هدست گیمینگ ROG Delta از نمونه هدست های باکیفیت و حرفه ای شرکت ایسوس است که در این مقاله قصد بررسی و آشنایی با آن را داریم! این محصول به اولین هدستی تبدیل شده است که از کلاس hi-fi-grade ESS 9218 quad DAC برخوردار بوده و به همین دلیل قادر به تولید صدایی با بالاترین وضوح و دقت است! این ویژگی باعث می شود تا گیمرهای حرفه ای که از این مدل هدست استفاده می کنند همیشه یک قدم جلوتر از حریفان و دشمنان خود باشند! شرکت ایسوس به منظور اتصال دادن هدست به دستگاه های مختلف از رابط USB-C به همراه آداپتور (تبدیل USB-C به USB 2.0) استفاده کرده است. این رابط به شما این امکان را خواهد داد تا برای متصل شدن به انواع کنسول، لپ تاپ، گوشی موبایل، کامپیوتر و ... با هیچ چالشی روبرو نشوید! در ضمن جهت زیباسازی و ایجاد هیجان بیشتر از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده تا هدست از جذابیت دوچندانی بهره مند شود! در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ ROG Delta ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ ASUS ROG Delta، بی نقص و حرفه ای!

طراحی و ساخت هدست مخصوص بازی ایسوس ROG Delta!

شکل ظاهری شیک و زیبا یکی از ویژگی های مثبتی است که شرکت ایسوس در طراحی و ساخت هدست گیمینگ ROG Delta استفاده کرده است. این مدل هدست برای افرادی که به دنبال افزایش زیبایی سیستم گیمینگ خود هستند می تواند بهترین گزینه باشد. مواد استفاده شده در ساخت این هدست باعث شده تا این هدست از میزان وزن کم تری برخوردار باشد. در نتیجه کاربر می تواند ساعت های زیادی بدون احساس خستگی از این هدست استفاده کند. شرکت ایسوس جهت افزایش هر چه بیشتر راحتی کاربر از پدهای بسیار نرم استفاده کرده است. در ضمن علاوه بر پدها و هدبند، بدنه این مدل هدست نیز از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده تا هنگام سقوط از ارتفاع و ضربات احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد. از دیگر ویژگی های ظاهری آن نیز می توان به نورپردازی RGB آن اشاره کرد. نورپردازی استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Delta ایسوس نیز به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان هنگام انجام بازی برای کاربر اضافه شده است.

طراحی و ساخت هدست مخصوص بازی ایسوس ROG Delta!

هدست گیمینگ ایسوس مدل ROG Delta با قابلیت دست یابی به تمامی جزئیات گیم پلی بازی!

پردازش صوتی موجود در هدست گیمینگ ROG Delta ایسوس می تواند تجربه ای جدید و هیجان انگیزی را برای شما در هنگام انجام بازی های ویدئویی به وجود بیاورد! کیفیت صدای بی نظیر همراه با قابلیت شنیدن ریزترین صداها و دسترسی به تمامی جزئیات موجود در گیم پلی بازی تنها بخشی از ویژگی ها و قابلیت هایی است که این مدل از هدست در اختیار شما قرار می دهد! هدست گیمینگ ROG Delta ایسوس قابلیت ذکر شده را به لطف بهره مندی از 4 پردازشگر صوتی به وجود آورده و می تواند هر کاربر و گیمری را راضی نگه دارد. پردازشگرهای صوتی استفاده شده در این مدل هدست از نوع hi-fi-grade ESS 9218 DACs بوده و به نوعی یکی از جدیدترین پردازشگرهای استفاده شده در یک هدست محسوب می شود! پردازشگرهای موجود در این مدل از هدست وظیفه رساندن توان پردازشی خود به زیر مجموعه ای از محدوده فرکانس قابل شنیدن را بر عهده دارد! با انجام این کار توسط 4 سیگنال باعث می شود تا صدای تولید شده با وضوح بالایی (تا 127 دسی بل) تولید شوند! از قابلیت هایی که این نوع پردازشگر صوتی در اختیار کاربر قرار می دهد نیز می توان به قابلیت تشخیص جهت و فاصله صدای پا و یا شلیک دقیق حریفان اشاره کرد! این قابلیت شما را یک قدم جلوتر از دشمنانتان قرار خواهد داد!

