دو تا پریز برق برای شارژ دستگاه های اندرویدی و iOS شما کافی نیست؟ یا به دنبال روشی هستید که دستگاه هایتان در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ شوند؟ شارژر جدید انکر مدل Prime 6-in-1 USB-C Charging Station تمام این دغدغه ها را برای شما بر طرف می کند. این شارژر توانایی دستیابی به سرعت 140 وات را دارد و علاوه بر چند پورت به روز، در نقش یک چند راهی نیز عمل می کند.

بررسی شارژر انکر Prime 6-in-1 USB-C

انکر یکی از شناخته شده ترین نام ها در بازار تجهیزات شارژینگ است و محصولاتی با کیفیت و خلاقانه را عرضه کرده است. شارژر جدید Prime نیز یکی از محصولات کاربردی این برند نام آشنا است که در مجموع 6 درگاه شارژ را در اختیار شما قرار می دهد. این درگاه ها شامل دو خروجی AC (برای اتصال به دو شاخه)، دو پورت USB-C و دو پورت USB-A می شوند. شارژر 6 پورت انکر پرایم توانایی ارائه خروجی 140 وات را دارد و از جدیدترین نسل تکنولوژی GaN پشتیبانی می کند. این فناوری نقشی اساسی در ارتقای سرعت و کیفیت شارژدهی این گجت داشته است. به طوری که این شارژر قادر است تا یک اپل مک بوک پرو 16 اینچ را در عرض فقط 1 ساعت و 15 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

بررسی شارژر انکر Prime 6-in-1 USB-C

شارژر انکر Prime هم طراحی ظاهری مدرنی دارد و هم کاملاً قابل حمل است. ضخامت بدنه این شارژر فقط 17.7 میلی متر است، بنابراین به سادگی می توانید این گجت را در چمدان یا کوله پشتی خود بگذارید و آن را در سفرها با خودتان به همراه داشته باشید. این شارژر دارای یک صفحه نمایش هوشمند نیز هست که اطلاعات مربوط به وضعیت شارژدهی را به صورت لحظه ای به شما نشان می دهد. همچنین شارژر 6 پورت انکر پرایم از تکنولوژی ActiveShield 2.0 بهره می برد که از دستگاه های متصل به شارژر در حین شارژ شدن محافظت می کند. بر اساس گفتۀ انکر، شارژر پرایم با بهره بردن از این تکنولوژی قادر است در هر روز سه میلیون بار عمل چک دستگاه ها را انجام دهد! به این ترتیب بدون هیچ دغدغه ای بابت آسیب دیدن دستگاه هایتان می توانید آنها را به این شارژر متصل کنید.

بررسی شارژر انکر Prime 6-in-1 USB-C

با توجه به مجهز بودن شارژر انکر Prime به دو خروجی AC، می توانید به سادگی آداپتور لپ تاپ خود را به آن متصل کنید و از بالاترین سرعت شارژ آن بهره مند شوید. همچنین امکان اتصال دو شاخه انواع وسایل برقی به این شارژر وجود دارد. علاوه بر این، دو پورت USB-C نیز بر روی بدنه این شارژر وجود دارد. این پورت ها برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی، آیفون و دیگر گجت های مدرن تایپ سی کاربرد دارند. دو پورت دیگر شارژر انکر پرایم نیز از نوع USB-A هستند که برای شارژ گجت های قدیمی تر کاربرد دارند. نکته هیجان انگیز اینجا است که شما می توانید به طور هم زمان از هر 6 خروجی این شارژر استفاده کنید و 6 دستگاه مختلف با کاربردهای کاملاً متفاوت را به طور هم زمان به آن متصل نمایید.

منبع: androidauthority