برای آن دسته از کاربرانی به دنبال کارت گرافیکی هستند تا با استفاده از آن به مونتاژ سیستم های مالتی مدیای خانگی بپردازند کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030 SL-2G-BRK را پیشنهاد می کنیم. این مدل کارت گرافیک با توجه به قابلیت ها و ویژگی های خاصی که در اختیار دارد می تواند رضایت کاربران را جلب کرده و دستورات کاربر را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. ایسوس به منظور دفع حرارت و جلوگیری از نویز انتقال داده در ساخت این کارت گرافیک از هیت سینک اختصاصی استفاده کرده است. در ضمن هیت سینک اضافه شده به لطف سطح تماس گسترده ای که در طراحی آن استفاده شده می تواند وظیفه خود را به خوبی اجرا کند. از دیگر ویژگی های مهم این کارت می توان به قطعات استفاده شده داخلی اشاره کرد که به صورت اتوماتیک و تحت عنوان فناوری Auto-Extreme مونتاژ شده تا علاوه بر صرفه جویی در انرژی مصرفی از کارایی و طول بالا نیز برخوردار شود! با توجه به سازگاری با نرم افزار اختصاصی کارت گرافیک های ایسوس این امکان به کاربر داده می شود تا برای فعال کردن اورکلاک و قابلیت استفاده حداکثری از کارت گرافیک اقدام کنند. در ضمن با توجه به پورت های تعبیه شده نیز می توان از محتوایی با کیفیت 4K بهره مند شد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کارت گرافیک GT1030 SL-2G-BRK ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کارت گرافیک GT1030 SL-2G-BRK ایسوس

ساخته شده توسط دستگاه های تمام خودکار!

تمامی کارت گرافیک های تولیدی شرکت ASUS به منظور بهره مندی از عملکرد و کیفیت فوق العاده بوسیله پروسه های تمام خودکار مونتاژ و تولید می شوند. این نوع کارت گرافیک ها پس از گذراندن مراحل ذکر شده می توانند عملکرد خیره کننده ای را به ارمغان بیاورند! از مزایای خط تولید خودکار می توان به طراحی انحصاری، محیا شدن جهت اورکلاک حرفه ای، بهره مندی از لحیم کاری هوشمندانه بدون به وجود آمدن سطوح برنده در مدار و روش های کنترل کیفیت فوق پیشرفته اشاره کرد! شیوه Auto-Extreme نیز از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی است که شرکت ASUS در طراحی و ساخت کارت گرافیک کارت GT1030 SL-2G-BRK مورد استفاده قرار داده است. کارت گرافیک با این شیوه توسط ماشین های دقیق و مهندسی شده تولید شده تا خیال کاربر را بابت خطاهای انسانی و دیگر مشکلات راحت کرده باشد. از مزایای این ویژگی نیز می توان به چندین مورد همچون بالا رفتن طول عمر، کیفیت، کارایی کارت گرافیک و جلوگیری از آسیب های زیست محیطی و مهم تر از همه صرفه جویی در زمینه مصرف انرژی تا 50 درصد اشاره کرد!

کارت گرافیک GT1030 SL-2G-BRK ایسوس

ایسوس به منظور دسترسی آسان به تنظیمات کارت گرافیک GT1030 SL-2G-BRK از یک نرم افزار اختصاصی (GPU Tweak II) استفاده کرده است. کاربر با استفاده از این نرم افزار قادر خواهد بود به تنظیمات ولتاژ کارت، فرکانس حافظه و کلاهک هسته GPU دسترسی داشته باشد. در ضمن با توجه به قابلیت تنظیم 0 تا 100 این مدل کارت گرافیک توسط نرم افزار، این امکان را خواهید داشت تا با کمک آن بتوانید به حداکثر عملکرد کارت گرافیک دست پیدا کنید. از دیگر امکانات موجود در این نرم افزار نیز می توان به قابلیت اورکلاک راحت برای کاربران تازه کار، در اختیار گذاشتن متنوع ترین قابلیت ها برای کاربران حرفه ای، قابلیت متوقف کردن پردازش های جانبی و در اختیار گرفتن تمامی ظرفیت سخت افزاری سیستم جهت اجرای بازی های ویدئویی و نرم افزارهای سنگین به بهترین شکل ممکن اشاره کرد.

سیستم دفع حرارت و خروجی 4K

از ویژگی های مثبتی که باعث شده تا این مدل کارت گرافیک تبدیل به کارآمدترین مدل بین سایر کارت گرافیک های هم رده شود می توان به سیستم خنک کنندگی قدرتمند اشاره کرد! ایسوس به منظور دفع حرارت و جلوگیری از نویز انتقال داده در ساخت این کارت گرافیک از هیت سینک اختصاصی استفاده کرده است. در ضمن هیت سینک اضافه شده به لطف سطح تماس گسترده ای که در طراحی آن استفاده شده می تواند وظیفه خود را به خوبی اجرا کند. از دیگر ویژگی ها و امکاناتی که شرکت ASUS در طراحی و ساخت این مدل کارت گرافیک استفاده کرده می توان به پورت های تعبیه شده و قابلیت پشتیبانی از چندین مانیتور اشاره کرد. پورت های ارتباطی کارت گرافیک GT1030 SL-2G-BRK ایسوس شامل 1 عدد پورت Single-Link DVI-D و 1 پورت HDMI 2.0b می شود. بنابراین شما می توانید با استفاده از این کارت گرافیک از 2 مانیتور به صورت هم زمان بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید. این ویژگی برای گیمرها کارایی بالایی داشته و فضای مانور بیشتری را در اختیار آنها قرار می دهد! لازم به ذکر است که کارت گرافیک GT1030 SL-2G-BRK از رزولوشن حداکثر 4096x2160 پیکسل پشتیبانی می کند و قادر است تصاویری با وضوح 4K را به شما ارائه دهد. ضمن اینکه این کارت گرافیک دارای حافظه 2 گیگابایتی از نوع GDDR5، باس حافظه 64 بیت و فرکانس حافظه 6008 مگاهرتز بر ثانیه بهره می برد. به این ترتیب هیچ گونه مشکلی برای اجرای پردازش های گرافیکی نیمه سنگین و حتی سنگین نخواهید داشت.

کارت گرافیک GT1030 SL-2G-BRK ایسوس

از دیگر ویژگی هایی که در ساخت کارت گرافیک مدل GT1030 SL-2G-BRK استفاده شده می توان به قابلیت پشتیبانی از آخرین نسخه DirectX12 اشاره کرد. پشتیبانی از دایرکت ایکس 12 را می توان یکی از ویژگی های پیشرفته این کارت گرافیک محسوب کرد که به شما این امکان را خواهد داد تا از قابلیت ردیابی اشعه، سایه زنی با نرخ متغیر، سریع تر شدن فریم ریت و اضافه شدن جلوه های بصری خارق العاده در بازی بهره مند شوید! دست یابی به فرکانس بوست 1935 مگاهرتز، فرکانس بیس 1266 مگاهرتز در حالت اورکلاک، فرکانس بوست 1468 مگاهرتز و فرکانس بیس 1228 مگاهرتز در حالت گیمینگ نیز از دیگر ویژگی های مهم این مدل کارت گرافیک محسوب می شود. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مهندسان و طراحان شرکت ASUS جهت اجرا و پردازش بهتر از ویژگی های انحصاری شرکت انویدیا استفاده کرده اند. ویژگی های انحصاری GT1030 SL-2G-BRK نیز شامل Adaptive V-Sync و PhysX می شود!

منبع: asus