شرکت نام آشنای انکر پاوربانک مدل 621 خود را برای عرضه در بازار کشورهای آمریکا و بریتانیا آماده کرده است. این پاوربانک به یک کانکتور متصل لایتنینگ با قابلیت تا شوندگی مجهز است و قادر است تا سرعت شارژ 12 وات را ارائه دهد. لازم به ذکر است که پاوربانک انکر 621 از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و ابعاد فوق العاده کوچک و جمع و جوری دارد. این میزان ظرفیت برای 20 ساعت پلی بک ویدئو بر روی گوشی آیفون 14 پرو مکس کفایت می کند.

پاوربانک Anker 621 با کانکتور لایتنینگ در دسترس قرار گرفت

پاوربانک انکر 621 به طور اختصاصی برای تأمین شارژ دستگاه های اپل طراحی شده است. با توجه به اینکه این گجت دارای یک کانکتور لایتنینگ متصل به بدنه است، نیازی به حمل کابل شارژ به صورت جداگانه نخواهید داشت. این موضوع به شما در حمل آسان تر این پاوربانک در کنار گوشی کمک زیادی می کند.

با خرید پاوربانک انکر 621 می توانید از فست شارژ 12 وات برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد خود بهره مند شوید. این گجت که موفق به دریافت تأییدیه MFi شده، از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و همان طور که اشاره شد، قادر است تا شارژ مورد نیاز گوشی آیفون 14 پرو مکس را برای 20 ساعت پلی بک ویدئو فراهم آورد.

شرکت انکر اعلام کرده است که پاوربانک 621 می تواند همراه خوبی برای شما در سفر باشد. این گجت از تکنولوژی ActiveShield بهره می برد که به طور هوشمند دمای قطعه را زیر نظر دارد و مانع از آسیب دیدن آن در اثر افزایش دما می شود. بر روی بدنه این پاوربانک 4 نشانگر LED نیز قرار دارد که از طریق آنها می توانید از شارژ باقی مانده آن به صورت تقریبی مطلع شوید.

پاوربانک Anker 621 با کانکتور لایتنینگ در دسترس قرار گرفت

این مدل پاوربانک انکر یک مدل جیبی است و کانکتور لایتنینگ آن به صورت تاشو طراحی شده است. این نوع طراحی حمل و جابجایی این گجت را برای کاربر فوق العاده آسان کرده است. بد نیست بدانید که این پاوربانک با ابعاد 130x99x30 میلی متر راهی بازار شده و تنها حدود 96 گرم وزن دارد. از این جهت می توان آن را یکی از سبک ترین مدل های موجود در بازار به شمار آورد.

پاوربانک Anker 621 با کانکتور لایتنینگ در دسترس قرار گرفت

همراه با پاوربانک انکر 621 یک کابل USB-A به USB-C با طول 60 سانتی متر نیز ارائه شده که می توانید از آن برای شارژ کردن خود پاوربانک استفاده نمایید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این گجت رنگ بندی متنوعی دارد و در رنگ های سفید، آبی کمرنگ، سبز، صورتی، بنفش و مشکی راهی بازار شده است.

کاربران اکنون می توانند این محصول را با نام کامل Anker 621 Power Bank (Built-In Lightning Connector, 12W) و با قیمت 31.99 دلار در کشور آمریکا تهیه کنند. همچنین قیمت این شارژر همراه برای توزیع در بریتانیا برابر با 35.99 پوند اعلام شده است. هنوز مشخص نیست که انکر برای عرضه این محصول جدید در بازارهای اروپایی و آسیایی برنامه ای دارد یا خیر.

منبع: notebookcheck