در این مقاله قصد معرفی یکی دیگر از کیبوردهای برتر شرکت ایسوس را داریم که با عنوان CERBERUS روانه بازارهای جهانی شده است. این مدل کیبورد یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین کیبوردهای بازار محسوب شده و با توجه به قابلیت های ویژه ای که در اختیار دارد بدون هیچ گونه چالشی می تواند مدت زمان زیادی کاربرد داشته باشد! از ویژگی هایی که منجر به بالا رفتن میزان مقاومت این مدل کیبورد ایسوس شده می توان به قابلیت مقاومت در برابر ریزش قطرات آب و مایعات اشاره کرد. سوراخ های متعددی نیز در ساخت این کیبورد مورد استفاده قرار داده شده تا کاربر برای تخلیه آب ریخته شده و یا خارج کردن آشغال های ریخته شده هیچ گونه مشکلی نداشته باشد. از دیگر ویژگی هایی که به منظور بالا بردن میزان مقاومت کیبورد اضافه شده نیز می توان به برخورداری از صفحه فلزی استیل (SECC) اشاره کرد که در قسمت اسکلت اصلی استفاده شده است! کلیدهای متعدد ترکیبی نیز در کیبورد CERBERUS اضافه شده تا کاربر برای اجرای دستورات متنوع خود اقدام کند! در ضمن ASUS جهت بالا بردن میزان جذابیت کیبورد نیز از نورپردازی حرفه ای در زیر تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد شرکت ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد ASUS CERBERUS

طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ ایسوس CERBERUS!

CERBERUS یک کیبورد سیمی بوده و با توجه به کابل USB که در اختیار دارد این امکان را به شما خواهد داد تا برای اتصال دادن آن به سیستم خود اقدام کنید. طول مناسب این کابل نیز آزادی عمل بیشتری برای شما به ارمغان آورده و با توجه به کیفیت بالایی که در ساخت آن استفاده شده می تواند دوام بالایی نیز داشته باشد. شرکت ASUS در ساخت بدنه این مدل کیبورد از صفحه فلزی استیل در قسمت اسکلت اصلی، مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده کرده است. بدنه استفاده شده این کیبورد با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. در ضمن کیبورد CERBERUS همانند دیگر کیبوردهای موجود در بازار از ابعاد استاندارد (برابر با 470x186x41 میلی متر) برخوردار بوده تا فضای زیادی از میز شما را اشغال نکند. وزن مناسب 1.1 کیلوگرمی این مدل از کیبورد نیز می تواند حمل و نقل آسان را برای شما به ارمغان بیاورد. نورپردازی RGB از دیگر ویژگی های طراحی این مدل از کیبورد محسوب شده که در زیر تک تک کلیدهای آن اضافه شده و از قابلیت برنامه ریزی به صورت جداگانه برای هر کلید برخوردار است. شرکت ایسوس در ساخت این مدل کیبورد از ظاهری شیک و زیبا بهره برده است. ظاهر شیک این مدل کیبورد همراه با نورپردازی حرفه ای توانسته یک ترکیب گیمر پسند را به وجود بیاورد. در ضمن مهندسان شرکت ایسوس در طراحی این مدل کیبورد از کلیدهای متعددی همچون کلید های کنترل کننده مالتی مدیا در قسمت بالایی کیبورد استفاده کرده اند تا کاربر هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی بدون انجام دادن کارهای اضافی و غیر ضروری بتواند آن ها را کنترل کنند.

کیبورد ASUS CERBERUS

با استحکام زیاد و برخورداری از کلیدهای آنتی گوستینگ!

از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت ایسوس در ساخت کیبورد CERBERUS مورد استفاده قرار داده است می توان به قابلیت استحکام و مقاومت زیاد آن اشاره کرد. استحکام بالای این کیبورد به لطف برخورداری از صفحه فلزی استیل در قسمت اسکلت اصلی به وجود آمده تا کاربر بدون نگرانی بابت آسیب دیدگی قادر به استفاده طولانی مدت از کیبورد باشد. از دیگر ویژگی هایی که به منظور بالا بردن میزان استحکام کیبورد مورد استفاده قرار گرفته نیز می توان به قابلیت مقاومت در برابر ریزش قطرات آب و دیگر مایعات اشاره کرد. این ویژگی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بدون نگرانی بابت آسیب دیدگی به نوشیدن مایعات بپردازد! فناوری Anti-Ghosting نیز از قابلیت های مهم و مثبت کیبورد CERBERUS شرکت ASUS محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در 19 کلید تعبیه شده استفاده کرده اند که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ و یا در حال فعالیت های روزانه نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! طراحان کیبورد CERBERUS به منظور ایجاد میانبر برای استفاده راحت تر از کیبورد هنگام انجام بازی های ویدئویی از کلیدهای ماکرو (F1 تا F12) استفاده کرده اند. این کلیدها با توجه به امکان برنامه ریزی که در اختیار دارند به کاربر این امکان را می دهد تا عملکرد هر یک از کلیدها در صورت نیاز اقدام به فراخوانی هر یک از آن ها در سریع ترین زمان ممکن کند.

کیبورد ASUS CERBERUS

مجهز به نورپردازی حرفه ای و کلیدهای مالتی مدیا!

شرکت ASUS به منظور زیباسازی هر چه بیشتر نیز در ساخت کیبورد CERBERUS از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی کیبورد، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! از قابلیت های نورپردازی که جهت بالا بردن میزان جذابیت کیبورد و هیجان کاربر اضافه شده نیز می توان به قابلیت انتخاب رنگ نورپردازی بین 343 رنگ متنوع و قابلیت شخصی سازی نوع نورپردازی اشاره کرد. طراحان این مدل کیبورد به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم کاربر از 2 کلید به منظور کاهش و افزایش میزان صدا استفاده کرده است. از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد CERBERUS می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. ASUS به منظور کنترل مالتی مدیا از 4 کلید جداگانه استفاده کرده تا کاربر با هیچ چالشی روبرو نشود! با استفاده از این کلید ها نیز قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل کیبورد از دیگر قابلیت ها و ویژگی هایی همچون کلید قفل ویندوز (Windows Key Lock) و کلیدهای لایه ای ممبران با محفظه لاستیکی برخوردار است.

منبع: asus