شرکت انکر فروش ویدئو پروژکتور Nebula Mars 3 را به طور رسمی آغاز کرده است. پروژکتور جدید انکر به منظور استفاده در فضاهای بیرونی طراحی شده است و توانایی دستیابی به روشنایی حداکثر 1000 انسی لومن را دارد. با استفاده از پروژکتور Nebula Mars 3 می توانید به تصاویری در سایز 200 اینچ دست پیدا کنید و از ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار و ابزارهای تنظیم روشنایی بهره مند شوید.

رونمایی انکیر از ویدئو پروژکتور Nebula Nars 3

ویدئو پروژکتور انکر Nebula Mars 3 را می توان اولین مدلِ صد در صد طراحی شده برای استفاده در محیط های بیرونی در دنیا دانست! این گجت به یک باتری داخلی حجیم با ظرفیت 185 وات ساعت مجهز است که شارژ کامل آن تا 5 ساعت استفاده بدون وقفه از دستگاه دوام می آورد. همچنین یک صفحه نمایش LED در پنل جلویی این مدل پروژکتور انکر وجود دارد که از طریق آن می توانید از ظرفیت باقی مانده و وضعیت عملکرد باتری آن مطلع شوید.

منبع نوری به کار رفته در پروژکتور انکر Nebula Mars 3 توانایی دستیابی به روشنایی 1000 انسی لومن را دارد که برای نمایش تصویر در محیط های بیرونی مناسب است. لازم به ذکر است که این پروژکتور از رزولوشن طبیعی 1080p پشتیبانی می کند و از قابلیت هایی مانند تصحیح کیستون اتوماتیک و ابزارهای تنظیم تصویر بهره می برد.

بر روی پروژکتور Nebula Mars 3 سیستم عامل اندروید تی وی 11.0 نصب است و شما می توانید انواع پلتفرم های استریم ویدئو را بر روی آن اجرا کنید. این گجت از قابلیت تطبیق پذیری بر اساس هوش مصنوعی برخوردار است و روشنایی تصویر را متناسب با نور محیط به صورت اتوماتیک تنظیم می کند. این ابزار هوش مصنوعی همچنین نویزهای تصویر را کاهش و کنتراست آن را ارتقا می دهد.

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور انکر Nebula Mars 3 می توان به پایه قابل تنظیم و سیستم صوتی 40 وات با قابلیت پشتیبانی از صدای دالبی اشاره کرد. این پروژکتور از ابزارهایی مانند کروم کست (به اشتراک گذاری وایرلس محتوا) و دستیار صوتی Google Assistant نیز بهره می برد.

رونمایی انکیر از ویدئو پروژکتور Nebula Nars 3

پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور انکر Nebula Mars 3 شامل HDMI، USB-A و USB-C می شود. این پورت ها امکان اتصال با سیم به انواع دستگاه های دیجیتال و لوازم جانبی USB را فراهم می آورند. این پروژکتور دارای کاور لنز نیز هست که از لنز دستگاه در برابر آسیب های احتمالی در هنگام جابجایی جلوگیری به عمل می آورد. مجهز بودن به دکمه های کنترلی فیزیکی و درجه حفاظتی IPX3 (طراحی ضد آب) سایر ویژگی های ویدئو پروژکتور انکر Nebula Mars 3 را تشکیل می دهند. ضمن اینکه این محصول جدید در اثر سقوط از ارتفاع حداکثر 0.5 متری آسیب نمی بیند و در مقابل نفوذ گرد و غبار نیز مقاوم سازی شده است.

قیمت ویدئو پروژکتور انکر Nebula Mars 3

ویدئو پروژکتور انکر Nebula Mars 3 با برچسب قیمت 1099.99 دلار در بازارهای ایالات متحده توزیع شده و برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. در مجموع این ویدئو پروژکتور برای استفاده در هنگام کمپینگ یا نمایش شبانه فیلم در فضاهای باز کارایی بالای دارد و پیش بینی می شود استقبال خوبی از آن به عمل آید.

رونمایی انکیر از ویدئو پروژکتور Nebula Nars 3

منبع: gizmochina