این روزها شایعاتی مبنی بر عرضه AirTag اپل به بازار خبرساز شده است! مطابق با اخبار رسیده، اپل در ماه مارچ سال 2021 از ردیاب هوشمند خود به نام AirTag رونمایی خواهد کرد. همچنین به زودی مدل جدید آیپد ایر پرو به بازار عرضه خواهد شد! اگر رفتار اپل را در سال های اخیر مورد بررسی قرار دهیم، می توان گفت که این غول دنیای تکنولوژی به طور معمول در ماه های مارچ و ایپریل برخی محصولات خود را رونمایی می کند. به عنوان مثال اپل در ایپریل سال گذشته (2020)، آیفون SE را روانه بازار کرد. اکنون پیش بینی می شود که اپل برای روانه بازار کردن ردیاب های هوشمند و آیپد پروی جدید خود، همین ماه ها را انتخاب کند!

مدل جدید آیپد پرو و AirTag اپل به زودی رونمایی خواهند شد

ردیاب هوشمند اپل یا AirTag دستگاهی است که برای ردیابی اشیائی مانند کلید و کیف پول کاربرد دارد. این ردیاب به اشیا متصل می شود و سپس شما می توانید اشیا را از طریق اپلیکیشن Find My ردیابی کنید. درست مانند همان روشی که با آن آیفون یا آیپد را می توان ردیابی کرد. پیش بینی می شود که Apple AirTag به شکل دایره های کوچک طراحی شده و به باتری قابل تعویض مجهز باشد. در این ردیاب ها از آهنرباهای داخلی قوی استفاده شده که باعث اتصال محکم آن به اشیا فلزی می شود. همچنین این ردیاب ها ضخامت کمی خواهند داشت و می توان آنها را در کیف پول جای داد. طراحی به صورت ضد آب، بُرد بالا و سازگاری با انواع مدل های گوشی آیفون و آیپد برخی از ویژگی هایی است که پیش بینی می شود Apple AirTag به آنها مجهز باشد.

صفحه نمایش OLED و تراشه قدرتمند بایونیک A14 در آیپد پروی جدید

صفحه نمایش OLED و تراشه قدرتمند بایونیک A14 در آیپد پروی جدید

در رابطه با مدل جدید آیپد پرو نیز باید به این نکته اشاره کنیم که به نظر می رسد که اپل بالاخره از پنل OLED در آن استفاده کرده است. صفحه نمایش های OLED این روزها بازار را در اختیار خود گرفته اند و با نمایش تصاویر به شکلی طبیعی و با رنگ های شاداب، به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یافته اند. اکنون اپل نیز قصد استفاده از این نمایشگرها در آیپد پروی جدید خود را دارد. همچنین لازم به ذکر است که اپل در آیپد پروی جدید از تراشه قدرتمند بایونیک A14 بهره خواهد برد. این تراشه یکی از قدرتمندترین تراشه های موجود است که عملکرد عالی، روان و سریع آیپد پرو را تضمین می کند! به این ترتیب علاقه مندان به آیپد می توانند منتظر یک دستگاه قوی و کارآمد باشند که هم برای تماشای فیلم کاربرد دارد و هم می توان بر روی آن برای انجام بازی و برنامه های مختلف حساب باز کرد. صفحه نمایش OLED در کنار تراشه بایونیک A14 این نوید را می دهد که آیپد پروی جدید خیلی زود در بازار به موفقیت دست خواهد یافت. البته باید منتظر ماند تا اپل قیمت نهایی این دستگاه را اعلام کند! اگر اپل رویه سال های اخیر در قیمت گذاری محصولات خود را ادامه دهد، مسلماً بسیاری از کاربران قادر به تهیه آیپد پروی جدید نخواهند بود.

منبع: wccftech