فناوری Hyper-Gounding از دیگر امکاناتی است که شرکت ایسوس در طراحی و ساخت هدست گیمینگ ROG Delta مورد استفاده قرار داده است! این فناوری از نمونه فناوری های اختصاصی سری محصولات ایسوس (ROG) است تا کاربر هنگام استفاده از این سری محصولات با چالش هایی همچون صداهای اضافی محیطی و صداهای بی کیفیت روبرو نشود! این فناوری با توجه به برخورداری از طرح چیدمان خاص و PCB چند لایه قادر به برطرف کردن مشکلات رایج هدست ها خواهد بود! از دیگر قابلیت ها و امکانات مثبت و مهم استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Delta ایسوس می توان به SNR (نسبت سیگنال به نویز) اشاره کرد. با بالا بودن میزان SNR در هدست نیز این امکان را خواهید داشت تا فاصله، محل قدمها و شلیک های دشمنان را تشخیص داده و اقدام به نابودسازی آن ها کنید!

هدست گیمینگ ایسوس مدل ROG Delta با قابلیت دست یابی به تمامی جزئیات گیم پلی بازی!

درایورهای قدرتمند و میکروفون با کیفیت هدست گیمینگ ASUS ROG Delta!

میکروفون باکیفیت و حساس یکی دیگر از امکانات مثبت و مهم استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Delta ایسوس محسوب می شود. شرکت ASUS در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به فناوری حذف نویز، حساسیتی برابر با -40 دسی بل و فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 هزار هرتز اشاره کرد. حساسیت -40 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. قابلیت حذف نویز نیز باعث می شود تا صدای شما به صورت شفاف و بدون صدای اضافی به طرف مقابل انتقال یابد. الگوی قطبی قلبی شکل نیز وظیفه جداسازی صدای کاربر از صداهای نامطلوب موجود در پس زمینه را بر عهده داشته تا کاربر بتواند صدای خود را با بالاترین وضوح و کیفیت ضبط کند!

درایورهای 50 میلی متری نیز از دیگر امکاناتی است که شرکت ایسوس در ساخت هدست گیمینگ ROG Delta استفاده کرده است! درایور استفاده شده در این مدل هدست از نوع ASUS Essense بوده و با توجه به تکنولوژی Audio Signal Diversion که در اختیار دارد قادر است صدای تولید شده را علاوه بر تفکیک صدا در انواع فرکانس ها (بالا، متوسط و بالا) پخش کند و موجب پایین آمدن تداخل بین دامنه های فرکانس شود! در نتیجه این ویژگی می تواند صدایی با بالاترین وضوح را به ارمغان بیاورد! در ضمن درایورهای این مدل هدست گیمینگ ایسوس از امپدانس 32 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. هدست گیمینگ ROG Delta علاوه بر کیفیت بالایی که در پخش صدا دارد می تواند همه فرکانس های صدای بین 20Hz تا 40KHz را به خوبی در اختیار شما بگذارد. این ویژگی باعث می شود تا شما از شنیدن صدایی با کیفیت و واضح بهره مند شوید.

هدست گیمینگ ایسوس مدل ROG Delta با قابلیت دست یابی به تمامی جزئیات گیم پلی بازی!

صدای فراگیر 7.1 کاناله و نورپردازی هدست گیمینگ ROG Delta ایسوس!

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که هدست گیمینگ ROG Delta ایسوس به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! صدای 7.1 کاناله می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. در ضمن به منظور بالا بردن میزان جذابیت هدست و هیجان کاربر از نورپردازی RGB نیز در ساخت این مدل هدست استفاده شده است. نورپردازی به کار رفته در این مدل هدست از نوع رنگین کمان دایره ای بوده و سطح جدیدی از جذابیت را برای کاربر فراهم می سازد! دیگر ویژگی های نورپردازی استفاده شده در هدست گیمینگ ROG Delta نیز شامل قابلیت همگام سازی با دیگر قطعات، نمایش درآرودن 6 جلوه نورپردازی و 16.8 میلیون رنگ اشاره کرد. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل هدست از رابط USB-C به جای جک 3.5 میلی متری به منظور متصل شدن به دستگاه مد نظر کاربر، قابلیت کج شوندگی 12 درجه ای کاپ گوش، بالشتک های ساخته شده از چرم پروتئین و پارچه مش اشاره کرد!

منبع: rog.asus