انکر به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید تجهیزات شارژینگ، اقدام به معرفی پایه شارژ بی سیم 3 کاره مدل 737 MagGo کرده است. این شارژر وایرلس صرفاً برای دستگاه های اپل طراحی شده و به تازگی در بازار کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفته است. شما می توانید با استفاده از شارژر وایرلس انکر 737 MagGo، آیفون، اپل واچ و ایرپادز خود را به صورت هم زمان شارژ کنید! در ادامه با مشخصات این گجت جالب بیشتر آشنا خواهید شد.

بررسی شارژر وایرلس سه کاره انکر 737 MagGo

شارژر وایرلس سه کاره انکر 737 MagGo با قیمت 149.99 یورو در کشورهای اروپایی هلند، فرانسه، اسپانیا و آلمان عرضه شده و قرار است تا پایان تابستان امسال در آمریکا نیز در دسترس قرار گیرد. قیمت این شارژر برای عرضه در آمریکا 139.99 دلار اعلام شده است. با این حال هنوز مشخص نیست که این محصول جدید در بریتانیا و کشورهای آسیایی نیز توزیع خواهد شد یا خیر.

شارژر وایرلس جدید انکر چه ویژگی هایی دارد؟

شارژر 737 MagGo به گونه ای طراحی شده می توان با آن سه گجت مختلف را به صورت همزمان شارژ کرد. پد مغناطیسی جلویی این شارژر وایرلس توان 15 وات را به شما ارائه می دهد و قادر است تا باتری گوشی آیفون 14 پرو مکس را در عرض 47 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ کند. شما می توانید در زمانی که گوشی بر روی این پد وایرلس قرار دارد، آن را تا 360 درجه بچرخانید و به بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی خود دست پیدا کنید.

بررسی شارژر وایرلس سه کاره انکر 737 MagGo

علاوه بر پد شارژ مغناطیسی در جلوی این گجت، دو پد شارژ در قسمت بازو و پایین بدنه آن نیز تعبیه شده است. از این قسمت ها می توان برای شارژ اپل واچ و ایرپادز استفاده کرد. لازم به ذکر است که شارژر وایرلس انکر 737 MagGo با گوشی های آیفون 12 اپل به بعد سازگار است. همچنین این شارژر از تمامی اپل واچ های موجود در بازار و تمامی مدل های ایرپادز پشتیبانی می کند. به این ترتیب مشکلی برای شارژ اپل واچ اولترا (Apple Watch Ultra) و ایرپادز پرو (AirPods Pro) با آن نخواهید داشت.

شرکت انکر در شارژر وایرلس 737 MagGo از سیستم حفاظتی چندگانه (MultiProtect Safety System) استفاده کرده است. این شارژر با بهره گیری از این سیستم قادر است تا اشیائی را که در روند شارژدهی به دستگاه مزاحمت ایجاد کرده اند تشخیص دهد و تا فراهم نشدن شرایط مناسب، شارژدهی را متوقف کند. همچنین این گجت در مقابل افزایش دمای بیش از حد مقاوم است و از آسیب رسیدن به گوشی، ساعت هوشمند و هندزفری شما در هنگام شارژ شدن به طور کامل جلوگیری به عمل می آورد.

بررسی شارژر وایرلس سه کاره انکر 737 MagGo

در نهایت باید خاطر نشان کنیم که شارژر وایرلس سه کاره جدید انکر با ابعاد 107x115x100 میلی متر طراحی شده و برای حمل کردن در هنگام مسافرت هم کاملاً مناسب است. این شارژر انرژی مورد نیاز خود را از طریق کابل USB-C تأمین می کند و از توان شارژ حداکثر 30 وات بهره می برد. شرکت انکر طول کابل ارائه شده همراه با این گجت را 1.5 متر اعلام کرده است.

منبع: notebookcheck