شرکت انکر به عنوان یکی از معتبر ترین نام ها در بازار تجهیزات شارژ دستگاه های دیجیتال شناخته می شود و محصولات کاربردی وخلاقانه ای را راهی این بازار کرده است. این شرکت این بار از یک شارژر مکعبی سه کاره رونمایی کرده است که از فناوری MagSafe اپل پشتیبانی می کند. این شارژر برای اولین بار در اواخر سال پیش معرفی شده بود و اکنون برای خرید عمومی راهی بازارهای کشور چین شده است.

معرفی و بررسی شارژر سه کاره انکر Cube

شارژر انکر Cube می تواند سه دستگاه اپل را به صورت هم زمان شارژ کند

بدون شک جذاب ترین ویژگی شارژر جدید انکر طراحی آن است. این شارژر به شکل یک مکعب طراحی شده است و حتی از فناوری شارژ مغناطیسی مگ‏سیف پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از این شارژر جدید، گوشی های آیفون 12، 13 و 14 را شارژ کنید. برای این منظور باید آیفون خود را به قسمت بالایی این شارژر متصل نمایید.

زمانی که قسمت بالایی شارژر انکر Cube را باز می کنید، می توانید ایرپادز خود را در قسمت داخلی آن بگذارید. در این حالت می توانید آیفون و ایرپادز را به صورت هم زمان شارژ کنید. همچنین یک دستگیره به کناره بدنه این شارژر متصل شده است که می توان از آن برای شارژ کردن اپل واچ استفاده کرد.

بر اساس اطلاعاتی که رسماً توسط انکر منتشر شده، شارژر سه کاره Cube از فست شارژ 30 وات از طریق پورت USB Type C پشتیبانی می کند. همراه این دستگاه یک کابل USB-C به USB-C نیز ارائه شده است که برای بهره مند شدن از سرعت 30 وات، باید از آن استفاده کنید. در حال حاضر شارژر جدید انکر با قابلیت پشتیبانی از Apple MagSafe با قیمت 156.2 دلار برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

معرفی و بررسی شارژر سه کاره انکر Cube

باید به این نکته هم اشاره کنیم که شارژر انکر Cube تنها 410 گرم وزن دارد و با ابعاد 63.4x60x60 میلی متر عرضه شده است. به این ترتیب به ساده ترین شکل ممکن می توانید این گجت را با خود به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که زمانی که سه دستگاه مختلف را به صورت همزمان به شارژر Cube متصل می کنید، سرعت شارژ وایرلس آیفون برابر با 15 وات خواهد بود. همچنین در این حالت ایرپادز و اپل واچ با سرعت 5 وات شارژ می شوند.

شارژر سه کاره انکر MagSafe Cube دارای بدنه ای خاکستری رنگ است و بر روی آن یک نشانگر LED نیز تعبیه شده است. این نشانگر ال ای دی شما را از وضعیت شارژدهی دستگاه مطلع می کند.

معرفی و بررسی شارژر سه کاره انکر Cube

شارژر Cube در حالی به بازار عرضه شده است که انکر به تازگی از یک شارژر دیگر با مدل 737 MagGo نیز رونمایی کرده است. این شارژر نیز سه کاره است و می توان آیفون، اپل واچ و ایرپادز را به صورت هم زمان با آن شارژ کرد. به این ترتیب به نظر می رسد که انکر در حال حاضر تمرکز خود را بر روی دستگاه های اپل متمرکز کرده است و قصد دارد تا جایگاه خود را در میان طرفداران این برند محکم تر از قبل کند.

منبع: gizmochina