مانیتورهای گیمینگ سری ASUS ROG Swift OLED اکنون یک عضو 34 اینچی جدید دارند! این مانیتور جدید با مدل PG34WCDM به این سری اضافه شده است و به یک پنل منحنی اولترا واید مجهز است. ایسوس در این مانیتور کامپیوتر از تکنولوژی های رده بالا و منحصر به فرد خود استفاده کرده است و به همین دلیل رونمایی از این مدل هیجان زیادی را در میان گیمرهای حرفه ای ایجاد کرده است! بیایید به این محصول جدید نگاه دقیق تری بیندازیم!

بررسی مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift OLED

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ 34 اینچ ایسوس ROG Swift OLED

مانیتور 34 اینچ جدید ROG Swift OLED با مدل نامبر PG34WCDM عرضه شده است. به طور کلی به سختی می توان یک مانیتور گیمینگ منحنی OLED با زمان پاسخ دهی سریع و رفرش ریت بالا را در بازار پیدا کرد. اما ایسوس این امکانات را در یک پکیج به شما ارائه می دهد! مانیتور جدید این برند از درجه انحنای 800R برخوردار است و از رزولوشن 3440x1440 پیکسل پشتیبانی می کند. اما چیزی که این مانیتور را از دیگر مدل های خمیدۀ دنیا متمایز کرده است، توانایی آن در دستیابی به رفرش ریت 240 هرتز است! همچنین مانیتور ایسوس PG34WCDM از پنل OLED قدرت می گیرد و رنگ هایی طبیعی، مشکی عمیق و کنتراستی بی نظیر را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که مانیتور 34 اینچ ROG Swift OLED از زمان پاسخ دهی 0.03 میلی ثانیه بهره می برد و هیچ گونه مات شدن تصویر یا سایه را بر روی آن مشاهده نخواهید کرد!

بررسی مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift OLED

برای جلوگیری از ایجاد تأخیر در نمایش و روان تر شدن گیم پلی، مانیتور PG34WCDM با فناوری انویدیا G-Sync سازگار شده است. به لطف مجهز بودن به پنل OLED، این مانیتور از روشنایی حداکثر 1300 نیت پشتیبانی می کند. همچنین این مانیتور گیمینگ توانایی نمایش محتوای HDR را هم دارد. این مشخصات، کیفیت تصویر بی نظیر این مانیتور را تضمین می کنند و باعث می شوند تا از انجام دادن بازی های روز لذت بیشتری ببرید!

یک هیت سینک سفارشی سازی شده داخل بدنه مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG34WCDM استفاده شده است که از داغ شدن پنل و قطعات داخلی به طور کامل جلوگیری می کند. امکانات ارتباطی این مانیتور نیز شامل پورت های HDMI 2.1، DisplayPort 1.4، USB-C و USB 3.2 Type-A می شود. همچنین یک پورت USB-C بر روی بدنه این مانیتور تعبیه شده است که از فناوری فست شارژ PD پشتیبانی می کند و توانایی شارژدهی با سرعت 90 وات را دارد. بنابراین می توانید با آن حتی لپ تاپ و مک بوک خود را هم شارژ کنید!

بررسی مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift OLED

متأسفانه غول تایوانی دنیای تکنولوژی هنوز قیمت مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED 34-inch را به طور رسمی اعلام نکرده است. انتظار می رود که این مانیتور اولترا واید منحنی در سه ماهه آخر سال جاری میلادی برای خرید عمومی در دسترس قرار گیرد. همچنین ایسوس قصد دارد تا نسخه 27 اینچ از این سری را نیز با رزولوشن 2K تا اواخر سال 2023 به بازار بفرستد.

منبع: gizmochina