ای او سی در یکی از جدیدترین اقدامات خود، از مانیتور گیمینگ پرتابل مدل Gaming 16G3 رونمایی کرده است. این مانیتور سبک و باریک به طور اختصاصی برای گیمرهایی طراحی شده که نرخ نوسازی تصویر برایشان اهمیت زیادی دارد و می خواهند تا تصاویر سریع و اکشن را با کیفیتی عالی تجربه کنند. در ادامه قصد داریم تا با مانیتور قابل حمل AOC Gaming 16G3 بیشتر آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

معرفی مانیتور گیمینگ پرتابل AOC 16G3

مشخصات فنی مانیتور پرتابل ای او سی Gaming 16G3

برخلاف چیزی که از نام مانیتور Gaming 16G3 برمی آید، این مانیتور 15.6 اینچ سایز دارد (نه 16 اینچ!). این مدل از پنل IPS قدرت می گیرد و توانایی دستیابی به رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز را دارد. این مشخصات برای نمایش تصاویر سریع و پرتحرک کاملاً مناسب است و باعث می شود تا در هنگام انجام بازی های مسابقه ای یا شوتر، حس بهتری داشته باشید! مانیتور ای او سی 16G3 از سرعت پاسخ دهی 4 میلی ثانیه نیز بهره می برد و با فناوری FreeSync سازگار است. به این ترتیب در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند سایه دار شدن تصویر یا مات شدن آن مواجه نخواهید شد.

علاوه بر ویژگی های شاخص گیمینگ، مانیتور AOC Gaming 16G3 به اندازه ای انعطاف پذیر هست تا بتوان از آن برای وظایف دیگر هم استفاده کرد. بنابراین شما می توانید از این مانیتور برای تماشای فیلم، کار کردن بر روی پروژه های شخصی یا ادیت عکس هم بهره ببرید. مانیتور جدید ای او سی از روشنایی حداکثر 250 نیت و نسبت کنتراست 1000:1 نیز بهره می برد که برای یک مدل پرتابل مناسب به نظر می رسند.

یکی از ویژگی های قابل توجه و چشمگیر مانیتور قابل حمل AOC Gaming 16G3 طراحی جمع و جور و وزن سبک آن است. به طور دقیق تر باید گفت که این مانیتور تنها 11.5 میلی متر ضخامت دارد و با وزن 1.1 کیلوگرم راهی بازار شده است. به این ترتیب برای حمل و جابجایی آن کار فوق العاده آسانی در پیش خواهید داشت و می توانید این مانیتور را همانند یک لپ تاپ در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. برای این منظور یک کیس حمل نیز همراه با این مانیتور ارائه شده است.

معرفی مانیتور گیمینگ پرتابل AOC 16G3

شما می توانید از مانیتور ای او سی Gaming 16G3 به هر دو صورت افقی یا عمودی استفاده کنید. این دستگاه به یک پایه نگهدارنده مجهز است و به راحتی بر روی سطوح صاف قرار می گیرد. در مجموع این مانیتور می تواند زوج خوبی را با یک لپ تاپ، کنسول بازی و حتی گوشی های هوشمند تشکیل دهد!

امکانات ارتباطی مانیتور ای او سی Gaming 16G3 نیز تمام نیازهای شما را برطرف می کند. این مانیتور به یک پورت میکرو HDMI، یک پورت USB-C (با پشتیبانی از فست شارژ پاور دلیوری و سازگاری با حالت DisplayPort Alt Mode) و یک پورت USB-C دیگر به عنوان ورودی جریان برق مجهز شده است.

معرفی مانیتور گیمینگ پرتابل AOC 16G3

قیمت مانیتور پرتابل ای او سی AOC Gaming 16G3

مانیتور قابل حمل ای او سی Gaming 16G3 با قیمت 249.99 پوند در بریتانیا توزیع شده است. برای اطلاع از برنامه های شرکت AOC در زمینه توزیع این دستگاه در سایر کشورها می توانید به وب سایت رسمی این برند مراجعه فرمایید.

منبع: gizmochina