان ایسوس همچنین در ساخت هدست گمینگ ROG Delta S Core از باکیفیت ترین متریال ها استفاده کرده است. این مدل هدست با توجه به برخورداری از متریال های باکیفیت علاوه بر کاهش میزان وزن، این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام استفاده طولانی مدت علاوه بر جلوگیری از خستگی گوش و سر، از تعریق آن ها نیز جلوگیری شود! این هدست با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند برای گیمرهایی که ساعت های طولانی را مشغول انجام بازی های ویدئویی هستند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! بدنه ای مستحکم نیز می تواند استحکام بالای این مدل هدست را در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع در امان نگه دارد.

منبع: root-nation