برای کسانی که به دنبال کارت گرافیک مقرون به صرفه و کارآمد هستند مدل Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6 می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! این مدل کارت گرافیک توسط شرکت مشهور ASUS طراحی شده است. شرکت ایسوس جزو آن دسته از شرکت هایی است که به دلیل تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت و کارایی توانسته اند به شهرت جهانی برسند! ایسوس با توجه به استفاده از 2 عدد فن قدرتمند با قابلیت جلوگیری از گرد و غبار توانسته محصولی کارآمد با عملکردی بی نظیر را خلق کند. از دیگر ویژگی های استفاده شده در ساخت این مدل کارت گرافیک نیز می توان به تکنولوژی ساخت تمام اتوماتیک، فناوری Auto-Extreme، نرم افزارهای اختصاصی، برخورداری از قطعات پرقدرت، انویدیا Ansel و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کارت گرافیک Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6 ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کارت گرافیک ASUS Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6، محصولی کارآمد با عملکردی بی نظیر!

سیستم خنک کنندگی قدرتمند و فناوری های کاربردی!

از ویژگی های مثبتی که باعث شده تا کارت گرافیک Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6 ایسوس تبدیل به کارآمدترین مدل بین سایر کارت گرافیک های هم رده خود شود می توان به سیستم خنک کنندگی قدرتمند اشاره کرد! شرکت ایسوس به همین دلیل در ساخت این مدل کارت گرافیک از مناسب ترین نوع سیستم خنک کنندگی بهره برده است! سیستم خنک کنندگی این مدل کارت گرافیک شامل 2 عدد فن قدرتمند و استاندارد IP5X می شود! از ویژگی های فن های دوگانه می توان به قابلیت افزایش دادن میزان جریان هوا، قابلیت ارائه تهویه مطلوب پردازنده و قطعات الکترونیکی و پایین آمدن میزان صدا نسبت به دیگر مدل ها اشاره کرد. استاندارد IP5X نیز باعث می شود تا فن ها علاوه بر مقاومت بالا در مقابل گرد و غبار موجود در محیط و طول عمر بالا، از قابلیت ارائه عملکرد بی نظیر در شرایط مختلف محیطی و دمایی برخوردار باشند. تمامی کارت گرافیک های تولیدی شرکت ASUS به منظور بهره مندی از عملکرد و کیفیت فوق العاده بوسیله پروسه های تمام خودکار مونتاژ و تولید می شوند.

این نوع کارت گرافیک ها پس از گذراندن مراحل ذکر شده می توانند عملکرد خیره کننده ای را به ارمغان بیاورند! از مزایای خط تولید خودکار می توان به طراحی انحصاری، محیا شدن جهت اورکلاک حرفه ای، بهره مندی از لحیم کاری هوشمندانه بدون به وجود آمدن سطوح برنده در مدار و روش های کنترل کیفیت فوق پیشرفته اشاره کرد! شیوه Auto-Extreme نیز از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی است که شرکت ASUS در طراحی و ساخت کارت گرافیک Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6 مورد استفاده قرار داده است. کارت گرافیک با این شیوه توسط ماشین های دقیق و مهندسی شده تولید شده تا خیال کاربر را بابت خطاهای انسانی و دیگر مشکلات راحت کرده باشد. شرکت ایسوس جهت بالا بردن میزان بازدهی و عملکرد این مدل کارت گرافیک از ویژگی های انحصاری شرکت انویدیا بهره برده است! ویژگی های انحصاری انویدیا که در این مدل کارت گرافیک مورد استفاده قرار گرفته شامل فناوری Nvidia G-Sync و Ansel می شود. فناوری Nvidia G-SYNC وظیفه ارائه تصاویر روان همراه با نرخ به روز رسانی بالا را بر عهده داشته و به کاربر این امکان را می دهد بدون کوچک ترین پارگی و یا سکته تصویر مشغول انجام بازی های ویدئویی خود باشند! این مدل کارت گرافیک با توجه به برخورداری از فناوری NVIDIA Ansel قادر است امکان ضبط تصاویر حرفه ای و باکیفیت را برای کاربر فراهم کند. با استفاده از این فناوری تصاویر می توانید مورد نظر خود را با رزولوشن بی نظیر دامنه داینامیک بالا به همراه تصاویر 360 درجه ای ضبط کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید!

کارت گرافیک ASUS Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6، محصولی کارآمد با عملکردی بی نظیر!

