اخیراً شایعاتی مطرح شده که اپل در حال کار کردن بر روی یک آیپد تاشو است. اکنون با منتشر شدن یک گزارش جدید، این شایعات جدی تر شده اند و به نظر می رسند که حقیقت دارند! ظاهراً این آیپد جدید به یک پایه نگهدارنده هم مجهز است. بیایید جزئیات این خبر را بیشتر بررسی کنیم!

آیپد تاشوی اپل ممکن است به یک پایه نگهدارنده مجهز باشد

گزارش جدید از جانب یکی از تحلیل گران شناخته شده دنیای تکنولوژی و یکی از نزدیک ترین افراد به زنجیره تأمین اپل منتشر شده است: Ming-Chi Kuo! آقای کو اعلام کرده است که یک آیپد تا شدنی از جانب اپل در راه است و به احتمال بسیار زیاد در سال 2025 به بازار می آید. این شخص ادعا کرده است که این احتمال هم وجود دارد که غول کوپرتینو نشین دنیای فناوری، از آیپد تاشوی خود در سال 2024 رونمایی کند. چرا که ممکن است در سال جاری زنجیره تأمین اپل گسترده تر شود و شرکت چینی Anjie Technology که در زمینه تولید قطعات کامپیوتر فعالیت دارد، به آن ملحق شود. پس شاید زودتر از آن چیزی که تصور می شود شاهد عرضه آیپد تا شدنی اپل به بازار باشیم.

آیپد تاشوی اپل ممکن است به یک پایه نگهدارنده مجهز باشد

به نظر می رسد اپل قصد دارد تا در طراحی آیپد تاشوی خود روش های جدیدی را به کار گیرد. در همین راستا ممکن است این گجت به پایه نگه دارنده مجهز باشد! آقای Kuo با استناد به منابع نزدیک به اپل ذکر کرده است که پایه نگه دارنده آیپد تاشوی اپل از جنس فیبر کربن ساخته شده است. به عبارت دیگر، اپل در طراحی این آیپد همراه با پایه، به پایین نگه داشتن وزن آن توجه ویژه ای داشته است. البته استفاده از فیبر کربن این ریسک را با خود به همراه دارد که دستگاه از دوام و استحکام چندان بالایی برخوردار نباشد. هر چند حتماً اپل برای این موضوع نیز راه حلی خواهد داشت و آیپد تاشو نیز مانند دیگر آیپدهای اپل از کیفیت ساخت بالایی بهره خواهد برد.

آیپد تاشوی اپل ممکن است به یک پایه نگهدارنده مجهز باشد

در ادامه گزارش، آقای Kuo به میزان فروش کلی آیپد هم اشاره داشته و عنوان کرده است که به احتمال زیاد فروش تبلت اپل ظرف 9 تا 12 ماه آینده با کاهش مواجه خواهد شد. این تحلیل گر شناخته عقیده دارد که اپل تولید انبوه iPad mini جدید را در سه ماهه نخست سال آینده آغاز خواهد کرد و به این ترتیب رکود حاکم شده بر بازار آیپد را از بین خواهد برد. با این حال آقای کو انتظار دارد تا فروش جهانی آیپد تا پایان سال 2023 بین 10 تا 15 درصد افت کند. عرضه آیپد تاشو نیز می تواند به از رکود خارج شدن بازار آیپد کمک کند و شرایط را تغییر دهد. به خصوص اگر اپل در طراحی ظاهری آن تغییرات چشمگیری ایجاد کرده باشد، ممکن است تعداد افراد زیادی جذب آن شوند. به طور کلی محصولات خانواده آیپد طرفداران بی شماری در دنیا دارند و هر ساله چندین دستگاه از این تبلت به فروش می رسد. از این جهت می توان از فروش بالای آیپد تاشو (foldable iPad) اطمینان داشت.

منبع: gizmochina