مانیتور AOC AGON CG27G2S/BK یکی از جدیدترین مدل هایی است که وارد بازار مانیتورهای گیمینگ شده است. این مدل که از پنل خمیده بهره می برد، با سایز 27 اینچ معرفی شده و ویژگی اصلی و مهم آن را می توان نرخ تازه سازی تصویر 165 هرتز دانست. همچنین این مانیتور از درجه انحنای 1500R و زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه برخوردار است. مانیتور ای او سی AGON CG27G2S/BK به پنل VA مجهز است و بر روی صفحه نمایش آن از روکش ضد بازتاب استفاده شده است. در ادامه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

معرفی مانیتور گیمینگ منحنی AOC AGON CG27G2S/BK

جدیدترین عضو خانوادۀ مانیتورهای سری AGON برند AOC از فناوری Adaptive Sync پشتیبانی می کند و توانایی دستیابی به رزولوشن 2560x1440 پیکسل را دارد. این مانیتور تراکم پیکسلی 109ppi را به ارمغان می آورد و تصاویر را با نسبت تصویر 16:9 به نمایش می گذارد. سایر مشخصات این مانیتور گیمینگ جدید شامل نسبت کنتراست 3000:1، روشنایی 250 نیت و پوشش دهی 90 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 می شود.

یکی از مشکلاتی که مانیتورهای بی کیفیت می توانند برای شما ایجاد کنند، درد گرفتن چشم ها پس از چند ساعت نگاه کردن به صفحه نمایش آنها است. این مشکل به خصوص برای گیمرهایی که غرق در بازی می شوند و زمان از دستشان در می رود، بیشتر رخ می دهد! به همین دلیل ای او سی مانیتور AGON CG27G2S/BK را به فناوری های حذف پرش تصویر (Flicker-Free) و کاهش نور آبی (Low Blue Light) مجهز کرده است. این فناوری ها به خوبی از چشم های شما محافظت می کنند و امکان بازی کردنِ مداوم و بدون وقفه را برایتان فراهم می آورند.

معرفی مانیتور گیمینگ منحنی AOC AGON CG27G2S/BK

بر روی پنل پشتی مانیتور ای او سی AGON CG27G2S/BK شاهد قرارگیری دو پورت HDMI 2.0، یک رابط دیسپلی پورت 1.4 و یک جک صدای 3.5 میلی متری هستیم. با استفاده از این پورت ها می توانید مانیتور خود به انواع کنسول های بازی و سیستم های گیمینگ متصل کنید. توجه داشته باشید که این مدل فاقد اسپیکر داخلی است و باید آن را به اسپیکرهای اکسترنال اتصال دهید. برای این منظور باید از جک صدای 3.5 میلی متری این مانیتور استفاده کنید.

پایه مانیتور AOC AGON CG27G2S/BK قابل تنظیم است و امکان تغییر شیب عمودی صفحه نمایش یا تغییر زاویه قرارگیری آن در راستای محور افقی را به شما می دهد. همچنین می توانید ارتفاع پایه این مانیتور را تا حداکثر 130 میلی متر تنظیم کنید و به بهترین زاویه دید ممکن متناسب با شرایط محیط دست پیدا نمایید.

معرفی مانیتور گیمینگ منحنی AOC AGON CG27G2S/BK

در حال حاضر این مدل از مانیتور ای او سی در بازارهای بریتانیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. قیمت این مدل جدید در بریتانیا 219.9 پوند و در اروپا 249 یورو (معادل با 262 دلار) اعلام شده است. کاربران می توانند برای خرید این مانیتور به وب سایت رسمی برند AOC مراجعه کنند. هنوز اخباری در مورد تاریخ عرضۀ مانیتور ای او سی AGON CG27G2S/BK در آمریکا و بازارهای سایر کشورهای دنیا منتشر نشده است.

منبع: gizmochina