معماری Turing و قابلیت پشتیبانی از 3 مانیتور!

بهره مندی از معماری Turing را می توان یکی دیگر از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی های کارت گرافیک Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6 محسوب کرد که توسط مهندسان خوش ذوق ایسوس استفاده شده است! این نوع معماری با توجه به بهره مندی از به روزترین فناوری های شرکت انویدیا به همراه ساختار یکپارچه و جدید برای حافظه قادر است هنگام اجرای بازی های ویدئویی کارایی موثر و بسیار خوبی را به ارمغان بیاورد! از دیگر ویژگی های این معماری نیز می توان به بهره وری انرژی بیشتر تا 1.4 برابر نسبت به نسل قبل اشاره کرد که موجب پایین آمدن میزان نویز و دما به همراه کارایی بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که این مدل کارت گرافیک دارای حافظه 4 گیگابایتی از نوع GDDR6 نیز است. حافظه موجود با ترکیب معماری Turing می تواند بازی های مد نظر کاربر را با بالاترین میزان کیفیت اجرا کرده و نیاز آن ها را تا حد زیادی رفع کند!

پل های ارتباطی متعددی نیز در ساخت کارت گرافیک Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6 ایسوس مورد استفاده قرار گرفته تا کاربر برای استفاده از چندین مانیتور با هیچ چالشی روبرو نشود. پورت های ارتباطی این مدل کارت گرافیک شامل 1 عدد پورت DVI-D، 1 عدد پورت DisplayPort 1.4a و 1 پورت HDMI 2.0b می شود. بنابراین شما می توانید با استفاده از این کارت گرافیک از 3 مانیتور به صورت هم زمان بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید. این ویژگی به خصوص برای گیمرهای حرفه ای کارایی بالایی دارد و فضای مانور بیشتری را در اختیار آنها قرار می دهد! لازم به ذکر است که کارت گرافیک Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6 ایسوس از رزولوشن حداکثر 7680x4320 پیکسل پشتیبانی می کند و قادر است تصاویری با وضوح Full HD، 4K و 8K را به شما ارائه دهد. ضمن اینکه این کارت گرافیک حرفه ای ایسوس از باس حافظه 128 بیت نیز بهره می برد. به این ترتیب هیچ گونه مشکلی برای اجرای پردازش های گرافیکی سنگین و اجرای بازی های روز با آن نخواهید داشت.

کارت گرافیک ASUS Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6، محصولی کارآمد با عملکردی بی نظیر!

دارای نرم افزار و درایورهای اختصاصی انویدیا!

ایسوس به منظور دسترسی آسان به تنظیمات کارت گرافیک Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6 از یک نرم افزار اختصاصی (GPU Twaek II) استفاده کرده است. کاربر با استفاده از این نرم افزار قادر خواهد بود به تنظیمات ولتاژ کارت، فرکانس حافظه و کلاهک هسته GPU دسترسی داشته باشد. در ضمن با توجه به قابلیت تنظیم 0 تا 100 این مدل کارت گرافیک توسط نرم افزار، این امکان را خواهید داشت تا با کمک آن بتوانید به حداکثر عملکرد کارت گرافیک دست پیدا کنید. در ضمن شرکت ایسوس جهت بالا بردن میزان بازدهی و عملکرد کارت گرافیک Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB GDDR6 از درایورهای انحصاری شرکت انویدیا بهره برده است! درایورهای استفاده شده در این مدل کارت گرافیک شامل GeForce Game Ready و Studio Driver می شود. درایورهایی استفاده شده در کارت گرافیک های سری GeForce ایسوس قادر به ایجاد بهترین و لذت بخش ترین تجربه اجرای بازی های ویدئویی هستند! درایور Game Ready با توجه به گذراندن آزمایشهای گوناگون کانفیگ سخت افزاری می توانند بالاترین عملکرد و کارکرد را داشته باشند. درایور اختصاصی Nvidia Studio وظیفه بهبود بخشیدن به راندمان کارت گرافیک در انوع مختلف نرم افزارهای تولید محتوا را بر عهده دارد. این ویژگی به لطف ترکیب شدن پردازنده های گرافیکی شرکت Nvidia با درایورهای اختصاصی انویدیا استودیو به وجود آمده و این امکان را به کاربر می دهد تا علاوه بر کنار گذاشتن موانع سخت افزاری، پایداری کارت گرافیک را نیز به طرز چشمگیری افزایش دهید!

منبع: asus