ایسوس در جریان رویداد CES 2023 از لپ تاپ ExpertBook B9 OLED رونمایی کرد و اکنون رسماً آن را به بازارهای جهانی عرضه کرده است. این محصول جدید غول تایوانی دنیای تکنولوژی، سبک ترین لپ تاپ بیزینس 14 اینچ دنیا است و حمل وجابجایی آن بسیار آسان خواهد بود. این لپ تاپ از آخرین نسل پردازنده های اینتل Core vPro قدرت می گیرد و به مجموعه ای از فناوری های امنیتی به روز و مدرن مجهز شده است. در ادامه با مشخصات لپ تاپ ایسوس اکسپرت بوک B9 اولد بیشتر آشنا می شوید.

معرفی لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED

لپ تاپ جدید ایسوس طراحی جذاب و فوق العاده باریکی دارد و در ساخت بدنه آن از آلیاژ منیزیم لیتیوم استفاده شده است. این شرکت عنوان کرده است که لپ تاپ B9 OLED صرفاً یک مدل باریک و ظریف نیست و استحکام و دوام بالایی دارد. این لپ تاپ که تنها 990 گرم وزن دارد، موفق به اخذ استاندارد ارتشی MIL-STD-810H در زمینه مقاومت در برابر انواع آسیب های محیطی شده است.

صفحه نمایش 14 اینچ لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED حدود 90 درصد از سطح پنل داخلی دستگاه را پوشانده است و از نسبت تصویر 16:10 پشتیبانی می کند. این لپ تاپ از پردازنده نسل 13 اینتل Core i7 vPro قدرت می گیرد و در آن از 64 گیگابایت حافظه سریع و پر بازده LPDDR5x استفاده شده است.

معرفی لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED

در بخش نرم افزار، لپ تاپ ایسوس اکسپرت بوک B9 OLED به سیستم عامل ویندوز 11 پرو مجهز است که به طور اختصاصی برای مصارف کاری و حرفه ای طراحی شده است. لازم به ذکر است که این گجت جدید از سیستم خنک سازی قوی متشکل از دو فن بهره می برد. این سیستم خنک سازی در مقایسه با نسل های قبلی تا 27 درصد بیشتر دما را کاهش می دهد، 32 درصد نویز پایین تری دارد و توان مصرفی آن کمتر شده است. این ویژگی آخر سبب می شود تا طول عمر باتری لپ تاپ افزایش پیدا کند.

لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED به یک پورت تاندربولت 4 از نوع USB-C مجهز است. این پورت از فناوری فست شارژ USB Power Delivery 3.0 پشتیبانی می کند و سرعت شارژ ایده آلی را به ارمغان می آورد. دیگر پورت های لپ تاپ بیزینس جدید ایسوس شامل USB 3.2 Type-A و HDMI 2.1 می شود. شما می توانید با استفاده از پورت های تاندربولت 4 و HDMI 2.1 در کنار هم، حداکثر سه نمایشگر اکسترنال 4K را به این لپ تاپ متصل کنید. یک جک 3.5 میلی متری کومبو نیز بر روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است.

معرفی لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED

در کمال تعجب ایسوس هنوز قیمت لپ تاپ اکسپرت بوک B9 OLED را اعلام نکرده است. با توجه به صفحه نمایش با کیفیت اولد، پردازنده نسل 13 اینتل، رم DDR5 و سیستم خنک سازی پیشرفته، پیش بینی می شود این لپ تاپ در دسته مدل های گران قیمت و لوکس بازار قرار گیرد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این رابطه می توانید ظرف چند هفته آینده به وب سایت رسمی ایسوس مراجعه نمایید.

منبع: gizmochina