برند نام آشنای انکر به تازگی یک شارژر فندکی 32 وات جدید را به بازارهای کشور چین معرفی کرده است. این شارژر از فست شارژ بهینه سازی شده برای آیفون پشتیبانی می کند و با نام Anker 32W راهی بازار شده است. به طور کلی انکر معمولاً نام هایی ساده و سرراست برای محصولات جدیدش انتخاب می کند!

عرضه شارژر فندکی جدید 32 وات انکر

شارژر خودروی 32 وات انکر به دو پورت USB فست شارژ با استاندارد طراحی 1C1A مجهز است. منظور از کلمه “1C1A” این است که یکی از پورت های این شارژر از نوع USB-C و دیگری از نوع USB-A است. پورت USB-C از سرعت شارژ 20 وات پشتیبانی می کند و پورت USB-A نیز توانایی ارائه سرعت 12 وات را دارد. انکر خاطر نشان کرده است که پورت USB-C شارژر فندکی Anker 32W قادر است تا آیفون 14 را در عرض فقط 25 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ کند. این مشخصات برای یک شارژر فندکی که برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده کاملاً قابل قبول و ایده آل است.

شارژر ماشین انکر 32 وات از بدنه ای تمام مشکی برخوردار است و از ولتاژ ورودی 12 و 24 ولت پشتیبانی می کند. به این ترتیب مشکلی برای اتصال آن به درگاه فندک انواع ماشین ها وجود ندارد. این شارژر فندکی با ابعاد 3.51x3.51x6.81 میلی متر عرضه شده و از نورپردازی LED هم برخوردار است. ابعاد این گجت به گونه ای است که استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای رانندگی ایجاد نمی کند و حتی در ماشین هایی که فضای اتاقک و پنل جلوی آنها کوچک است نیز می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

عرضه شارژر فندکی جدید 32 وات انکر

انکر شارژر فندکی 32 وات جدید خود را به مدارهای ایمنی کامل مجهز کرده است. به این ترتیب هم باتری ماشین و هم باتری گجت های الکترونیکی شما در هنگام استفاده از این شارژر آسیب نمی بینند. از جمله این امکانات می توان به جلوگیری از آسیب دیدن باتری در اثر افزایش دما، شارژ بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، شدت جریان بیش از حد و نوسان جریان اشاره کرد.

بر اساس مشخصات منتشر شده، شارژر خودرو انکر 32 وات تنها 34 گرم وزن دارد و با شدت جریان ورودی 4 آمپر سازگاری دارد. پورت USB-C این شارژر فندکی از شدت جریان 3 آمپر با ولتاژ 5 ولت و 2.22 آمپر با ولتاژ 9 ولت پشتیبانی می کند. مشخصات شارژ خروجی پورت USB-A نیز شامل 2.4 آمپر با ولتاژ 5 ولت می شود. چنانچه به طور هم زمان دو دستگاه را به پورت های USB-A و USB-C شارژر فندکی انکر متصل کنید، می توانید از توان حداکثر 32 واتی آن بهره مند شوید.

عرضه شارژر فندکی جدید 32 وات انکر

در حال حاضر شارژر فندکی 32 وات انکر با قیمت حدود 8.2 دلار در فروشگاه های اینترنتی اصلی کشور چین (مانند JD.com) در دسترس قرار گرفته است. انکر هنوز در مورد برنامه های خود برای توزیع این گجت جدید در بازارهای جهانی اطلاعاتی را منتشر نکرده است. با این حال پیش بینی می شود که این گجت در آینده ای نزدیک در بازار کشورهای دیگر به جز چین نیز قابل خرید باشد.

منبع: gizmochina