حدود چند هفته پیش بود که نام هدست اپل Beats Studio Pro در پایگاه داده های FCC و IMDA با مدل نامبر A2924 مشاهده شد. این هدست که می توان آن را مدل جانشین Beats Studio 3 دانست، به تازگی در بازار عرضه شده و مشخصات فنی کامل آن انتشار یافته است. بر اساس این اطلاعات، طول عمر باتری هدست Beats Studio Pro افزایش یافته و به حدود 40 ساعت رسیده است. سایر مشخصات کلیدی این گجت شامل تنظیم صدای فضایی منطبق با حرکات سر و جک 3.5 میلی متری برای اتصال با کابل می شود که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

انتشار کامل مشخصات هدست Apple Beats Studio Pro

در این مدل هدست اپل از درایورهای سفارشیِ 40 میلی متری استفاده شده که حتی در ولوم های بالا نیز صدایی بدون تغییر و اعوجاج را ارائه می دهند. این هدست به هر دو پورت ارتباطی USB-C و جک 3.5 میلی متری مجهز است و از اتصال با سیم به طیف وسیعی از دستگاه های پخش پشتیبانی می کند. موردی که تعجب بسیاری از افراد را برانگیخته، این است که شرکت اپل در کمال ناباوری یک کابل استاندارد 3.5 میلی متری و یک کابل USB-C به USB-C را در بسته بندی اولیه این هدست قرار داده است!

بر اساس اعلام 9to5Mac، هدفون Beats Studio Pro به چیپست هایی که اپل قبلاً از آنها در تجهیزات صوتی خود استفاده کرده (مانند تراشه H2 در جدیدترین نسل ایرپادز پرو) مجهز نیست و در عوض در آن از یک چیپست اختصاصیِ Beats استفاده شده است. این چیپست به طور خاص برای Studio Pro طراحی شده و انعطاف پذیری این هدست برای سازگاری با پلتفرم های مختلف را افزایش می دهد؛ به طوری که محدودیتی برای اتصال این گجت به دستگاه های اپل و اندروید نخواهید داشت.

انتشار کامل مشخصات هدست Apple Beats Studio Pro

اپل در هدفون Beats Studio Pro از نسل جدید فناوری صدای فضای (Spatial Audio) بهره برده است. بر همین اساس این هدفون قادر است تا حرکات سر کاربر را تشخیص دهد و تنظیمات پخش صدای فضایی را متناسب با آن بهینه سازی کند. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که کیفیت صدای فضایی این هدست در تمام لحظات یکسان باقی می ماند و با حرکات و فعالیت های شما افت پیدا نمی کند.

هدفون جدید اپل Beats Studio Pro از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند و به یک باتری قدرتمند مجهز شده است. همچنین این گجت از قابلیت حذف نویز فعال یا ANC نیز بهره می برد. لازم به ذکر است که طول عمر باتری این هدفون در صورت غیر فعال بودن ANC به 40 ساعت هم می رسد که تقریباً دو برابر شارژدهی باتری AirPods Max است! توجه داشته باشید که اگر قابلیت ANC را در هدست Beats Studio Pro فعال کنید، طول عمر باتری آن به 24 ساعت خواهد رسید.

انتشار کامل مشخصات هدست Apple Beats Studio Pro

در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که هدفون اپل بیتس استودیو پرو تنها 260 گرم وزن دارد و در حدود 32 درصد از ایرپادز ماکس (با 384 گرم وزن) سبک تر است. این محصول جدید با قیمت 349.99 دلار راهی بازارهای جهانی شده و هم اکنون برای خرید عمومی در دسترس است.

منبع: gizmochina