برند چینی شناخته شدۀ Anker جدیدترین پاوربانک خود را راهی بازارهای کشور خود کرده است. این گچت جدید با نام Anker 335 عرضه شده و علی رغم ظاهر کوچکی که دارد، ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت را ارائه می دهد. بر روی بدنه این پاوربانک دو پورت USB تعبیه شده است. نکته جالب این است که انکر این پاوربانک را به یک کابل USB-C و یک هولدر گوشی نیز مجهز کرده است و این موارد با گجت ادغام شده اند. پاوربانک انکر 335 هم اکنون در پلتفرم های ایکامرس چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. بیایید با آن بیشتر آشنا شویم.

مشخصات فنی پاوربانک انکر Anker 335

بر روی پنل های پشت و جلوی پاوربانک انکر 335 از روکش مات استفاده شده است. این گجت در چهار رنگ بنفش، مشکی، سفید و کرم پودر راهی بازار شده است و طراحی ظاهری مینیمال و جذابی دارد. کابل USB-C این پاوربانک به بدنۀ آن متصل است و شما می توانید از آن به عنوان بند آویز هم استفاده کنید. این نوع طراحی به شما در حمل و جابجایی آسان تر پاوربانک کمک زیادی می کند. لازم به ذکر است که این کابل دوام و استحکام فوق العاده ای دارد و به خوبی از عهده تحمل وزن پاوربانک انکر 335 بر می آید. بنا بر اعلام انکر، این کابل تا 10000 بار خم شدن عمر می کند

مشخصات فنی پاوربانک انکر Anker 335

پاوربانک انکر 335 به یک هولدر گوشی نیز مجهز است. این هولدر به صورت کشویی در کناره بدنه پاوربانک قرار دارد و شما می توانید گوشی خود را به صورت افقی یا عمودی بر روی آن بگذارید. این ویژگی ایمنی گوشی شما در حین شارژ شدن را ارتقا می دهد و از بروز حوادث احتمالی مانند ضربه خوردن گوشی یا سقوط از روی میز جلوگیری می کند. همچنین می توانید با قرار دادن گوشی خود بر روی هولدر پاوربانک انکر 335، به صفحه نمایش آن دید بهتری داشته باشید و آسان تر با آن کار کنید.

مجهز بودن به نمایشگر LED یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه پاوربانک انکر 335 است. از طریق این نمایشگر می توانید از میزان شارژ باقی مانده گجت به طور دقیق مطلع شوید. یک پورت USB-A در یک سمت بدنه و یک پورت USB-C دو جهته (با پشتیبانی از فست شارژ) در سمت دیگر بدنۀ این پاوربانک تعبیه شده است. لازم به ذکر است که تمام پورت های پاوربانک انکر 335 از حداکثر سرعت شارژ 22.5 وات و حداقل سرعت 20 وات پشتیبانی می کنند. از این جهت می توان این مدل را برای شارژ کردن انواع گوشی های اندرویدی و آیفون مناسب دانست.

مشخصات فنی پاوربانک انکر Anker 335

همان طور که اشاره شد پاوربانک انکر 335 در تمام فروشگاه های اینترنتی اصلی چین شامل JD.com عرضه شده است. این محصول جدید 31 دلار قیمت گذاری شده است. البته نسخه عرضه شده از این گجت در بازارهای جهانی حدود 35 دلار قیمت گذاری شده است. با توجه به سابقه درخشان انکر در بازار تجهیزات شارژینگ، پیش بینی می شود استقبال خوبی از پاوربانک 335 به عمل آید.

منبع: gizmochina