آمازون از نسخۀ به روز رسانی شدۀ دو تبلت 10 اینچی خود از سری Fire HD 10 رونمایی کرده است. این تبلت ها که به طور اختصاصی برای استفادۀ کودکان طراحی شده اند، شامل مدل های Fire HD 10 Kids و Fire HD 10 Kids Pro می شوند و یک سری ویژگی های جذاب و هیجان انگیز به نسخۀ 2023 آنها اضافه شده است. اکثر این ویژگی های جدید در زمینه های آموزشی کودکان و سرگرمی کاربرد دارند.

رونمایی آمازون از تبلت های HD نسخه 2023

تبلت های جدید آمازون Fire HD 10 کمی نسبت به مدل های قبلی سبک تر شده اند و از لحاظ سخت افزاز داخلی و قدرت عملکرد بهبود پیدا کرده اند. بد نیست بدانید که تبلت آمازون Fire HD 10 Kids برای بچه های بین 3 تا 7 سال طراحی شده است. در طرف مقابل مدل Fire HD 10 Kids Pro برای بچه های بین 6 تا 12 سال کاربرد دارد. تفاوت این دو مدل، صرفاً به محتوا و اپلیکیشن های آنها محدود می شود که متناسب با رده سنی اعلام شده طراحی شده اند.

هر دو تبلت آمازون Fire HD 10 Kids و Fire HD 10 Kids Pro نسخه های به روز رسانی شدۀ تبلت Fire HD 10 هستند. این تبلت ها به یک صفحه نمایش 10.1 اینچ با رزولوشن فول اچ دی (1080p) مجهزند و از یک دوربین 5 مگاپیکسل بهره می برند. کانفیگ حافظه این تبلت ها شامل 3 گیگابایت رم + حداکثر 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می شود. لازم به ذکر است که هر دوی این تبلت ها نسبت به مدل Fire HD 10 2021 چیزی در حدود 25 درصد سریع تر شده اند و اپلیکیشن ها به شکل روان تری بر روی آنها اجرا می شود.

رونمایی آمازون از تبلت های HD نسخه 2023

تبلت آمازون Fire HD 10 Kids در یک نسخه خاص با تم دیزنی نیز قابل تهیه است. این نسخه همراه با یک قاب ضخیم و 12 ماه اشتراک سرویس Amazon Kids Plus عرضه شده است. این سرویس مجموعه ای از اپلیکیشن های و محتوای مناسب برای کودکان را در خود جای داده است. آمازون اعلام کرده است که تبلت Fire HD 10 Kids در صورت آسیب دیدن فیزیکی، تا دو سال به طور رایگان قابل تعویض است. پس با خیال راحت این تبلت ها را به دست کودکان خود بسپارید و نگران مواردی مانند برخورد آنها با زمین در اثر رها شدن از دست کودکتان نباشید!

رونمایی آمازون از تبلت های HD نسخه 2023

تبلت های آمازون Fire HD 10 Kids/ Pro طول عمر باتری بالایی دارند و با یک بار شارژ شدن تا حدود 13 ساعت قابل استفاده خواهند بود. در کنار این تبلت ها، آمازون از یک سری محصول جدید دیگر هم رونمایی کرده است که از میان آنها می توان به اسپیکرهای Echo Pop، فایر تی وی جدید، Ring، Blink و نسخۀ آپدیت شدۀ تبلت Fire HD 10 اشاره کرد. آمازون قصد دارد تا از این محصولات جدید در جریان رویداد پاییزۀ خود رونمایی کند. تبلت های Fire HD 10 Kids و Fire HD 10 Kids Pro هر دو با قیمت 190 دلار عرضه شده اند و کاربران برای خرید آن می توانند به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنند.

منبع: gizmochina