انکر به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فعال در حوزه تولید تجهیزات شارژینگ، یک محصول جدید را به این بازار کرده است. این محصول جدید، یک پاور استیشن قدرتمند است که با نام کامل Anker 767 PowerHouse عرضه شده است. انکر در این پاور استیشن از تکنولوژی کاربردی GaN استفاده کرده که باعث تأمین برق دستگاه ها با بالاترین سرعت و کیفیت می شود. پاور استیشن انکر 767 هم برای استفاده سیار در ماشین های ون مسافرتی کاربرد دارد و هم می توان آن را به عنوان بک آپ منبع برق در منازل مورد استفاده قرار داد.

پاور استیشن جدید انکر 767 با ظرفیت 2048 وات ساعت و تکنولوژی GaN عرضه شد

این طور که انکر اعلام کرده، پاور استیشن 767 PowerHouse توانایی ارائه خروجی برق با توان 2400 وات را دارد. به این ترتیب این پایگاه شارژ برای تأمین برق 99.9 درصد از لوازم الکتریکی خانگی مناسب است. از یخچال و مایکروویو گرفته تا لپ تاپ می توانند انرژی مورد نیاز خود را از این دستگاه تأمین کنند!

ظرفیت برق پاور استیشن انکر 767 برابر با 2048 وات ساعت اعلام شده است. انکر ادعا کرده که این مدل بزرگترین پاور استیشن قابل حملی است که تا به حال ساخته شده! ضمن اینکه کاربران می توانند با تهیه باتری اضافی مدل 760، ظرفیت این پاور استیشن را تا 4096 وات ساعت نیز ارتقا دهند. این ویژگی به خصوص در مواقعی که می خواهید از این پاور استیشن به عنوان بک آپ برق منزل استفاده کنید کارایی بالایی دارد و خیال شما را در هنگام قطع برق به طور کامل راحت می کند.

پاور استیشن جدید انکر 767 با ظرفیت 2048 وات ساعت و تکنولوژی GaN عرضه شد

جالب است بدانید که این پاور استیشن قابل حمل و جدید دارای 12 پورت است و در آن از باتری LiFePO4 استفاده شده است. با استفاده از یک شارژر دیواری می توانید این باتری را در کمتر از 2 ساعت به طور کامل شارژ کنید. همچنین این باتری قابلیت شارژ شدن با پنل خورشیدی را هم دارد. برای این منظور باید از 5 پنل خورشیدی انکر 531 با توان 200 وات استفاده کنید. در این حالت، پاور استیشن انکر پاور هاوس 767 در عرض حدود 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

این گجت به شکل یک چمدان طراحی شده و دارای دسته حمل و چرخ است. به این ترتیب به ساده ترین شکل ممکن می توانید این دستگاه را حمل کنید. لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با وزن و ابعاد پاور استیشن جدید انکر در دسترس قرار نگرفته است. اما آن طور که در عکس های منتشر شده از آن مشخص است، این پاور استیشن وزن نسبتاً بالایی دارد. با این حال برای حمل آن در هنگام مسافرت با ون و استفاده در هنگام کمپ زدن در طبیعت مشکلی نخواهید داشت.

پاور استیشن جدید انکر 767 با ظرفیت 2048 وات ساعت و تکنولوژی GaN عرضه شد

انکر اعلام کرده است که پاور استیشن مدل 767 PowerHouse تا پایان سال جاری میلادی در آمریکا و کشورهای اروپای غربی راهی بازار خواهد شد. مطابق با اطلاعاتی که به صورت غیر رسمی منتشر شده، این پاور استیشن از قیمت حدود 400 دلار برخوردار خواهد بود.

منبع: notebookcheck.net